liiga palju kütust!? Miks!?
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 585
- Liitunud: 09 Juul 2004, 17:38
- Tsikkel: VN1500 Nomad
- Asukoht: Karksi-Nuia
liiga palju kütust!? Miks!?
Tehase andmete järgi peaks mu suzu võtma 4,4 aga tegelt võtab praegu mingi 8-10L sajale. Ma tean, et üks põhjus võib olla õhufilter - ok - selle vahetan ja ka kiirendamine
aga ma ei taha uskuda, et POOLE ROHKEM ainult selle pärast.... mis võib veel põhjuseks olla??? Oskab ehk keegi nõu anda, mida vaadata/vahetada.... naca kalliks läheb lõpuks see sõitmine 


-Since 2002-
Iž: PL.5,
Suzud: GS500, GSX-R600, VZ800, RM250, RM125
Kawad: ZX-6R, VN750A, VN800A, VN800B, VN1500
Yamud: XTZ660, FZ600S
Iž: PL.5,
Suzud: GS500, GSX-R600, VZ800, RM250, RM125
Kawad: ZX-6R, VN750A, VN800A, VN800B, VN1500
Yamud: XTZ660, FZ600S
-
- Postitusi: 603
- Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
- Asukoht: Laagri
-
- Postitusi: 249
- Liitunud: 05 Mai 2004, 09:08
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
Re: liiga palju kütust!? Miks!?
Õhufilter uus peale. Karbud meelerahuks kah sünki panna, asi korras.
bikefan kirjutas:Tehase andmete järgi peaks mu suzu võtma 4,4 aga tegelt võtab praegu mingi 8-10L sajale. Ma tean, et üks põhjus võib olla õhufilter - ok - selle vahetan ja ka kiirendamineaga ma ei taha uskuda, et POOLE ROHKEM ainult selle pärast.... mis võib veel põhjuseks olla??? Oskab ehk keegi nõu anda, mida vaadata/vahetada.... naca kalliks läheb lõpuks see sõitmine
-
- Postitusi: 3558
- Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
- Asukoht: Tallinn 5056777
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
keeramisest sõltub kindlasti. GSX600F alla 100 sõites saab maanteedmööda enne reservi keeramist sõita 330 km. Üle saja jääb reservikeeramine sinna 270-280 km juurde. Vahe märgatav. XJR1300- selle hullu masinaga sai linnas vallatledes vabsee 200 kilti sõita. Vallatlemata ja maanteelsõites olid näitajad hoopis teised. BMW R1150r'il on teh. andmetes kirjas, et kui sõidad 90-ga siis võtab 4,5 ja kui 110 siis 5,5. Ehk siis 20 km/h teeb juba liitrise vahe. Seega sõida rahulikumalt ja siis näed, et kütust jätkub kauemaks.
motopaks
motopaks
Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Tuuningumees on ehk karbussi düüside kallal käinud?
Mul on ka eelmistest omanikest keegi suuremad sisse keeranud ja rüüpab rõõmsalt 7,5 sõltumata oktaaniarvust ja muudest teguritest.
Võimalik, et teen odavama ülalpidamise nimel talvel "deforseeringu" või ostan kevadeks ratta, kuhu see 7,5 liitrit lahedamalt silindrisse ära mahub
Mul on ka eelmistest omanikest keegi suuremad sisse keeranud ja rüüpab rõõmsalt 7,5 sõltumata oktaaniarvust ja muudest teguritest.
Võimalik, et teen odavama ülalpidamise nimel talvel "deforseeringu" või ostan kevadeks ratta, kuhu see 7,5 liitrit lahedamalt silindrisse ära mahub

Suzuki GSX 750 Inazuma
Siit neid bensu võtmis numbreid jälgides, paneb kyll mõtlema et rattal miskit viga. Mu gixxer pole alla 8-9 võtnuki ja korra tallinast valga-sse sõites sai küte 40km enne valgat otsa.
Keskmiseks teeb see siis 11-12 L kanti.
Nagu autoga sõidaks juba.
Kokku olen teele jäänud suve jooksul 4x, no ei ole aega kogu aeg paaki vahtida.
