Sõit "seljakotina/-ga"
Re: Sõit "seljakotina/-ga"
nelesk kirjutas:...Samas jälle, kui on tarvis mingist august sujuvalt ümber põigata või nii nalja pärast tee peal slaalomit tehakse, siis tuleb ennast keskkohast painduda lasta - jalad ja puusad lähevad rattaga kaasa, keha jääb juhiga "paigale"
- kui on mõnest august/halvast rööpast või millest iganes raputavast ülesõit (mida on ette näha st aeglasel kiirusel), kergitage oma tagumenti ka natuke ja tehke jalgadest lisavedrustus...
Minul selline kogemus algaja seljakotiga, et aeglasel kiirusel mõnest august möödapõikamisel mõjub või käitub ta täpselt nii, et ma sellest august just nimelt mööda ei saaks!
Sel "chopperi" stiilis masinal käib ju kõik keeramine praktiliselt vaid kallutades (aeglasel kiirusel see "vale nurgaga esihark" üldse harjumatu). Ja kui tagaistuja igale mu kallutustele "vastu kangutab" siis suht võimatu normaalselt sõita. Proovisin siis (koos seljakotiga) peenel kruusal jõuga lenksu keerata, nö kiiret slaalomit väikesel kiirusel- esiratas kaotab enne teepinnaga kontakti kui tsikkel kiirelt suunda muudab.
Ise mäletan lapsena kui sai kaassõitja olla, sai alati juhil ümber kõhu kõvasti kinni hoitud, aga need olid Jawad põhiliselt. Sellel chopperil istub tagaistuja aga kõrgemal, selg sirge või isegi tahapoole kaldu ja mugavalt vastu seljatuge mis aga mõjub sõiduomadustele halvasti.
Veel on probleemiks suurel kiirusel sõitmisel lohud ja mõhud. Seljakott ehmatab iga kord nende peale ja rabab minust.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.