Vulcan VN750
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Re: Vulcan VN750
Alar11 kirjutas:Raviks pidavat sobima alumised(esiputkede külge kinnituvad) tuulesuunajad.Poodides kui: lower wind deflector.
Endal sama mure ja lowersid tellimisel, eks kevadel saab katsetada, kuis mõjub
Ma sain ka nüüd pildi selgeks,need krt. kallimad kui mul tuuleklaas maksis!
Mis hinnaga said tellida?
Re: Vulcan VN750
Teema siit juba läbi läinud, aga küsin ikka:
1) et kas on kellelgi üle VULKAN 1500, alates 1999.a. ja edasi, esimesi kukkumisraudu? võib ka tagumisi.
2) heameelega võtan mõõdud, kui keegi on nii lahke ja näitab oma ratta kukkumisraudu
3) kas on kellelgI ludejatest "DRIFTER" garaazis?
TERVITUS
Ats
-
Teema algataja - Postitusi: 52
- Liitunud: 26 Mai 2008, 13:02
- Tsikkel: Kawasaki Vulcan VN750 ('94)
- Asukoht: Tartu
Re: Vulcan VN750
mux2hot kirjutas:mattias kirjutas:Aga miks sa omale ette ei jäta? Ei sobi või?
Ei tea kuidas lugu VN750ga kuid VN900l koos originaalklaasiga see häda, et klaasi poolt tekitatav tuulepööris hakkab vastu pealage taguma. On selline tunne nagu keegi taoks haamriga pähe. Vihmaga on ka huvitav sõita, piisad hakkavad tagant ettepoole sadama. Klaasi ülemine serv jäi täpselt silmade kõrgusele ja segas vaadet, kui oli vaja midagi selgemalt vaadata, siis tuli ennast kas hästi sirgu ajada või kössu tõmmata. Kokkuvõttes mulle meeldis ilma klaasita rohkem.
Mul ka täpselt sama jama et klaasi ülemine serv jäi täpselt silmade kõrgusele ja hakkas pikapeale häirima- muidu oli muidugi sõita hea- nagu vanajumala seljataga, kuid ''tuuleklaasiga'' sõiduk mul juba on (nimega auto), seepärast kiskusingi ikkagi siklilt selle maha. Tuulepöörise kohta ei oska aga midagi kosta- mind küll ei hakanud miski kuskile taguma aga ütleme kui on tugev küljetuul siis küll veitsa sikutab lenksu. Lisaks veel ka see, et minuarust nii suur klaas lihtsalt ei sobi 750Vulcanile, mis on ju tegelt suht tagasihoidlike mõõtmetega ratas, küll aga istuks see päris kenasti juba näit 1500Vulcani küljes- aga eks see ole eelkõige ka maitse asi muidugi. Igaüks disainigu oma ratast kuidas aga soovib- peaasi on et endale meeldiks.
-
Teema algataja - Postitusi: 52
- Liitunud: 26 Mai 2008, 13:02
- Tsikkel: Kawasaki Vulcan VN750 ('94)
- Asukoht: Tartu
Re: Vulcan VN750
Leidsin louis.de 'st sellised crashbarid aga kahjuks on kogu juuresolev tekst saksakeelne muidugi... Kas keegi oskaks ära tõlkida või teaks täpselt öelda kas need laibakad ka vn750'le sobiksid?
http://www.louis.de/_409ab0a82a9a366a8c ... &anzeige=0
-
- Postitusi: 2004
- Liitunud: 19 Aug 2005, 12:18
- Tsikkel: Midnight Star 1900A
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Vulcan VN750
mattias kirjutas:Alar11 kirjutas:Raviks pidavat sobima alumised(esiputkede külge kinnituvad) tuulesuunajad.Poodides kui: lower wind deflector.
Endal sama mure ja lowersid tellimisel, eks kevadel saab katsetada, kuis mõjubMa sain ka nüüd pildi selgeks,need krt. kallimad kui mul tuuleklaas maksis!
Mis hinnaga said tellida?
160$ pluss kulud. Kui asi töötab, ei ole kulu suur
K-125 1951; IŽ-350 1949; IŽ-350 1950; IŽ-56 1957; IŽ-56K 1957; IŽ-56 1958; IŽ-56 1959
Re: Vulcan VN750
http://www.ebay.com on igasugu juppe saadaval. 1500 VULCANI crashbarid hetkel 115 taala + posti kulud umbes 60 taala.
Re: Vulcan VN750
Tervitus vulcanistidele!
