K: Suzuki Rg 80 Gamma??
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
K: Suzuki Rg 80 Gamma??
Tervitus!
Sooviks natukene tarka nõu kuulda. Nimelt sooviks teada kus nimetatud masinale saaks juppe tellida? Kas kuskil on ka tuuning juppe näiteks silindreid, summuteid jms.mootorile sellele margile müüa? Kuna tegu suht vana masinaga 93a siis võib tuuning juppidega raskeks minna aga loodan et keegi oskab midagi rääkida.
Re: K: Suzuki Rg 80 Gamma??
Mida täpsemalt vaja on varuosadest?
Siis ma ütlen kust ka saab.
http://mas-motorrad.com/produkte/auspuf ... cat=Suzuki
(Siit saad tellida Giganelli summuti.)
Olemasoleva silindri võid üle puurida kui jõudlust taga ajad, 47mm---->50...mm, istutad sisse Suzuki LT 80 (50mm)wiseco sepistatud kolvi.(hind alla kilo) Võidad lõppkiiruses puhtalt puurimisega ligi 5km/h vastutuulega ja sirge peal, jääb seier tokerdama 100 km/h juurde.
Ülekande muutmisega 15-50nele jääb lõppkiiruseks ligi 90 km/h, saad kõvasti jõudu juurde, kahekesi sõit muutub paremaks, esimesed 4 käiku lappad järjest.
Teine summuti, tehtud silinder ja silindripea, ja kohendatud karpa ja 110 km/h pole ulme.
-
Teema algataja
Re: K: Suzuki Rg 80 Gamma??
Kust ma selle suurema kolvi saaks osta? Kas see orginaal summuti on seal totaalne piiraja või on sellest ka midagi head? Palju sellise masina turuhind võiks olla suve poole näiteks? Masin kohandatud välimusega, esi ja taga ots ümber tehtud. Ees uued tuled, teine ''kondel [Motobot: õige on "gondel"]'', mootor korras. Umbes?
Re: K: Suzuki Rg 80 Gamma??
Kontakteeru info@ramo.ee näiteks, sealt saad tellida igast jubinaid enda suzukile ja puurimist teevad ka. Juhul kui selle kasuks otsustad, arvestama pead veel tõenäoliselt uue plokikaane tihendi tellimisega ja silindri alla paksema tihendi tegemisega, et asi normaalselt tööle hakkaks.
Viska pilt, sõnade põhjal ligikaudset saadavat hinda raske määratleda.
Originaalsummuti töötab suht madalatel pööretel võrreldes tuuningplönnidega, tõmbama hakkab kuskil 4jast alates ja lõpetab 6-7 k vahel ära, viimase käiguga kuni 8500 rpm.
Tuuningplönnid 11000rpm pidevalt, "algul ei saa minema, pärast ei saa pidama."
Mida rohkem tuunid seda vähem kestab ka samas. Kas tegu on selle RG 80nega millega varumootori kaasa sai ilma sidurikaaneta?
Millest selline tuunimissoov tuleneb üldse?
-
Teema algataja
Re: K: Suzuki Rg 80 Gamma??
Jah tegu selle sama masinaga, aga hetkel taguots ümber tegemises. No hetkel kindlat soovi pole midagi ostma joosta aga vaatan väheke mida ja mis hinnaga on kuskilt võimalik saada, eks siis otsustab mis teeb.
Re: K: Suzuki Rg 80 Gamma??
By the way, täisgondlis kasutatud RG 80 maksab reaalselt kuskil 12k, kui puuduvad gondlid osaliselt ja veidi tuunitud on siis hind langeb tunduvalt, 9000 krooni on päris hästi saadud sel juhul.
Ja Purkuosat.net ----> purkuosat -----> Seal Suzuki RG 125 ja RGF 125, nii mõnedki asjad sobivad, kui vaja on, veljed, lenksud, vb ka osa plaste istub, radikad, paak jms. Olen korra Suzuki RG 125 ja 80 mootori kõrvuti tõstnud, ühine asi oli neil ainult esihammakas, neutraalianduri plastikjunn mootori küljes.
http://shop.ebay.de/items/__Suzuki-rg-8 ... m14&_pgn=1
Siit võid leida endale plastikud ja miljon muud huvi pakkuvat asja.
Ja tellida originaalosi saab ka siit.
http://www.cmsnl.com/suzuki-rg80-1985-c ... partslist/
-
- Postitusi: 247
- Liitunud: 09 Okt 2008, 22:04
- Tsikkel: Suzuki SV650S
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: K: Suzuki Rg 80 Gamma??