Nii et ärge nurisege 6-8 liitri pärast 100 le
.
Keskmiseks teeb see siis 11-12 L kanti.
Nagu autoga sõidaks juba.
Kokku olen teele jäänud suve jooksul 4x, no ei ole aega kogu aeg paaki vahtida.
Nii et ärge nurisege 6-8 liitri pärast 100 le

sama lugu siin rattaks tl1000r linnas alla 10 ei saakarw kirjutas:Siit neid bensu võtmis numbreid jälgides, paneb kyll mõtlema et rattal miskit viga. Mu gixxer pole alla 8-9 võtnuki ja korra tallinast valga-sse sõites sai küte 40km enne valgat otsa.
Keskmiseks teeb see siis 11-12 L kanti.
Nagu autoga sõidaks juba.
Kokku olen teele jäänud suve jooksul 4x, no ei ole aega kogu aeg paaki vahtida.
Nii et ärge nurisege 6-8 liitri pärast 100 le :).
maanteel 8l/100 üksi sõites iseenesest natuke palju on aga
murelikuks teeb see et summutist lööb tuld välja ja paugub mõttetult siis kui gaas maha keerata milles võib asi olla?tegemist on sissepritse mootoriga.õhufilter on enamvähem korralik
Seda teemat lugedes ja numbreid vaadates jäin kuidagi mõtlikuks. Minu ratas pole kunagi üle 5,5 võtnud. Tegu siis Moto Guzzi nevadaga 750 kupikut. Pole ta küll miski tagaratta pill, aga kulgeb maanteel vägagi mõnusalt. Rootsi teedel 120-130 ga sõites oli kulu isegi 4,5 - selle suure kulu vahe kannan rahulikult kütuse kvaliteedi arvele. Kuidagi palju ei ole see 8-9 või.
Pärast suvist väikest reisu tundub kogu aeg, et eestis võtab ratas pidevalt liiga palju bensiini. Kulu vahe meil & mujal on ikka päris suur! Mida kaugemalt kodunt, seda väiksemaks kulu läks, tundus et rootsi&norra bensiin on isegi parem soome omast. Näiteks rootsis jäi kulu vist kuskile sinna 4,7-5L/sajale vahele ja see polnud mingi stabiilne 90kmh sõit, see oli stabiilne 120kmh sõit mille hulgas möödasõidud, khm, kui me kiiremini sõitsime.. Jutt siis non-highway teedest, kus möödasõidud tuli kiiresti teha.. 

Nonii! Eelnevat threadi lugedes tuleb siit vist üks ökomees! Mullu võttis ratas enne hoolduseid maanteel u. 90-100 km/tunnikiiruse juures jämedalt 6 l/100 km-le. Ratas on 550 ccm3, R4 ja naked. Vahetasin hoolduse käigus õhufiltri, küünlad, eemaldasin "inline" bensufiltri, sünkkisin karpad ja regullisin ujukitasemed. Puhastasin karpad. Vahetasin ette ühe hamba võrra suurema hammaka. Pöörded kukkusid maanteekiirusel, ütleme, drastiliselt. Kui palju? See oli kaunis ammu, ma ei mäleta täpselt kui palju ja arvutada ka ei viitsi.
Seepeale võtab ratas 90-100 km/h suht-koht stabiilselt 4,1 liitrit sajale. Ja seda peaaegu sõltumata lasti suurusest (aeg-ajalt lisan oma kerele looduses ööbimise vahendid ja kaaslase kaaluga umbes 56 kg.).
Kasutades keskmist kiirust 110-130 km/h, tõuseb kütusekulu järsult, ulatudes keskmiselt 4,6-liitrini 100-km kohta. Sellest nähtub, et "keeris paagis" sõltub minu puhul valdavalt mootori pöörete arvust ja ennekõike tuuletakistusest, millega "totally naked" ratas peab maanteel hakkama saama.
terv, sokk
ps. linnas ei ole viitsinud kulu mõõta
Seepeale võtab ratas 90-100 km/h suht-koht stabiilselt 4,1 liitrit sajale. Ja seda peaaegu sõltumata lasti suurusest (aeg-ajalt lisan oma kerele looduses ööbimise vahendid ja kaaslase kaaluga umbes 56 kg.).
