algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Üldiselt rusikareegel on, et valliga või hea soonega kurvi kalluatd keha koos rattaga sisse, sest kuna pidamine on hea tuleb seda kurvi sõita max. kiiresti. Sisemine jalg sellistes kurvides võimalikult ratta kõrval ja ees, piltlikult peaks jalaba olema pidurketta kõrval.
Pilt: http://www.motorsport.ee/?id=gal&g=81986 a veel http://www.motorsport.ee/?id=gal&g=81971

Tases kurvis keerad keha rohkem välja/otse, koormad max välimist jalatuge ja sisemine jalg ei ole nii ees.
Pilt: http://www.motorsport.ee/?id=gal&g=81958

Püsti kurvi sõitmine oleneb ikkagi paljuski su kiirusest, kui on lauge kurv hea valliga aga laines siis tasub ikka püsti lasta, aga kui kuskile toetuda ei ole siis vast mitte.
Pagan, Kegumsis lasid esiotsa mehed kiiremates kurvides püsti ratta nii kaldu, kui ma ei suudaks istudeski :).

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”