Praeguseks on seesama masin saanud korraliku iluravi.
Enne:
Praegu:
Praegu veel masinal suured kondlid [Motobot: õige on "gondlid"], kleepsud, sumpa ots, uus ketimäng, sadulanahk ja nipet-näpet veel teha. Siis peaks korras olema.
Minek on väga hea, kuid tippkiirus on natuke nigel.. kuskil 80 km/kanti jääb..
Väike video ka :
-
- Postitusi: 110
- Liitunud: 29 Juul 2007, 14:03
- Tsikkel: Oli Aprilia RS 125
- Asukoht: Pärnu
-
Teema algataja
Re: K: Suzuki Rg 80 Gamma??
Isiklikult ka uus välimus ei meeldi. Kuid see on maitse asi. Vana välimus oli ka samas porno, eriti tagumine ots. Tagune oli tehtud ikka suhteliselt jamalt, kuigi idee oli hea, aga teostus halb. Pildil ehk jah tundub kena.
Re: K: Suzuki Rg 80 Gamma??
See tsikkel peaks sul 100kmh kindlasti välja jooksma. Minu oma läks 115kmh, oli ka tegelt stock vist..
-
- Postitusi: 247
- Liitunud: 09 Okt 2008, 22:04
- Tsikkel: Suzuki SV650S
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: K: Suzuki Rg 80 Gamma??
Ma arvan et pilt on lihtsalt ilusa nurga alt tehtud, aga tegelikult oli see väga kole .
Või mis ?
Kiirusest siis niipalju, et alguses on väga hea minek ja kui kuuenda lõpuks sisse saad siis üle 7000 pöörde ei taha kohe üldse minna.
Kolvirõngad ka kulunud ei ole ..
Re: K: Suzuki Rg 80 Gamma??
Kuidas sa tolle varem p*rsse keeratud raami tagasi originaaliks taastasid - kas keevitasid või lihtsalt ladusid asjad teise raami peale ümber. Sadul ka originaal leitud. Tippkiirus võiks originaalseadetes rattal suurem olla küll. 85 km/h on tehaseandmetel norm aga reaalselt läheb rohkemgi.
Mida rattal varem veel muudetud on - karburaator, õhufilter?... Ülekanne: vedav või veetav ketiratas?.. Summuti on väliselt üsna originaal - kas sisemust ka keegi lõikunud lõhkunud/muutnud on? Kas oled kindel, et nõge-pigi täis ei ole?
-
- Postitusi: 247
- Liitunud: 09 Okt 2008, 22:04
- Tsikkel: Suzuki SV650S
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: K: Suzuki Rg 80 Gamma??
Raamiga sai naljakas asi tehtud. Algselt ostsime RG125 raami, lootes et mootor istub sinna peale ilusasti.. aga mootorikinitused ja igasugused teised kinnitused olid teised Ja raam oli mitmeid kordi raskem.Tegime nii, et lõikasime ära vana raami streetfighteri osa ja keevitasime RG 125 taguotsa külge.
Äsja sain teada miks masin läheb ainult 80km/h.
Nimelt on masinal taga palju väiksem hammasratas kui originaalis. Originaalis käib 49 hammast taga, kuid praegu on seal umbes 38 hammast. Kui loogiliselt mõelda siis ei ole masinal lihtsalt jõudu kuuenda käiguga minna üle 7000 pöörde ja sellest peakski kiirusekadu tingitud olema. Täna panen uue originaal hammasrattamängu peale ja kirjutan tagasisidet
Cheers
Re: K: Suzuki Rg 80 Gamma??
Ja vedav hammasratas on 15-hambaline. Ilmselt läheb Sul siis kogu komplekt vahetusse, sest too vana kett jääks muidu lühikeseks.
Originaalülekannetega on nii, et tahhomeetri ja spidomeetri osutid näitavad kuuenda käiguga sõites "ühepalju" - st nende pöördenurgad on võrdsed ja näiteks kiiruse ja pööretenumbrid on omavahel mõnusas suhtes: 50 km/h = 5000 p/m, 60 km/h = 6000 p/m jne...
Re: K: Suzuki Rg 80 Gamma??
Mul TS 80 endurol küll originaalis 14/43, 15/49 on haige ülekanne, esimesed 4 käiku vahetad tühja kiirendusel. Ja 80 km/h on 9000 kopikatega pööret, vajutamisruumi veel on jõu poolest, kui vibratsioon.
