GSX-R 750-le sportpütti
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 86
- Liitunud: 18 Aug 2007, 14:32
- Tsikkel: Suzuki GSX-R 750 K8
- Asukoht: Saaremaa & Tallinn
GSX-R 750-le sportpütti
Ega kellelgi pole pakkuda kasutatud sportpütti GSX-R 750 K2-le. USA eBayst olen vaadanud, aga tellimine läbi netikulleri läheb kalliks. Pool puhtalt otsa sumpsi hinnale.
Jawa 634 1981.a
-
- Mode
- Postitusi: 892
- Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
- Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
- Asukoht: Tallinn, Harku
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 41 korda
- Kontakt:
Re: GSX-R 750-le sportpütti
lase orikas ümber teha.
jääb orika välimus aga saad oma soovitud "mulina" ja nö võimsuselisa.
sai just tehtud vastupidine liigutus ja umbes 1,5h tööd ja tulemus väga ponks.
Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
-
Teema algataja - Postitusi: 86
- Liitunud: 18 Aug 2007, 14:32
- Tsikkel: Suzuki GSX-R 750 K8
- Asukoht: Saaremaa & Tallinn
Re: GSX-R 750-le sportpütti
Snowhite kirjutas:lase orikas ümber teha.
jääb orika välimus aga saad oma soovitud "mulina" ja nö võimsuselisa.
sai just tehtud vastupidine liigutus ja umbes 1,5h tööd ja tulemus väga ponks.
Nagu aru sain ise tegid. Aga kuidas seda teha ja mida seal muuta ???
Jawa 634 1981.a
-
- Mode
- Postitusi: 892
- Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
- Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
- Asukoht: Tallinn, Harku
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 41 korda
- Kontakt:
Re: GSX-R 750-le sportpütti
nunii,
orikana peaks neil olema sis kambritega pütt.
sai välimist ranti pidi lahti lõigatud ja phmt kogu sumpa sisu välja rebitud.
sinul olek vaja sis püti sisse orgunnida normaalse kinnitusega üks umbes 35 kuni 45mm sõeltoru, pikkusega mis sinna iganes ära mahub ja selle ümber panna siis mingi isoleerivam materjal ja tema ümber omakorda vill. punktida see kokku ja viia sumpa kuhugi, kus tehakse odavalt ja kiiresti roostevaba keevist. kui vähegi tööriistad käes püsivad, sis lihtne töö ja väikese vaevaga ää tehtav. Küll aga pean ütlema, et pärast oma bike sumpa vaiksemaks tegemist mitte kottigi vahet ei tunne tagumikuga, lihtsalt töötab mõistliku häälega = sealt pole mingit võimsuselisa küll eriti oodata kui sa ei vaheta ära ka kollektorit. Kui seda värki just ainult hääle pärast ei tee. Samas, minu omal oli hääl nagu katkisel ralliautol.
Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: GSX-R 750-le sportpütti
confident kirjutas:Nagu aru sain ise tegid. Aga kuidas seda teha ja mida seal muuta ???
Vt. see pildiseeria üle (esimese lk. poole pealt kuni lõpuni): http://album.ee/album/256344/50020843
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.