krossirattast tänavasõiduratas
Moderaator: Moded
krossirattast tänavasõiduratas
plaan siis teha 125cc 2T tava sõidu rattaks
mis tuleks ümber seadistada ?
endal esimene asi tuli mõttesse et taha väiksem hammakas ja sumpa sisse sõel .
kas midagi tuleks teha ka karpas ? väiksem düüs vms ? kuskilt küla pealt kuulsin et kui krossi rattaga niisama põristada siis pidi kolb ära põlema vms
igasugune info oodatud
Re: krossirattast tänavasõiduratas
Igastahes kui loodad selle pilli arvele saada ja legaalselt sellega liiklema hakata siis soovin sulle edu ja jaksu.
even if you win, you're still retarded.
Re: krossirattast tänavasõiduratas
Roby kirjutas:plaan siis teha 125cc 2T tava sõidu rattaks
mis tuleks ümber seadistada ?
endal esimene asi tuli mõttesse et taha väiksem hammakas ja sumpa sisse sõel .
kas midagi tuleks teha ka karpas ? väiksem düüs vms ? kuskilt küla pealt kuulsin et kui krossi rattaga niisama põristada siis pidi kolb ära põlema vmsigasugune info oodatud
sumps tuleb laenata lada tõõpi autolt
hammaks las jääb samaks siis saab ka nina püsti ajada kui muidu ei seisa
karpas puuri läbi kõik augud muidu ei saagi tänava legaalseks
põristamisega sihukesed lood.
- paned põristamiseks bensiini A72 ja ei põle su ratas enam kuna siis tahmab.
- paned põristamiseks A95 natuke kastrool õli ja eetrit ja siis ajad endal püsti ja ikka ei põle aga oled kõigist kiirem nagu jänes.
Re: krossirattast tänavasõiduratas
Kasuta otsingut, siin on mõned "targad" mehed juba sarnaste ideedega varemgi välja tulnud.
Re: krossirattast tänavasõiduratas
ärme legaalsusest räägime, räägime tehnilisest poolest.
et kas on võimalik temaga sõita kui krossienduroga ?
Re: krossirattast tänavasõiduratas
plaan siis teha 125cc 2T tava sõidu rattaks
ärme legaalsusest räägime, räägime tehnilisest poolest.
et kas on võimalik temaga sõita kui krossienduroga ?
Mida sa siis tahad saada? 125cc tavasõiduratas? Krossienduuro? Mittelegaalne tänavasõiduks?
Kui rääkida tänavalegaalsusest, siis tehnilise poole pealt on sul vaja tulesid. Selleks pead sa ehitama tsiklile elektrisüsteemi. Juriidilisest küljest pead sa saama tsikli arvele võtma, selleks läheb vaja VIN koodi.
Kõige lühem vastus: krossikast tänavasõidu ratast mõistlike kulutustega ei saa.
Re: krossirattast tänavasõiduratas
Muutma sa ei pea apsoluutselt mitte midagi ja ei juhtu sul selle kolbiga ka mitte midagi. Juurde pead ainult lisama tuled ette taha(tagu pidur koos pidurdus tulega) ja isegi suunakaid ei pea panema kui ei soovi. Aga registrisse saada on tiba keerulisem. Sul peavad olema mingisugused paberid ratta kohta, kus on märge et see ratas selle vin koodiga on siit ostetud sellel ajal jne. ja ratta võimsus peab ka kusagil ära toodud olema(ja et ta ei ületaks 11KW). Muidu ei ole võimalik seda registreerida. Ma tean sest ma elasin samasuguse porno läbi pmst. Ja juhul kui siis saadki ARKi nõusoleku ja viid ratta esmasele ülevaatusele, siis nad ka väga seal midagi ei uuri ja puuri. Vaatavad et kas umbes tuled on küljes ja teevad muidu tarka nägu. Mul ei pandud ratast isegi käima. Moe pärast võid mingi tuusti summi sisse suruda niikauaks kuni ülevaatus tehtus. Juhul kui nad siis tahakski käima panna siis jäävad vähemalt kõrva trummikiled terveks. Jõudu!
Re: krossirattast tänavasõiduratas
1 oluline asi - enamusel krossikatel puudub generaatoril tulede toitmise mähis ja pingeregulaator.
Re: krossirattast tänavasõiduratas
olen kuulnud et osadel krossikatel nt. mingil vanema 80cc KX-l on genekal mähise augud olemas .
no ülevaatus asi ei olegi nii tähtis kuna hakkan suhtleliselt maakas kohas sõitma .
põhiline on see et ei käiks nii pöördes ja oleks veits rohkem kiirust - lahendus oleks siis väiksem hammakas .
tulede osas on olemas Polisporti esimask ja piduri tuleks panen mingi vene jala piduri lüliti.
kas aitaks midagi vastupidavusele kaasa kui paneks taha väiksema hammaka ja orig. 34-36mm karpa asemele aprilia 125 bike 28mm orig./stock karpa ?? ja äkki mingi lahjem küünal ?
vastus mis tüüpi masinat ma tahan on krossiendurot , põhiline on mulle amordid et kannataks raskemat maastikut ja hüppamist , ja et kindlasti oleks võimalikult kerge .
