Gixxer R1000
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Re: Gixxer R1000
täpsusta korralik ......ka mul tasakaalustati streetmotos
-
Teema algataja - Postitusi: 1093
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 45 korda
- Kontakt:
Re: Gixxer R1000
uus rehv eelmise aasta mudel D208 vist, pead ei anna
käega lenksu loksutades ei ole mingit lõtku kuskil
keegi targem tahab äkki proovida sõita ?
kontakt nr. +372 52 58 244
Re: Gixxer R1000
Käega ei peagi tunda olema Esipiduriga pidurdades ei tunne ka midagi? Endal oli sama asi, oli väike loks sees, mida iga kord isegi polnud tunda.

Riga->Planeta 5 1991->Jupiter 2K 1968-> R1 2005->Honda CBR600RR 2004
Re: Gixxer R1000
indumen kirjutas:uus rehv eelmise aasta mudel D208 vist, pead ei anna
käega lenksu loksutades ei ole mingit lõtku kuskil
keegi targem tahab äkki proovida sõita ?
Katsu esiratas maast lahti saada, võta amorditorudest kinni ja proovi loksutada
Kuskilt lugesin sellist juhist lenksulaagrite õigest regullist. Keera laagrid kinni, niiet loksu poleks, siis hakka tasapisi lahti keerama niikaua, kuni lenks vajub ISEENESE raskusest ühele poole küljele ära. Siis peaks olema õige regull. Kindlasti on ka paremaid ja täpsemaid meetodeid.
Hans
-
Teema algataja - Postitusi: 1093
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 45 korda
- Kontakt:
Re: Gixxer R1000
natuke raske on teostada seda tallinnas tänava ääres ilma ühegi tööriistata
kellelgi vaba aega pole, natuke abistavat kätt ulatada ???
kontakt nr. +372 52 58 244
Re: Gixxer R1000
Mina võin alati appi tulla kui mõni gixxer abi vajab, saaks vb isegi natuke targemaks.
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: Gixxer R1000
Hans kirjutas:indumen kirjutas:uus rehv eelmise aasta mudel D208 vist, pead ei anna
käega lenksu loksutades ei ole mingit lõtku kuskil
keegi targem tahab äkki proovida sõita ?Katsu esiratas maast lahti saada, võta amorditorudest kinni ja proovi loksutada
![]()
Kuskilt lugesin sellist juhist lenksulaagrite õigest regullist. Keera laagrid kinni, niiet loksu poleks, siis hakka tasapisi lahti keerama niikaua, kuni lenks vajub ISEENESE raskusest ühele poole küljele ära. Siis peaks olema õige regull. Kindlasti on ka paremaid ja täpsemaid meetodeid.Hans
Tänapäeva baikidel peab ikka päris kõvasti kinni keerama.VTR-l näiteks peab amorditorust 1-1,5 kg jõuga liikuma tirima.Päris kõva pinge on laagril.Väiksemgi loks maksab kohe pidurdamisel kuulide kandiliseks tagumisega kätte.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
Teema algataja - Postitusi: 1093
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 45 korda
- Kontakt:
Re: Gixxer R1000
homme läheb streetmotos kontrollimiseks eks siis saab targemaks
kontakt nr. +372 52 58 244
Re: Gixxer R1000
No kui vibrab, siis arvan, et pigem amortidega mingi jama, või esirehv tasakaalust väljas! Mingi esihargilaager nii lampi vibra ei tee!
Kuidas sel vtr-il laagrikuulid kandilisex pidurdataxe, seda tahax kohe ise kah näha! Isegi kui yhe vanema gixxeriga pauku pandi, nii et raami ja hargi ühendus oli suure lõtkuga ja seda parajamaks pidi pinnima, et laager korralikult töötaks polnud kuulid kantis!
290km-h hmm huvitav kus se kiirus saavutati??? Kellegil on vist eluisu otsas, kui maanteel se juhtus!

Ja torman liiklusesse, kui tuulispask!!

Re: Gixxer R1000
Maurus kirjutas:No kui vibrab, siis arvan, et pigem amortidega mingi jama, või esirehv tasakaalust väljas! Mingi esihargilaager nii lampi vibra ei tee!
Kuidas sel vtr-il laagrikuulid kandilisex pidurdataxe, seda tahax kohe ise kah näha!Isegi kui yhe vanema gixxeriga pauku pandi, nii et raami ja hargi ühendus oli suure lõtkuga ja seda parajamaks pidi pinnima, et laager korralikult töötaks polnud kuulid kantis!
290km-h hmm huvitav kus se kiirus saavutati??? Kellegil on vist eluisu otsas, kui maanteel se juhtus!
Astu nüüd kapist välja selliseid kohti kus 290km/h saavutada on üsna mitmeid. Ja esihargilaager võib lambist vibra teha küll.