Märtsis 2008 astusin vulcani omanike hulka ja siis kohe A-katti tegema, augusti alguses õnnestus ka load saada. Hooajaga kärutasin ca 5000 km maha, täitsa lahe oli. Ratas 1994 a väljalase ja midagi kurta veel ei ole
Peale ostu tegin hoolduse ise tarkade inimeste näpunäidete järgi:)
Terv,
-
Teema algataja - Postitusi: 52
- Liitunud: 26 Mai 2008, 13:02
- Tsikkel: Kawasaki Vulcan VN750 ('94)
- Asukoht: Tartu
Re: Vulcan VN750
Tere kõigile! Ons keegi ka juba proovinud oma siklit käima saada? Mina veel mitte, aga arvan et kaugel see aeg ka enam pole. Vaja veel aku ära laadida ja põhimõtteliselt valmis ta peaksi olema. Brauerist sai ka tellitud uued õhufiltrid, mis peaksid reedeks kohal olema. Jääb üle vaid loota, et käivitub ilma komplikatsioonideta. Seejärel on veel tarvis pidurivedelik ära vahetada, mootoriketti pingutada ja ülevaatusel ära käia.
Re: Vulcan VN750
Tervitus,
Olen korra kuus talvel ikka käima pannud ja mootori soojaks ajanud, et hülsid ja muu staff ikka õline oleks.
Samas pakun ka Vulcanile kasutatud rehve kui kellelgi peaks huvi olema siis lähemalt näeb siit:http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=35&t=47053
-
Teema algataja - Postitusi: 52
- Liitunud: 26 Mai 2008, 13:02
- Tsikkel: Kawasaki Vulcan VN750 ('94)
- Asukoht: Tartu
Re: Vulcan VN750
goal kirjutas:Tervitus,
Olen korra kuus talvel ikka käima pannud ja mootori soojaks ajanud, et hülsid ja muu staff ikka õline oleks.
Samas pakun ka Vulcanile kasutatud rehve kui kellelgi peaks huvi olema siis lähemalt näeb siit:http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=35&t=47053
Kas sul oma garaaž kus teda hoiad?
Re: Vulcan VN750
Aldis kirjutas:goal kirjutas:Tervitus,
Olen korra kuus talvel ikka käima pannud ja mootori soojaks ajanud, et hülsid ja muu staff ikka õline oleks.
Samas pakun ka Vulcanile kasutatud rehve kui kellelgi peaks huvi olema siis lähemalt näeb siit:http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=35&t=47053Kas sul oma garaaž kus teda hoiad?
Jh kodus, soe garaaz
-
Teema algataja - Postitusi: 52
- Liitunud: 26 Mai 2008, 13:02
- Tsikkel: Kawasaki Vulcan VN750 ('94)
- Asukoht: Tartu
Re: Vulcan VN750
goal kirjutas:Aldis kirjutas:goal kirjutas:Tervitus,
Olen korra kuus talvel ikka käima pannud ja mootori soojaks ajanud, et hülsid ja muu staff ikka õline oleks.
Samas pakun ka Vulcanile kasutatud rehve kui kellelgi peaks huvi olema siis lähemalt näeb siit:http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=35&t=47053Kas sul oma garaaž kus teda hoiad?
Jh kodus, soe garaaz
No mis siis viga- ei pea akut mahagi võtma... Aga mina üürisin talveks ja ei mingit kütet, sestap pidingi aku maha võtma ikka.
Re: Vulcan VN750
Ega see aku mahavõtmine nüüd väga keeruline ka pole ju võrreldes geneka kättesaamisega
Terv,
-
Teema algataja - Postitusi: 52
- Liitunud: 26 Mai 2008, 13:02
- Tsikkel: Kawasaki Vulcan VN750 ('94)
- Asukoht: Tartu
Re: Vulcan VN750
goal kirjutas:Ega see aku mahavõtmine nüüd väga keeruline ka pole ju
võrreldes geneka kättesaamisega
Terv,
No mul on üldse eriteema oma tsikli akuga, kui huvitab võin kunagi rääkida aga geneka kohta olen kuulnud jah selliseid asju et mootori peab maha võtma selleks et teda kätte saada. Motodepoos olevat kellegile tehtud nii et lõigatud relakaga raamist tükk välja!!!