-
- Postitusi: 134
- Liitunud: 11 Sept 2008, 17:51
- Tsikkel: Honda 900 CBF
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 4 korda
Re: krossirattast tänavasõiduratas
Krossi 2 taktiline niisama pooles p66rdes p6ristades t6mbab täis l6puks ennast.Seda peaks ikke lahti hoidma,nii,et sumpapytt valge.Tänaval tekib lahti keeramisega arvatavasti probleeme,aga kui s6it rohkem maal siis ehk lihtsam.Edu elektrivärgi lahenduse ja Ark onudega!
-
- Postitusi: 134
- Liitunud: 11 Sept 2008, 17:51
- Tsikkel: Honda 900 CBF
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 4 korda
Re: krossirattast tänavasõiduratas
Ei kujuta ette,kuidas teise kaliibri karbuss mootori t66d m6jutab-kas teeb yldse häält,läheb p66rdesse?Eks valmistajatehases härrad on head tahtes veetnud unetuid 6id ja paigaldanud mootori jaoks kindlasti optimaalseima variandi.Kuid edu katsetamisel!
Re: krossirattast tänavasõiduratas
Roby kirjutas:kas selle täis tõmbamise osas aitaks väiksem karuraator ??
2T mootori toitsüsteem ei ole paraku nii lihtne. Lisaks karpale võtab mootori tööst osa ka sumps või õigemini resonaatori paun, need kõik on mõeldud olema optimaalsed teatud pööretevahemikus. Sellest optimaalsusest väljas on juba kehva kogu komplekti töö. Krosseri mootor on üldjuhul küllaltki kõrgelt tuunitud ja piiratud kitsasse vahemikku kõige teravamalt töötama ning seetõttu on muud pöörded selle võrra kehvemad. Usu mind, sul ei ole oskusi 2T toitesüsteemi niimoodi ümber ehitada, et see ka tööle läheks ja ei tekiks probleeme. Krosser kuulub krossirajale, metsas müttamiseks on enduuro.
Re: krossirattast tänavasõiduratas
sang kirjutas:Roby kirjutas:kas selle täis tõmbamise osas aitaks väiksem karuraator ??
2T mootori toitsüsteem ei ole paraku nii lihtne. Lisaks karpale võtab mootori tööst osa ka sumps või õigemini resonaatori paun, need kõik on mõeldud olema optimaalsed teatud pööretevahemikus. Sellest optimaalsusest väljas on juba kehva kogu komplekti töö. Krosseri mootor on üldjuhul küllaltki kõrgelt tuunitud ja piiratud kitsasse vahemikku kõige teravamalt töötama ning seetõttu on muud pöörded selle võrra kehvemad. Usu mind, sul ei ole oskusi 2T toitesüsteemi niimoodi ümber ehitada, et see ka tööle läheks ja ei tekiks probleeme. Krosser kuulub krossirajale, metsas müttamiseks on enduuro.
ei ole korraliku enduro või krossienduro jaoks nutsu, kui just kellegil 25k eest midagi head pole pakkuda , mingi hirmsat lahmakad KLE,KLR jne eriti ei paku huvi ..
-
- Postitusi: 1183
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
- Asukoht: Estocolmo
- Tänanud: 16 korda
Re: krossirattast tänavasõiduratas
eelneva jutu põhjal tundub kogu see aretamine suht mõttetu ja nööbile pintsaku külge õmblemine! milleks siis üldse 2T?? võta 4T ja palju lihtsam. saad töristada ja ehk leiad mõne valmis tänavakõlbulikugi. hooldusvälp ka pikem ja ei pea selle õlisegamisega pead vaevama...
see puhtalt subjektiivne arvamus niet ....palun näkku mitte lüüa!
____________________
LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
-
- Postitusi: 2036
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 97 korda
- Kontakt:
Re: krossirattast tänavasõiduratas
Kindlasti on võimalik krossika mootorit rahulikumaks muuta e deforsseerida. Näiteks surveastet pisut alandades. Silindrikaanele mingi paksem tihend või vaherõngas vahele. Nagu Ladadega tehti, et 76-bensiiniga sõita saaks. Kui täis kipub tõmbama siis seda peaks saama teoreetiliselt ravida düüsi väiksemaks vahetamisega, nõela langetamisega, ujukitaseme alandamisega. Segukruvi on ju ka veel olemas. Summuti vastusurvet saab ka põhimõtteliselt pisut muuta, kõige lihtsam oleks proovida erineva jämedusega otsikuid. See jutt käis nüüd vanemate 2taktiliste kohta. Kuivõrd see kehtib reed valve'ga mootorite kohta, seda ma ei tea.
