Pingeregulaatori taastamine
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 260
- Liitunud: 01 Mai 2009, 22:32
- Tsikkel: Suzu DL1000
- Asukoht: Saku külje all
Pingeregulaatori taastamine
Terv
Ostsin hiljuti KZ1000-Police variandi. Vana omanik või omanikud olid asja täitsa hulluks lasknud ning klemmid, ühendused jne olid allapoole arvestust. Selle nahka ka pingeregulaatori üks dioodiahel. Hetkel kahega töötab, annab kuskil 13V välja aga mõne ajapärast läheb ikka aku tühjaks, sest kolm tuld ees võtavad oma osa akult.
Nüüd on kolm varianti, millest oleks ka tulevikus teistele abi:
- Osta uus
- Taastada
- Alternatiiv elektroonikul lasta ehitada (kui keegi on seda lahendit kasutanud siis rääkigu julgelt!!!)
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... 53#p368953 - õpetus isetegemiseks
Mina olen hetkel punkt 2 juures, kus tahan seda ühte ahelat lasta taastada. On olemas õppinud mehed, kes teevad s*tast saia, sulatavad skeemi välja, taastavad ning asi peaks toimivaks saama. Kui keegi on taolist asja lasknud teha siis siin on koht kus sellest rääkida - otsing erilist tulemit ei andnud.
Palve, kui kellegil on vedelema jäänud katkine pingeregulaator (soovitavalt 3+2 ehk 3 juhet staatorilt, laadimisjuhe akule ning mass) siis oleks tänulik kui see annetatakse katsetusteks. Tänud
Re: Pingeregulaatori taastamine
Sinna võib sobida mõni suvaline (sarnase ergutuspingega) regulaator.Mõni aasta tagasi ehitasin 6v Dnepri 12v peale,originaal regulaatorit polnud.Kyll aga oli Lada(01 vms.)pingeregulaator,vaatasin et samuti kolme faasiline generaator-panin kylge ja käima.Testriga olin kohe kõrval mõõtmas,et kui pinge käest läheb päästan mis päästa annab.Aga näidud olid OK ja nii see sõitma sai-ilmselt sõidab veel praegugi.
Re: Pingeregulaatori taastamine
Kui ruumi on võid dioodsilla auto oma panna(mõne vanema generaatori kyljest).Pingeregulaator võib veel korras olla,lihtalt kahe faasiga pole jaksu piisavalt,et pinget yleval hoida.
-
- Postitusi: 725
- Liitunud: 23 Okt 2006, 17:12
- Tsikkel: iž jupiter 3
- Asukoht: Kuressaare
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Pingeregulaatori taastamine
tallinnas tarku elektroonikuid küllaga(üliõpilased), kes selle asja korda teeks elfa foorumist saad ntx uurida.
-
Teema algataja - Postitusi: 260
- Liitunud: 01 Mai 2009, 22:32
- Tsikkel: Suzu DL1000
- Asukoht: Saku külje all
Re: Pingeregulaatori taastamine
tazavi kirjutas:tallinnas tarku elektroonikuid küllaga(üliõpilased), kes selle asja korda teeks
elfa foorumist saad ntx uurida.
Mul inimene kes taastaks olemas, lihtsalt oleks vaja mingit samasugust pingekat millel üks ahel peetis.
Mis puutub auto dioodsilla kasutamisesse siis see on see 3 variant ehk alternatiiv. Kui 2 variant ebaõnnestub siis asun kolmanda juurde. Ruumi eriti ei ole aga küll see karbike ikka kuhugi ära mahub.
Siiski, ootaks mõnd mitte töötava pingeregulaatori annetamist.
Re: Pingeregulaatori taastamine
Lase päris uus sisu teha, siin üks võimalik skeem:
http://i189.photobucket.com/albums/z249 ... 0/vreg.jpg
Siin ka foorumi jutt, kus kutt kirjutab, kuidas ta selle valmis tegi (küll 1 faasilisena), ta lihtsalt jättis 4 dioodi ja 2 türistori ära. http://www.thumpertalk.com/forum/archiv ... 69056.html
-
Teema algataja - Postitusi: 260
- Liitunud: 01 Mai 2009, 22:32
- Tsikkel: Suzu DL1000
- Asukoht: Saku külje all
Re: Pingeregulaatori taastamine
Tulemus käes.
Pingeregulaatorit millel on dioodid või üks dioodidest läbi on suhtkoht võimatu taastada, sest trõkkplaadi saab vaigu seest kätte sulatada aga dioodsillad on valatud mingi savi sisse. Hall mass mis allus ainult meislile
Seega, pole mõtet üritada taastada tsikkli pingeregulaatorit.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1965
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Tavastia
- Tänanud: 149 korda
- Tänatud: 185 korda
Re: Pingeregulaatori taastamine
hotsepp kirjutas:Tulemus käes.
Pingeregulaatorit millel on dioodid või üks dioodidest läbi on suhtkoht võimatu taastada, sest trõkkplaadi saab vaigu seest kätte sulatada aga dioodsillad on valatud mingi savi sisse. Hall mass mis allus ainult meislile![]()
Seega, pole mõtet üritada taastada tsikkli pingeregulaatorit.
Ma olen kodustevahenditega CDI-sid lahti leotanud, vaja on ühte anumat, nitrolahustit ja kaant nõule peale et se ära ei aurustuks liiga kiiresti. Lahusti leotas selle möga sealt ilusti lahti, pistikute kummitihendid tuleks ennem eemaldada
(kui need on olemas) tükivad samuti paisuma ja on haprad pärast.
-
Teema algataja - Postitusi: 260
- Liitunud: 01 Mai 2009, 22:32
- Tsikkel: Suzu DL1000
- Asukoht: Saku külje all
Re: Pingeregulaatori taastamine
Tõmbaks teema kokku, sest taastamisest minul midagi välja ei tulnud ning ainuke asi mida vanast pingeregulaatorist kasutada saaks oleks radikas, ehk korpus. Kuna spetsialist on teinud teema PR valmistamise kohta siis tasub seda lugeda
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... 53#p368953
Re: Pingeregulaatori taastamine
Kuidas annaks sellise probleemi puhul auto geneka dioodsilda kasutada?
Re: Pingeregulaatori taastamine
Ega hästi ei annagi.
Auto geneka dioodsild koosneb tavaliselt dioodidest harva ka dioodidest ja stabilitronidest.
Sellise eraldiseisva alaldusplokigapingeregulaatori "dioodsild" aga dioodidest ja türistoridest.
Osadel tsiklitel on aga generaator nagu autodel ja neid saab remontida ka auto tükkidega.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.