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2464
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 205 korda
- Kontakt:
Re: Vulcan VN750
geneka kohta olen kuulnud jah selliseid asju et mootori peab maha võtma selleks et teda kätte saada
Kui nüüd natuke VN-i manuali sirvida, siis selgub selle mootori juures tõsiasi, et enamike asjade jaoks tuleb mootor maha võtta. Näiteks karburaatori maha võtmiseks tuleb samuti mootor maha võtta manuali kohaselt. No reaalselt saab peenemate sõrmedega vend ikka selle karpa sealt silindrite vahelt kätte - tagasipanek on veelgi aeganõudvam aga saab kuidagi hakkama. Ja kõikidele VN750 omanikele paneks südamele, et ärge üritage sellega sõita nagu sportrattaga - saate õhtale mootoriga kiirelt, sest selle mootori olematu nukaketipingutus laseb nukaketil suht lihtsalt üle visata ja ongi klapid peas
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
Teema algataja - Postitusi: 52
- Liitunud: 26 Mai 2008, 13:02
- Tsikkel: Kawasaki Vulcan VN750 ('94)
- Asukoht: Tartu
Re: Vulcan VN750
StreetMoto kirjutas:geneka kohta olen kuulnud jah selliseid asju et mootori peab maha võtma selleks et teda kätte saada
Kui nüüd natuke VN-i manuali sirvida, siis selgub selle mootori juures tõsiasi, et enamike asjade jaoks tuleb mootor maha võtta. Näiteks karburaatori maha võtmiseks tuleb samuti mootor maha võtta manuali kohaselt. No reaalselt saab peenemate sõrmedega vend ikka selle karpa sealt silindrite vahelt kätte - tagasipanek on veelgi aeganõudvam aga saab kuidagi hakkama. Ja kõikidele VN750 omanikele paneks südamele, et ärge üritage sellega sõita nagu sportrattaga - saate õhtale mootoriga kiirelt, sest selle mootori olematu nukaketipingutus laseb nukaketil suht lihtsalt üle visata ja ongi klapid peas
Ja mida peaks tähendama ''..sõita nagu sportrattaga...''?
Re: Vulcan VN750
Aldis kirjutas:Ja mida peaks tähendama ''..sõita nagu sportrattaga...''?
Ei lase liialt pöördesse
-
Teema algataja - Postitusi: 52
- Liitunud: 26 Mai 2008, 13:02
- Tsikkel: Kawasaki Vulcan VN750 ('94)
- Asukoht: Tartu
Re: Vulcan VN750
Hans kirjutas:Aldis kirjutas:Ja mida peaks tähendama ''..sõita nagu sportrattaga...''?
Ei lase liialt pöördesse
Millistel pööretel siis on juba ''liiga pöördes''? 4-5 tuhat pööret on ju täitsa normaalne veel ma arvan ja kes sooviks rohkem gaasi keerata see vast ka ostab midagi teistsugust endale. Usun, et seda on ka vulcani väljanägemisest juba näha , et tegu pole sportrattaga.
Re: Vulcan VN750
Sirutan käe üles, veel üks vn750 omanik, hetkel ootab mootor kokkupanemist, genekas andis saba.
Ringi liigun Tallinnas.
-
Teema algataja - Postitusi: 52
- Liitunud: 26 Mai 2008, 13:02
- Tsikkel: Kawasaki Vulcan VN750 ('94)
- Asukoht: Tartu
Re: Vulcan VN750
nelisilm kirjutas:Sirutan käe üles, veel üks vn750 omanik, hetkel ootab mootor kokkupanemist, genekas andis saba.
Ringi liigun Tallinnas.
Tere tulemast! Loodan, et saad mootori peatselt kokku ilma viperusteta.
-
Teema algataja - Postitusi: 52
- Liitunud: 26 Mai 2008, 13:02
- Tsikkel: Kawasaki Vulcan VN750 ('94)
- Asukoht: Tartu
Re: Vulcan VN750
Soovib keegi minuga kahasse (kahe peale) üürida garaaži Tartus Riiamäel? 300.- kuu.
-
Teema algataja - Postitusi: 52
- Liitunud: 26 Mai 2008, 13:02
- Tsikkel: Kawasaki Vulcan VN750 ('94)
- Asukoht: Tartu
Re: Vulcan VN750
No kas kõigil juba oma Vulcanid teele aetud? Minu oma küll. Ja kohe ka käes esimesed viperused. Nimelt kadusid kaigud kusagile. Seisin foori taga vabakäiguga ja kui roheline tuluke süttis ei olnud olemas enam ei 1. ega ka teisi käike. Kas keegi on kokku puutunud taolise probleemiga?
Re: Vulcan VN750
Aldis kirjutas:No kas kõigil juba oma Vulcanid teele aetud? Minu oma küll. Ja kohe ka käes esimesed viperused. Nimelt kadusid kaigud kusagile. Seisin foori taga vabakäiguga ja kui roheline tuluke süttis ei olnud olemas enam ei 1. ega ka teisi käike. Kas keegi on kokku puutunud taolise probleemiga?
Terv!Esimesed paarsada km see kevade sõidetud.Ülevaatusel veel käia ja siis on hooaeg alanud.Aldis,lase mootorist õli välja ja kruvi maha väike kaan kus on õlitaseme kontrollaken,sealt näed osaliselt käiguvahetusmehhanismi.Kui seal kõik liigub ja on korras siis ilmselt ei pääse mootoriploki pooleksvõtmisest.Edu!
