K3 GSX-R600 Stuntfighter Mart211
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
K3 GSX-R600 Stuntfighter Mart211
Lugu sellest, mis juhtus minu suzmukiga.
PS: Ei ehitanud kuna panin külili, enne ehitust oli ratas selline.
Majandus/igavus/praktilisus sundisid mind ratast ümber ehitama. Alustuseks viskasin kõik jupid esiotsalt minema. Samuti clip-on'id. Juhtmed sai veetud ümber esiotsa, paagi alt, nii et kõikidele pistikutele oleks ligipääs.
Kõige tähtsamaks komponendiks oli lenks, mille puurisin ja polditasin ülemistele prillidele. Ühtegi pikemat trossi ega juhet ei vajanud, ainult 10 cm pikem pidurivoolik tuli muretseda. Siis nägi ratas välja umbes selline
Kõige põnevam oli loomulikult kinnituste ehitus nii spidole kui tulele. Hirmus väänamine ja saagimine tasus end ära, siiamaani pole midagi ära lagunenud.
Siis oli aeg visata uus tuli ette. Gondlid panin samuti külge tagasi ja lõikasin "õiget" mõõtu. Siis oli ratas ühelt küljeltselline ja teiselt selline
Siis oli aeg ehitada crash cage, mis hetkel veel paari uuendust vajab, kuid üldiselt kukkus välja nii
Igasugu pisikest pudipadi sai samuti tehtud(idle adjuster, tagaraami tugevdused, numbrimärgi alus ja märk jne)
Veel on vaja teha roundbar taha, uus tagaistuja jalaraudade raam, sumpakaitse, sumpa lühemaks, paagile mõlk kus oleks mugav istuda, uus värv ja palju muud.
Nädala jooksul panen pildi mis on tast hetkeks saanud.
Aitäh eeskätt pacaan'ile ja samuti kõigile teistele kes olid nõu ja jõuga abiks.
-
- Postitusi: 469
- Liitunud: 17 Juun 2005, 15:46
- Tsikkel: FC350 ; KX250F
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: K3 GSX-R600 Stuntfighter Mart211
Küljegondlite kuju on imelik veits eest
Tagumise osa võiks ka ju "teravamaks" teha
-
Teema algataja
Re: K3 GSX-R600 Stuntfighter Mart211
AbStra1t kirjutas:Küljegondlite kuju on imelik veits eest
Tagumise osa võiks ka ju "teravamaks" teha
Terav tagumine ots hakkab perset torkima ju
Tegelikult ei rõhu ma ilule vaid praktilisusele(tegu on stuntfighteriga, mitte streetfighteriga), teen ümber nii, et oleks hea temaga sõita. Kui oleksin ilusat ratast tahtnud oleksin punase yamaha ostnud
-
Teema algataja
Re: K3 GSX-R600 Stuntfighter Mart211
kmx kirjutas:Kuidas mu endine lenks käes istub?
Väga hästi, suht purunematu ka
Aitäh sulle ka.
-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: K3 GSX-R600 Stuntfighter Mart211
mart211 kirjutas:Aitäh eeskätt pacaan'ile ja samuti kõigile teistele kes olid nõu ja jõuga abiks.
hmm.. ma ei mäleta küll, et oleks jõu või nõuga kuidagi abiks olnud - küll aga sain sinult ülejäänud omale vajalikke juppe hea hinnaga, tnx
aga need küljegondlid... äkki paned pigem sellise klassikalisema "kiilu" alla hoopis (kasvõi orig gondlist lõigatuna)
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
-
Teema algataja
Re: K3 GSX-R600 Stuntfighter Mart211
pacaan kirjutas:mart211 kirjutas:Aitäh eeskätt pacaan'ile ja samuti kõigile teistele kes olid nõu ja jõuga abiks.
hmm.. ma ei mäleta küll, et oleks jõu või nõuga kuidagi abiks olnud - küll aga sain sinult ülejäänud omale vajalikke juppe hea hinnaga, tnx
aga need küljegondlid... äkki paned pigem sellise klassikalisema "kiilu" alla hoopis (kasvõi orig gondlist lõigatuna)
No ikka olid, ostsid minult ja minule jne
Aga mida sa selle "kiilu" all mõtled? Olen mõelnud neid korra veel lõigata küll, kuid hullemaks ka ei tahaks ajada.
Re: K3 GSX-R600 Stuntfighter Mart211
Kiilu all mõeldi vast belly-pan'i vms.
http://193.109.190.78/e_shop/images/3709.jpg
tore ratas tahaks nüüd trikitamist ka näha .
-
Teema algataja
Re: K3 GSX-R600 Stuntfighter Mart211
Martin. kirjutas:Kiilu all mõeldi vast belly-pan'i vms.
http://193.109.190.78/e_shop/images/3709.jpgtore ratas
tahaks nüüd trikitamist ka näha .
Oh ei mina viitsi seal midagi kiilutada ja full fairing peab olema(naise üks ja ainuke soov oli see, et küljegondlid oleksid küljes, sest gixxerist ilusat fighterit teha on töö suurele skulptorile )
Seda trikitamise asja ma pean veel harjutama
-
Teema algataja
Re: K3 GSX-R600 Stuntfighter Mart211
Kuna sai kunagi teema alustatud, peaks kirjumama, mis vahepeal ka juhtunud on.
Tänu dragbike.ee'le on vahetatud kõik kuluosad.
Viimase 2 nädala jooksul on õli ülesvõtt vahetatud stuntex'i oma vastu. Stuntbike worx'i siduriheebel+tross millel pole metall nurkasi. SI roundbar. Sumpa on lühemaks lõigatud. PAIR mode, et õli õhupuhastisse ei jookseks. Ja veel mõned väikesed pisiasjad(stoppie strips, ülekanne jne). A ja tagaratta võlli keerasime keerme ka maha
Vahepeal siis veel niipalju et Stuntex'i õliülesvõtt on paras saast. See sai minema visatud ja originaalil paar senti maha lõigatud. Jahutus käib nupust ja temperatuuri märgutuli sai ka pandud.
Õlivõtu kohapeal niipalju, et Härra Dragbike andis hea idee, et saab ka teha karterisse plaadi, kus oleks õli ülesvõtu auk ja paar auku veel, et õli kiirelt karteris ringi ei liigu. Plaat jookseks karteri kaane ja mootori vahelt. Äkki keegi tahab teha
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.