Karteri tuulutus
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8876
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 145 korda
- Tänatud: 381 korda
- Kontakt:
Re: Karteri tuulutus
Ei hakanud uut teemat tegema, idee on enda karterituulutus ümber ehitada.
- Karterist jookseb üks voolik õhufiltri korpusesse
- Voolikul on vahepeal kamber, mis kogub karterist väljapritsinud õli
- Kui see kamber õli täis saab, hakkab õhufiltrikorpusesse õli pritsima, seega õhufilter saab alt äärest veits õliseks. Lisaks immitseb läbi korpuse mul õli täpselt kollektori peale, mis tähendab väikest tossupilve foori taga seistes
(küsisin yamahast, pidigi olema, et seda kambrit tuleks aeg-ajalt tühjendada.
nii aga mulle ei meeldi, et kui ükskord aeg täis saab ja vaja voolikut õlist tühjendada, siis selle ajaga on ta mul õhufiltri ära mäkerdanud.
- katsusin näpuga, voolik tõmbab õhku õhufiltrikorpusest karterisse
tahaks mõnda asja teha.
1) panna vooliku vahele ühesuunaline klapp... ehk siis ühesuunaline, sisse liigub õhku aga välja mitte.
2) võtta voolik õhufiltrikorpuse vahelt välja ning viia voolikuots kõrgemale, pannes vooliku otsa mingi svamm/koonusfilter, et karterisse tolmu vms ei tõmmata.
3) kogumiskamber teha suuremaks ning panna sinna lisaks üks voolik, mille kaudu oleks seda mugav tühjendada.
Kas nende toimingutega ma sammun vales suunas või kõlab asi loogiliselt? Nimelt pole ma eriti selle tuulutuse teemaga kokku puutunud. Ainuke mis ma eelmisest rattast mäletan, oli see, et tal oli küll mingi klapp tuulutusvooliku vahel aga see oli ka kõik, mis mulle sellest meelde jäi.
Tänan tähelepanu eest
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.