-
- Postitusi: 38
- Liitunud: 28 Mai 2007, 22:10
- Tsikkel: VN750, Suzuki GSX1100G
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Vulcan VN750
Järjekordsel paraadil siis käidud. Mul oli see kolmas. Vihm tegi igatahes asja päris huvitavaks. Kuidas vulcanistidel siis ka läheb? Äkki võiks peale foorumis kriblamise ka vulcanid ka kusagil kokku ajada ja nö laivis muljeid ja kogemusi vahetada?
-
Teema algataja - Postitusi: 52
- Liitunud: 26 Mai 2008, 13:02
- Tsikkel: Kawasaki Vulcan VN750 ('94)
- Asukoht: Tartu
Re: Vulcan VN750
mattias kirjutas:Aldis kirjutas:No kas kõigil juba oma Vulcanid teele aetud? Minu oma küll. Ja kohe ka käes esimesed viperused. Nimelt kadusid kaigud kusagile. Seisin foori taga vabakäiguga ja kui roheline tuluke süttis ei olnud olemas enam ei 1. ega ka teisi käike. Kas keegi on kokku puutunud taolise probleemiga?
Terv!Esimesed paarsada km see kevade sõidetud.Ülevaatusel veel käia ja siis on hooaeg alanud.Aldis,lase mootorist õli välja ja kruvi maha väike kaan kus on õlitaseme kontrollaken,sealt näed osaliselt käiguvahetusmehhanismi.Kui seal kõik liigub ja on korras siis ilmselt ei pääse mootoriploki pooleksvõtmisest.Edu!
Jah, seal see viga oligi- kahvel mis viisnurka pöörab, oli oma tifti või piiritsa pealt lihtsalt kuidagi ära nihkunud. Aru ei saa kuidas selline asi juhtuda võis. Aga nüüd on korras ja täna sai laussajus isegi Mootorratturite Kevadpäevade paraadist osa võetud. Märjaks võttis küll!
-
Teema algataja - Postitusi: 52
- Liitunud: 26 Mai 2008, 13:02
- Tsikkel: Kawasaki Vulcan VN750 ('94)
- Asukoht: Tartu
Re: Vulcan VN750
marko750 kirjutas:Järjekordsel paraadil siis käidud. Mul oli see kolmas. Vihm tegi igatahes asja päris huvitavaks. Kuidas vulcanistidel siis ka läheb? Äkki võiks peale foorumis kriblamise ka vulcanid ka kusagil kokku ajada ja nö laivis muljeid ja kogemusi vahetada?
No muidugi võiks ka laivis kokku saada ja oma kogemusi jagada, kuid sellega on alati üks ja seesama probla- kui ühel on aega siis teisel seda pole, kui ühel on tahtmist siis teisel ei jätku viitsimist jne.
Re: Vulcan VN750
Aldis kirjutas:o muidugi võiks ka laivis kokku saada ja oma kogemusi jagada, kuid sellega on alati üks ja seesama probla- kui ühel on aega siis teisel seda pole, kui ühel on tahtmist siis teisel ei jätku viitsimist jne.
keegi võiks miskit aega pakkuda, kasvõi mõne suurema ürituse raames. enda kandidatuuri võtan maha, sest ei saa enda aja planeerimisegagi hakkama.
Re: Vulcan VN750
Kõikseepealt Tervist siinne pere! Vaatasin, et tuleb ikka end ka siia ära regada - kaua sa ikka teiste poste sirvid. Eks muidugi häda ajas ka takka...
Täna ilmnes ma vulcanil järgnev viga: lambist lõi tsiklil ühe poti tagant ära (sõidu ajal) ning kui gaasi andsin siis võttis takka nigu pöörded maha lasin nii jälle tagant ära. Uputas karbaka ka täiega üle, niiet bens jooksis sirinal üle mootori - aru ka ei saanud kust lekib (lõdvikud kõik ok) Kraani keskasendisse keerates siiski lakkas lekkimine. Käima ei lasknud panna - oli justkui starteri hammakal mingi asi ees (klõk, klõk, klõk kostus aind). Proovisin II käiguga liigutada - ei miskit
Hakkasin juba tuttava pool tsiklit garaaži sisse ajama kui arvasin et proovin veel. Järsku võttis starteri taha. Kerisin oma pool minutit gaasi mitte keerates, et bensu välja ajaks, võttis ühe poti taha. Pöörete peal töötas ka teine. Vaatasin, et kui lubab sõidan vaikselt koju ära. Pärast poolt kilomeetrit sõitu hakkas aga täiesti normaalselt tiksuma ja koju jõudes ei osanud mingeid kommentaare anda - kõik toimis kui kellavärk. Ei olnud mootoris ka kõrvalisi hääli...
Oskab keegi teine asjale kommentaari lisada?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.