Riga->Planeta 5 1991->Jupiter 2K 1968-> R1 2005->Honda CBR600RR 2004
Re: Gixxer R1000
Ei mis siin ikka andke minna, kui julgust ja tervis jätkub! Mulle on auto külge tulnud jne jne. Uskuge mind valus on (õnnex mina eriti hullult haiget ei saanud, aga ratas kannatas rohkem)! Ei taha yldse mõeldagi, kui 290km-h kiirusel mingi apsakas peax juhtuma! Kui juba 120km-h kiirusel üle tõmmates ratta remont eriti odav polnud ja mind on päästnud mitmeid kordi mu kombe! Nii, et kes peab kapist välja tulema tekib küsimus! Meie teedel tohib suviti max. 110km-h sõita, nu äärmisel juhul paarkümmend km siia tänna!

Ja torman liiklusesse, kui tuulispask!!

Re: Gixxer R1000
Maurus kirjutas:Nii, et kes peab kapist välja tulema tekib küsimus!
Sina ikka
Maurus kirjutas:Meie teedel tohib suviti max. 110km-h sõita, nu äärmisel juhul paarkümmend km siia tänna!
Hea jutt sul, millal see äärmisel juhul siis on
Siis kui ei viitsi aeglaselt sõita

Riga->Planeta 5 1991->Jupiter 2K 1968-> R1 2005->Honda CBR600RR 2004
Re: Gixxer R1000
Siis, kui elajal lõõrid vahest tahmasex kisuvad!

Ja torman liiklusesse, kui tuulispask!!