Algul meeldib, pärast vihkad.
Enamus aega sõidad siis 50nega, vahel kiiremaid sööste tehes.
Re: K: Suzuki Rg 80 Gamma??
See raam, sadul ja gondlid olid jah minu doonorilt pärit. Tore et korda tegid. Ma ise oleksin ainult rattale otsinud mõne eksootilisema värvi..
Ma mingiaeg otsin su sadulakinnituse ka ülesse.
Andreas
-
- Postitusi: 247
- Liitunud: 09 Okt 2008, 22:04
- Tsikkel: Suzuki SV650S
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: K: Suzuki Rg 80 Gamma??
Terve masin tuleb varsti sinine
Niisiis tagasiside ketimängust. Terve komplekti vahetasin ära originaali vastu ja tegin kiirustesti. Lõpp mis ma masinast välja pigistasin oli 95km/h.
Olen suht rahul, ega vist rohkem sellest masinast pole mõtet välja pigistada.
Re: K: Suzuki Rg 80 Gamma??
siniraag kirjutas:... tegin kiirustesti. Lõpp mis ma masinast välja pigistasin oli 95km/h.
Ja see oli juba kõhuli paagipeal olles? No igatahes on Sul sõiduk igati vinks-vonks. Sõidab nagu tehasest tulnu.
Väikesekubatuurilise värk - sõltub ka sellest, kui täpselt sobivad karburaatori setingud konkreetse päeva ilmaoludega. Mõni päev saad mitu kilomeetrit kõrgemat tippkiirust ja teine päev jälle tuntavalt vähem. See 95 on igati OK.
-
- Postitusi: 247
- Liitunud: 09 Okt 2008, 22:04
- Tsikkel: Suzuki SV650S
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: K: Suzuki Rg 80 Gamma??
Aastaid möödas ning masin on leidnud uue omaniku, rändas pm naabri kätte. Kuna ise sain kaasa motikaga lisamootori (vahepeal üritasin varuosadeks müüa) jäi see seisma. Tekkis väike mõte kätt harjutada silindri peal, ning sipa kanalite voolavust parandada.
Originaal on silinder väga madalalt forsseeritud ning ideaalne harjutamiseks.
Originaal.
Peale viilimistööd
Originaal Väljalase
Imelik ovaalsus väljalaskes sai kaotatud.
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Re: K: Suzuki Rg 80 Gamma??
Siniraag. Mida sa veel oskad teha hästi peale kanalite freesimise ?
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
-
- Postitusi: 132
- Liitunud: 21 Sept 2010, 13:47
- Tsikkel: Jah
- Asukoht: Australia, Perth.
- Kontakt:
Re: K: Suzuki Rg 80 Gamma??
siniraag kirjutas:pluss veel lund rookida
Hüppa ükspäev meilt läbi
Nüüd asjakallale
siniraag kirjutas:kÖiki tōid tsikli juures
Seda meest julgen soovitada, Siniraag ja ta vend (Margus014 vms) on töesti mootorite alalt kõiketeadjad!!!
Re: K: Suzuki Rg 80 Gamma??
Aa mida arvata sellest kui mootor läheb paugust tööle ja jookseb viimseni pöördesse sellejärgselt ning välja sureb vaid süüte katkestamisega?
Gaas on täitsa maas ja ka käe karpale ette panemise peale naljalt välja ei sure. Segu regullimine asja oluliselt ei muuda.
Re: K: Suzuki Rg 80 Gamma??
matti kirjutas:Aa mida arvata sellest kui mootor läheb paugust tööle ja jookseb viimseni pöördesse sellejärgselt ning välja sureb vaid süüte katkestamisega?
Gaas on täitsa maas ja ka käe karpale ette panemise peale naljalt välja ei sure. Segu regullimine asja oluliselt ei muuda.
võimalik et saab lisaõhku või kütusega probleeme.
-
- Postitusi: 247
- Liitunud: 09 Okt 2008, 22:04
- Tsikkel: Suzuki SV650S
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: K: Suzuki Rg 80 Gamma??
Niisiis, uus omanik tõi ratta tagasi minu kätte kevadhooldusele. Ennist räägitud tuunitud silinder läks koos uute tihenditega peale. Lisaks muudele hooldustele sai veel CZ'i ja suzuki originaal resonaatorist korralikum resonaator tehtud. Kui varem oli resonaatori töö 4000 - 6000 pööret, siis nüüd sai see 6000 - 8000 pöörde peale aetud. Lippab kohe paremini ning väljanägemine on ka parem.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.