Ducati Desmosedici RR L4 147 kW tuuakse eestisse
Re: Ducati Desmosedici RR L4 147 kW tuuakse eestisse
mx77 kirjutas:Oot, oot napalm, nüüd paned sa ikka ise täiega kägu. Desmosedici ON V4, mitte V-twin nagu sa kirjutad.
wiki järgi on v-twin ainult 2 silindri puhul kasutatav termin, ehk kummagi kolvi keps kinnitub ühe/sama vända võlli/sõrme (pin-i) külge. v2 on aga kepsud eraldi võllidel 180* nurga erinevusega.
v8 mootorite puhul kasutataksegi peamiselt paari kaupa ühist võlli.
"True V-twin" vs V-2
There is some ambiguity regarding what defines a V-twin which arose from 180 degree "V" engines (see Flat engine).
When the cylinders are arranged in a V pattern, it is generally accepted as being a V engine.
However, some people differentiate using "V-twin" to mean the classic V design of a shared crank pin for each pair of cylinders
and "V-2" to indicate a boxer-style crank with a separate crank pin for each cylinder.This convention is not common, and applies only to two cylinder engines.
For example, while most V8 engines use shared crank pins for cylinder pairs, they are not referred to as "V-octuplets".
Most engine manufacturers do not use this convention and the 1983 Honda Shadow 750 is known as being the first V-twin with an offset-dual-pin crankshaft.
http://en.wikipedia.org/wiki/V-twin
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.