Re: Gixxer R1000
290km-h hmm huvitav kus se kiirus saavutati???
Isegi Viljandi lähedal on sellised "spido järgi natuke alla 300" kiirused reaalsed...
- Musta tee linnast välja suunal , kallutad läbi orus oleva kurvi ja lendstardist alates Karula ristist miski 6 km sirget laia suht head teed...
- Ringteelt Vastem6isa poole ...
- Viljandist väljas6it Tallinna poole...see on eriti magus...kui peale linna silti keerama hakata siis umbes 280 juures läheb tee veel allamäge, spidol saavad numbrid otsa ja... kui sinine Superb veel ringtee otsas passib...irwwww
Re: Gixxer R1000
Maurus kirjutas:Meie teedel tohib suviti max. 110km-h sõita, nu äärmisel juhul paarkümmend km siia tänna!
Ei saa mitte vaiki olla
Tulin mingi kuu tagasi Saksamaalt ning Austriast. Sealsed vinged Autobahnid tähendavad KOHATI seda, et 130 km/h on lubatud lõigul, mis on ehitatud samamoodi nagu Peterburi tee enne Tallinna piiri - betoonplokid maas ning sõidad nii, et proteesid kolisevad
Meil on sellisel teel lubatud 70 km/h, neil pea 2x rohkem.
Üle 110 saab sõita ka palju sõimatud Audru rajal, kus matkarattaga eelviimasesse kurvi 180 minnes, jõuab sirgel veel 230 rauda saada.
Uuemate ja asjalikumate ratastega vennad või muidu Põlluste mõõtu tegelased lähevad kurvi 200ga ja kiiremini ning sirgel on 270ga
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897
Re: Gixxer R1000
Fakt on see, et maanteekurvi maksimum kiirus Audru rajal on umbes 165 km/h (+- mõni km/h).
Sirge maksimum kiirus sellest tulenevalt on parimal juhul umbes 210 km/h.
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Gixxer R1000
Nii ta on sest kui maha kallutada siis rehvi raadius on servalt ja spido hakkab ikka väga kosmost näitama...
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: Gixxer R1000
Maurus kirjutas:No kui vibrab, siis arvan, et pigem amortidega mingi jama, või esirehv tasakaalust väljas! Mingi esihargilaager nii lampi vibra ei tee!
Kuidas sel vtr-il laagrikuulid kandilisex pidurdataxe, seda tahax kohe ise kah näha!Isegi kui yhe vanema gixxeriga pauku pandi, nii et raami ja hargi ühendus oli suure lõtkuga ja seda parajamaks pidi pinnima, et laager korralikult töötaks polnud kuulid kantis!
290km-h hmm huvitav kus se kiirus saavutati??? Kellegil on vist eluisu otsas, kui maanteel se juhtus!
Tähte närid ve?Kuulid kandilised või saaled lohkus,tulemus ikka üks-lenksu keerates käib nõks-nõks.See võttis muuseas aega nii umbes 2500 km millest ligi 1000 Sauga ringil.Kuna parasjagu siis kui laagreid vahetasin polnud kaalu käepärast siis regullisin kuni lõtku kadumiseni aga sellest jäi väheks.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Re: Gixxer R1000
tramm66 kirjutas:Nii ta on sest kui maha kallutada siis rehvi raadius on servalt ja spido hakkab ikka väga kosmost näitama...
Tänud Mati, krt, ise ei tulnud selle peale. Seepärast ongi GPSi vaja.. Ma juba arvasin, et sõidan õige uljalt - spido näitas keskpärastel ringidel seal kurvis 180 (kiirematel polnud aega vahtida) ning minust mindi veel nagu postist mööda
Sorry, et OT.
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: Gixxer R1000
harimal kirjutas:tramm66 kirjutas:Nii ta on sest kui maha kallutada siis rehvi raadius on servalt ja spido hakkab ikka väga kosmost näitama...
Tänud Mati, krt, ise ei tulnud selle peale. Seepärast ongi GPSi vaja.. Ma juba arvasin, et sõidan õige uljalt - spido näitas keskpärastel ringidel seal kurvis 180 (kiirematel polnud aega vahtida) ning minust mindi veel nagu postist mööda
Sorry, et OT.
A saunas õllekruusi taga võib vastu rinda taguda ikka
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
Teema algataja - Postitusi: 1093
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 45 korda
- Kontakt:
Re: Gixxer R1000
sai siis eile tülitekitaja välja selgitatud, nimelt velg sai kukkumise tagajärjel ikkagi mingi määral kannatada ja viskab muhku üles alla väga vähe. balanseerimine seda ei kompenseeri
laagrid ja amordid ja hark kõik korras kettad viskavad 0.1 ja 0.2mm nii et sealt jama ei tohiks tulla
ja nagu huvi pakkus siin osadele siis 290 spido järgi sai tehtud peterburi maanteel eelmine suvi, esimeste autode lähenedes sai hoog maha lastud, nii et riski oleks olnud ainult sita teekatte ja metsloomade näol ja mõni x-faktor äkki veel
299 on tehtud ka türi-arkma teel sõbra poolt, ning sellega ka kiirustamised piirduvad
mulle piisab teadmisest et kui vaja on võimalik
küsimus nüüd et kas velge sirgendada on võimalik kui seal ainult mingi 1-2mm kõverus sees ja kui siis kus??
kontakt nr. +372 52 58 244
Re: Gixxer R1000
indumen kirjutas:küsimus nüüd et kas velge sirgendada on võimalik kui seal ainult mingi 1-2mm kõverus sees ja kui siis kus??
Raudselt saad korda noorema Karu juures - valuvelg.com
Aga ta on suht kirves. Kui otsingut kasutad, siis leiad mingi Tartu tegelase kontaktid, kes pidi ka head tööd tegema ning oluliselt soodsamalt.
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897
Re: Gixxer R1000
auto valukaid teeb üks mees suht hea hinnaga. Ei tea kas tema pinki ka tsikli velg läheb.Kui huvi siis ps.
-
Teema algataja - Postitusi: 1093
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 45 korda
- Kontakt:
Re: Gixxer R1000
viimane küss veel et, millised veljed veel alla sobivad? kas mõne muu mudeli omad ja mis generatsioonist
ainult täpne info palun
kontakt nr. +372 52 58 244
Re: Gixxer R1000
indumen kirjutas:viimane küss veel et, millised veljed veel alla sobivad? kas mõne muu mudeli omad ja mis generatsioonist
ainult täpne info palun
Jah, K2'le sobivad veel K1 ja K3 mudelid, minu teada ka 600 omad
-
Teema algataja - Postitusi: 1093
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 45 korda
- Kontakt:
Re: Gixxer R1000
kass525 kirjutas:No kas uurisid seda velje sirgendamist ?
ei veel pole jõudnud olin nädalavahetusel eemal ja autojamad segavad kah omakorda
EDIT: käidud uuritud ja jälle targem, nimelt jutule võtab alates 3000.- kuna tsikli veljed pidid nii rabedad olema siis vaja "eritöötlust"
aadressiks Vabaduse 201 ja ehk ei pahanda ka kui numbrit levitan 5062821
samas tundus asjalik mees ja vajalikud masinad suht uued ja korralikud, vahetas veel pohmakaga jooksu rehvegi autol ära
ukse peal oli aadress www.valuvelg.net
kontakt nr. +372 52 58 244
-
Teema algataja - Postitusi: 1093
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 45 korda
- Kontakt:
Re: Gixxer R1000
täna õhtune värske mure
sai siis väiksemal ringil käidud 60 kilti ja 50-ndal kilomeetril viskas imeliku vibratsiooni sisse, alguses mõtlesin et teekate muutus vähe krobelisemaks, selline tunne oli. aga jõudes uuest paremale teekattele lisaks tekkinud vibra oli endiselt tunda,
välisel vaatlusel miskit ei suutnud tuvastada, aga sõidu ajal kui sidur alla lükata siis kadus nagu ära, ehk et mingid velje tasakaalustusraskused ei saanud uttu tõmmata.
sai siis väike peatus tehtud umbes pool tunnikest, peale seda sai 10 kilti sõita ja jälle lisavibratsioon tagasi.
tuttavad pakkusid et siduri mingi laager või siis mootoriketi pinguti. on mul mõtekas ise mõni kaan maha keerata ja vaadata kas miskit paistab või siiski teeninduse/rahakoti laks jälle
kontakt nr. +372 52 58 244
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: Gixxer R1000
Äkki hoopis üks silinder kaob tagant ära?Sidurit tõmmates sa ju pöördeid peale ei jäta.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.