Küllap see üks paras nikerdamine on aga kui teema huvitab siis kindlasti saad kasulikke kogemusi ka. Internett on suur ja lai, tõenäoliselt on ka enne sind selliseid plaane tehtud. Leia õiged otsingusõnad ja uuri järele!
Re: krossirattast tänavasõiduratas
Tean kuidas teha endurost krossikat järelikult tuleb siin teha vastupidi. Karpa ja süüte muutmisest oleneb vast põhiosa.
Re: krossirattast tänavasõiduratas
aga pms peaks ratas enamvähem päris käredalt liikuma kui ainult väiksem karpa panna ? siis ei tõmbaks vast töristades täis ?
-
- Postitusi: 2036
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 97 korda
- Kontakt:
Re: krossirattast tänavasõiduratas
Suvalise väiksema karpa panemine ja mootori normaalselt jooksma saamine ei ole lihtsam ega odavam kui olemasoleva karpa võimaluste ärakasutamine
Re: krossirattast tänavasõiduratas
Et nii palju kätte ei saaks- võid lihtsalt nõela allalasta. (kui saab
Re: krossirattast tänavasõiduratas
mul on 28mm Aprilia RS 125 karpa olemas , apriliatel on rotax mootorid vist peal ja ka neil on ühe rõngaga kolb ja eraldi väljalaske klapid + reed valve, peaks nagu sobima ju ...nt. 70cc rollerid sõidavad nii 12mm karburaatoriga kui ka 21mm karburaatoriga ..vahe 9mm
-
- Postitusi: 914
- Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: krossirattast tänavasõiduratas
Kui sul jupid riiulist võtta on siis proovi ära? Hüpoteese oleme kõik targad jagama - praktikas asi näitab ise, kas funksib või mitte.
-
- Postitusi: 475
- Liitunud: 12 Aug 2008, 19:33
- Tsikkel: Honda Transalp
- Asukoht: Tallinn
Re: krossirattast tänavasõiduratas
Roby kirjutas:karburaator on olemas pms , aga ratas ootab ostmist
Ole normaalne!! Osta omale ratas, mis vastab sinu nõuetele, mitte poolpidune ja kohe on vaja ümber ehitada. See läheb tunduvalt kallimaks ja tulemus on ka küsitav!! Ratas on selleks,et sellest rõõmu tunda ja sõita. Kui oled aretaja ja meeldib sellega tegelda, siis osta omale teine nn. "projektiratas", mida aretada ja sealjuures ennast arendada. Kui koguaeg remondid ja päris täpselt ei tea ka, mida ehitad (sealjuures sõita ei saa), võib huvi kaherattaliste vastu varsti kaduda. Kindlasti on odavam osta omale sobiv enduurokas ja kastab kauem ka.
-
- Postitusi: 1183
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
- Asukoht: Estocolmo
- Tänanud: 16 korda
Re: krossirattast tänavasõiduratas
ei noh müts maha eesti nokitsejate ees aga kui soov on ratas sõitmiseks soetada siis ühinen eelkõnelejaga.
kindlasti on seegi hea kui keegi tegeleb "tootearendusega" ja püüab asju omamoodi ajada! retsept!
____________________
LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
Re: krossirattast tänavasõiduratas
te kõik teete selle marru keeruliseks kõige lihtsam oleks ette ja taha tuli ja esi gondli [Motobot: õige on "gondli"] vahele aku ja korras !!
polekis mingit nokitsemist , aint tuleks õli bensuga segada ja iga õhtu akut laadida
pms ma tahan omale nagu krossikat aga millega saaks ka veitsa tee peal sõita , juhin tähele panu krossika välimusele ( kuri ) ja ehitusele - hea kerge ja head amordid
hea oleks jah 2T krossi enduro , aga korralike hinnad hakkavad 40 000.- eestis , aga ma saaks 25k eest 2002.a pilli mis igati tip-top ja saaks varu kolvi ka veel kaasa .
-
- Postitusi: 469
- Liitunud: 17 Juun 2005, 15:46
- Tsikkel: FC350 ; KX250F
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: krossirattast tänavasõiduratas
Roby kirjutas:te kõik teete selle marru keeruliseks
kõige lihtsam oleks ette ja taha tuli ja esi gondli vahele aku ja korras !!
polekis mingit nokitsemist , aint tuleks õli bensuga segada ja iga õhtu akut laadida
pms ma tahan omale nagu krossikat aga millega saaks ka veitsa tee peal sõita , juhin tähele panu krossika välimusele ( kuri ) ja ehitusele - hea kerge ja head amordid
hea oleks jah 2T krossi enduro , aga korralike hinnad hakkavad 40 000.- eestis , aga ma saaks 25k eest 2002.a pilli mis igati tip-top ja saaks varu kolvi ka veel kaasa .
Tuled ei anna luba teel sõita
-
- Postitusi: 475
- Liitunud: 12 Aug 2008, 19:33
- Tsikkel: Honda Transalp
- Asukoht: Tallinn
Re: krossirattast tänavasõiduratas
Jõudsid ise samale järeldusele, mida kõik siin soovitasid!!!!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.