Kasutades keskmist kiirust 110-130 km/h, tõuseb kütusekulu järsult, ulatudes keskmiselt 4,6-liitrini 100-km kohta. Sellest nähtub, et "keeris paagis" sõltub minu puhul valdavalt mootori pöörete arvust ja ennekõike tuuletakistusest, millega "totally naked" ratas peab maanteel hakkama saama.
terv, sokk
ps. linnas ei ole viitsinud kulu mõõta
-
- Postitusi: 479
- Liitunud: 01 Veebr 2004, 22:16
- Asukoht: Tallinn-Tartu
- Tänatud: 3 korda
- Kontakt:
minul oli sedasi, et kui ma üksinda rattal olin ja ökotempos (90-100) sõitsin, võttis ca 4 l/100 km. üksinda kiiresti sõites 4,5 ja kahekesi kiiresti sõites ca 5 liitrit, võibolla 5,2.
aga pärast klapireguleerimist pole miskipärast enam alla 4,6 saanud. vähemasti mootor ei tiksu enam sedasi kui enne...
aga pärast klapireguleerimist pole miskipärast enam alla 4,6 saanud. vähemasti mootor ei tiksu enam sedasi kui enne...
If it wasn't for last minute, nothing would ever get done.
-
- Postitusi: 395
- Liitunud: 05 Aug 2004, 15:28
- Asukoht: Kose Vabariik Harjumaal/Nike, Adidas ja Salamander
- Kontakt:
Olen minagi 2T Planeta-5 pidanud, tuuleklaasi ja XXL juhiga, kel lisaraskuseks pahatihti XL naisterahvas ka kaasas ja paagitäis vedas välja 350 km. Kahjuks ei mäleta paagi suurust, aga kulu on meeles.Primo kirjutas:Saaks Planetsi ka 5'e liitriga tiksuma, siis oleks ma sillas![]()
2T on 2T, midagi pole parata![]()
primo
Mina tema reguleerimisega ei tegelenud, tundus niisamagi hea olevat.
minsk: 3,5l sajale üksinda rahulikult sõites.. üle 6l sajale ei saanud..
Planeta 5'ga oli mingi periood mil võttis ta mul halastamatult min 6,5l sajale sõites 4 käiguga 60km/h gaasi peaaegu puutumata..
ja kui sõitsin 100ga maanteel siis võttis ca. 8+ sajale jurasin sellega.. vahtasin puhastasin filtreid .panin väiskema düüsi, hakkss veelrohkem sööma..
ei teagi lõpusk mis ma taga tegin, timmisin siit-sealt panin originaaldüüse tagasi.. 270vms. vist, aga nüüd ei saa väga kurta, kuna võtab keskmisel sõidul nii maanteel 90-100 ja suurem hulk kiirendamisi kurvist väljudes.. 6,57100.. eriti vaiksel sõidul võtab 5..aga siis ei teki seda sõidumõnu..
Planeta 5'ga oli mingi periood mil võttis ta mul halastamatult min 6,5l sajale sõites 4 käiguga 60km/h gaasi peaaegu puutumata..
ja kui sõitsin 100ga maanteel siis võttis ca. 8+ sajale jurasin sellega.. vahtasin puhastasin filtreid .panin väiskema düüsi, hakkss veelrohkem sööma..
ei teagi lõpusk mis ma taga tegin, timmisin siit-sealt panin originaaldüüse tagasi.. 270vms. vist, aga nüüd ei saa väga kurta, kuna võtab keskmisel sõidul nii maanteel 90-100 ja suurem hulk kiirendamisi kurvist väljudes.. 6,57100.. eriti vaiksel sõidul võtab 5..aga siis ei teki seda sõidumõnu..
Real Hot Rods don't leak oil.
They mark their territory.
They mark their territory.
-
- Postitusi: 184
- Liitunud: 26 Juul 2005, 19:30
- Tsikkel: VN 1500 / tl1000R
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.