Husaberg vs. KTM


racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Re: Husaberg vs. KTM

Lugemata postitus Postitas racerx »

Peab olema tegu päris põneva Husabergi või jube kehvakese transalpiga, juhtumis, 140 km/h käiguvahetus ja möödumine.

Muideks neile kes veel ei tea, meil on olemas ka motoajakirjanduse lett kauplustes. Mõni keel selgeks võtta ei tee paha, eriti arvestades laiskust küsida foorumis tsikli kaalu ! No anna abi kas on selline internet kus ainuke ligipääs on biker.ee ? Regulaarne motoajakirjade lugeja, isegi ehk kui pole kõiki läbi lugenud ja kõike ei tea, oskab ehk küsimuse vormistada advekaatselt.

Teiseks see arutelu, jääb lahjaks ei jää lahjaks. Algatuseks tuleb sõitma õppida. Iga kutt kes istub tonnise gixxeri pealt krossika peale ja katsetab seda sirgel teel võib hakata igavusest krokodill gena viisikest vilistama. Ja see sama kutt saata Männikule liivalainetesse võib koju minnes hakata mõtlema nelja turbo paigaldamisele gixxerile sest ei saa ju nii lahja pilliga sõita kui metsavahe kuttidel on juba ammu star treki racerid , asteroidivöö siiamaani silme ees :)

LC4 tüüpi masinad on ikkagi dual-purprose tänasel päeval ja nende hooldusvälp tankodroomi tingimustes on täpselt sama mis 525, ei ole mõtet ette kujutada, et õli omadused seal muutuma hakkavad või käigukastihammasrattad tugevamaks muutuvad.
Pigem on asi isegi hullem, sest tüüp sportenduro ja motokross on võidusõidutehnoloogia vastava tugevusvaruga.
Kõigil neil teistel, saavutatakse antud omadus spetsiaalosade lisamisega. Nö. kuulikindlaid tsiklid kaasaarvatud legendaarsed pillid, jättes nimed mainimata olgu neil siis üks või kaks silindrit, kui teha nüüd racetest, lähevad võidusõiduoludes laiali nagu praksti, kui mootorit ei õnnestu ehk mõne tunniga õhtale saata küll miskit muud ikka ära pudeneb.
Sest saage aru, tegemist on tavaliste motikatega mis on läbinud ka tavalised katsed tavaliste inimeste jaoks tavapärastel teedel.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kross ja enduro”