algaja krossiharrastaja küsiks nõu?
Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?
See keiss ongi, et sedasi pingutada ketti ei saa nagu omal ajal Hondal tegid, et kolm näppu vahele ja käib kah. Nüüd kui kolmenäpuliseks panen, lakkab töötamast tagaamort, kuna kisub keti pingesse, sest tagakiige liigub nüüd mitte enam täisnurga alla, vaid sealt edasi, ehk vedrustuse käik on pikem. Kui ketti aga hoian lõdvana siis kiliseb koliseb lonkab ja möliseb seal vahel. Ehk teisisõnu raam ja kõik muud ebavjalikud vidinad saavad pihta.
Iseenesest vähene õlitamine ei tule kõne allagi, sest mul kombeks peale sõitu alati sooja ketti õlitada, et õli paremini vahele läheks. Sõiduajal aga ei ole võimalust väga õlitada.
4cl juttu oli hammasrataste, keti, rullikute ja ketijuhi kulumisest. Tean juhuseid, kus pead vahetama terve ketijuhi, kuna inimene ei teadnud kuidas keti pingutamine käib. Seepärast ei viitsi su ülbitsemist väga kuulata ja teen omad järeldused.
See et slaider kulub aga on minu 16 aastase staazi juures müstika, et kuidas ta nii kiiresti kulub. 4h ja slaider läinud. Soon peabki sinna sisse kuluma, aga kas see soon peab lõppema siis ära kui alt kiige vastu tuleb. Sest paraku on nii et ei tahaks kiiget lõhkuda. Võimalus on muidugi special asi osta mis maksab koos transpordiga eestisse üks 2100 krooni, kui keegi teab kust seda mõistlikku hinnaga osta ootan pakkumisi. http://www.tmdesignworks.com/xcart/cust ... cat=&page=
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.