Elektrooniline "Turbo"

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3227
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 222 korda

Re: Elektrooniline "Turbo"

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Krizto kirjutas:
eerikkarts kirjutas:

olles kätpidi mudelismis sees tean omast käest et harjavabad mootorid arendavad vägu suuri võimsusi oma väikse mõõdu kohta. Rusika suurune mootor võib arendada 4-5KW hetkvõimsust ja pidevat 2,5KW ringi 40000RPM'i on nende jaoks magus pöörlemiskiirus kus saavutatakse kasutegur kuni 90% Puht teoreetiliselt arvan et kui panna väiksema tsikli turbole heitgaasi teo asemel selle harjavabalise mootori siis see isegi vast võiks mingisuguse rõhu tekitada.

Miinus pooleks jääb muidugi vool mis mootor tarbima hakkab, ca 120-150A pole hetk võimsustel probleem ja pinget läheks vähemalt sinna 40V kanti vaja. Ja pidevat seda mootorit ei saaks käiata ilma piisava ja effektiivseta jahtuseta.

Iseenesest täitsa huvitav, oleks üks väiksem turbo huvipärast prooviks järgi millise rõhuv võib saavutada...

Tänan minu küsimusele vastamise eest, nagu mainitud, siis mu projekt on puhtalt eksperimentaalne ja praegu
otsustasin "ram airi" kasuks. Lisaks tänan teisi, kel oli asjalikke nõuandeid mulle.
Aeg hakata voolikuid vedama :D

Arvesta,et sa pead ka karbussiga midagi ette võtma sest ram hakkab sul kütust ujukiruumist tagasi lükkama.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”