Ducati Desmosedici RR L4 147 kW tuuakse eestisse
Re: Ducati Desmosedici RR L4 147 kW tuuakse eestisse
kaupz kirjutas:Ducati Desmosedici RR L4 147 kW
selline ratas tuuakse eestisse
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.htmlhttp://www.playboy.ee/2009/4/19340.html ... -sadulasse
Raha-pole-oluline tüüpi bike
Ducati Desmosedici RR
See Ducati Desmosedici Racing Replica on fännide helesinine unistus, mis on esimest korda muudetud kättesaadavaks laiadele massidele. Ducati Moto Grand Prix maailma meistrivõistluste karussellis osaleva võistlusratta Desmosedici GP identseid koopiaid valmistatakse igal aastal 1500 eksemplari, mis hiljemalt aasta-paari jooksul omanikeni jõuavad. 2006 aasta mudeli USA-le eraldatud kvoot 500 müüdi läbi viie tunniga, kuigi hinnaks oli „vaid” 70 000 Ameerika dollarit. Võistlusratta tähtede GP järel olev number tähistab aastat, mil originaalmudel osales Grand Prix’ etappidel. Ducati Desmosedici GP9 on 2009. aasta võistlusratas. GP mudelitel kasutatakse inseneriteaduse hetke tipptehnoloogiat ja uuendused vahelduvad sellise kiirusega, et ainult pühendunud jõuavad nende ilutulestikku jälgida. Piisab, kui mainida et GP7, millel Casey Stoner võitis maailmameistritiitli legendaarse Valentino Rossi ees, arendab 225 hj mootori 17 000 pöörde juures. Hiina Grand Prix’ etapil püstitati sellega kiirusrekord 347 km/h. Selle konkreetse mudeli replica ehk koopia hinna puhul võib öelda küll, et raha pole oluline – juba teadmine, et sama mudeli on endale tellinud Brad Pitt ja Tom Cruise, teenib kulutatud raha kuhjaga tasa.
Hind 950 000 krooni.
http://www.ducati.com
See jutt on nüüd küll täielik käo jaan identsusest ja aasta numbritest. Olen mõlemaid katsunud elusast peast rohkem kui üks kord ja Desmosedicil ja GP7, GP8 ega ka GP9 ja GP10 pole mitte midagi ühist sisuliselt selle rattaga kui nüüd ikka asja kas või 100m pealt natuke süveneda. Desmocedici on kindlasti üks väga tore ratas ja kallis ratas mis peamine ja toodetud just USA turule kus Ducati müük on tõesti metsik sest ega idarannikul peale Duacti väga midagi ei näe sisuliselt lisaks mõni Honda ja MV Agusta aga jah sellise marketingi kao jaani pole nagu mõtet ajada. Milleks nii naaglalt valetada ma lihtsalt ei mõista ? Desmosediciga pole keegi kunagi võidu sõitnud ja ka ei sõida sest sellel rattal puudub homologatsioon. Muidugi on see MotoGP'le lähimat elamust pakkuv ratas kui sa seda suudad lahti hoida ja muidugi on see täiesti eriline mootor mis seal vahel on. Aga see ei ole kindlasti Stoneri ratas. Juba mõõdud ei klapi siin. Desmosedici hj on kuskil 175hj tagarattalt mis on üks ilus number vaieldamatult ja mootor mis kindlast tagab teile võrreldes teiste €10K ratastega maailma stabiilsema top speedi - kui te suudade seda lahti hoida. Aga see ei ole motoGP ratas. See on üks maailma võimsaim tänavasõidu ratas on selleks liiga lahja ja kohe pikalt liiga lahja et vedada midagi nii suurt sellise jõuga läbi õhu nagu seda teevad MotoGP rattad mis on maailma kõige kiiremini mööda maad liikuvad objektid ... mille 45 minuti sõidutamiseks kulub rohkem raha kui see ratas maksab. Need pole võrreldavad suurused. Ja V-twin on tänaval sõitmiseks ikkagi parem aga see on maitse asi juba muidugi. Ostke parem 1198 ja teile meeldib see rohkem ma julgen arvata ja kõvasti jääb veel üle, et sinna bling blingi külge osta ja veel siis teine veel sinna kõrvale mõni põnev käsitöö püss.
Need on ainsad SBK homologatsiooni omavad Ducati rattad ja MotoGP reeglite alla Desmosedici ei mahu kuidagi jällegi hetkel.
DUCATI 999 R (H4) JAN 05 - present (+ optional fuel injection instrument)
DUCATI 1098 R (1198cc) JAN 08 – present
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.