Elektrooniline "Turbo"
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 432
- Liitunud: 25 Juun 2006, 22:56
- Tsikkel: t*** seda teab,aga liigub!
- Asukoht: Raja 31, Tartu 50417, Tartumaa, Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: Elektrooniline "Turbo"
See takistab ju õhuvoolu
Hinnga ise läbi gaasimaski
www.facebook.com/realbikerid
Re: Elektrooniline "Turbo"
Krizto kirjutas:2) "Ram air" töötab kusjuures suurtel kiirustel hästi ning sai ilusti ära mahutatud.
Pildid :
http://tinypic.com/r/2a68mls/3
http://tinypic.com/r/3sism/3
http://tinypic.com/r/i557yt/3
http://tinypic.com/r/346kznt/3
LOL ?
Kuule need torud on nii kitsad, et sealt ei lähe midagi läbi... Vaata ikka kuidas suurtel ratastel ram air ehitatud on, siledad pinnad - kumerad kaared..
Ram air hakkab tööle kah alles 100 kmh + ja ega see kasutegur mingi eriline asi nüüd kah ei ole
Mõtle sul on seal mingi kaabli voolik vms. mis on üleni teravaid volte täis, see tekitab sellise turbulentsi sulle sinna torudesse, et tõenäoliselt on tulemus poole halvem kui üldse ilma igasuguse õhu sisselaske süsteemita
4t 125 mootor on väga lagi kui 120 kmh välja venitab.. see on tõesti isegi hea tulemus.
Ja pealegi... ei ole mõtet ennast ratta loojatest targemaks pidada, muidu oleks su elektroonilised turbod ja voolikud juba ammu käiku lastud :D
Müstika............
selles mõttes, et tubli poiss, et aretad ja mõtled.. aga mõtle kõvemini ikka ja lähene suti teaduse nurga alt... konsulteeri füssa õpsiga neid asju, aitab äkki välja arvutada kui palju õhku reaalselt liitrites nendest torudest läbi läheb
-
Teema algataja - Postitusi: 94
- Liitunud: 08 Juul 2009, 15:03
- Tsikkel: Dnepr MT-9
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 1 kord
Re: Elektrooniline "Turbo"
Eks elab, näeb. Teoreetiliselt võimegi till pihus istuda ja liigutada end ainult siis, kui kasu on sellest mootorile üle 10%
Igatahes ei kavatse ma enne piiksuda, kui tähik vahetatud ja segu korras, pealegi enamus ajast ma üle 100 km/h sõidangi
Krizto <- keela ning saan indu juurde
Re: Elektrooniline "Turbo"
Krizto kirjutas:Kiirus jäi hetkel 120 km/h kanti, praegu on peal 17 hambaline tähik ja, kui raha saan panen peale 14 hambalise. Praegu võrr ei jõua 6 käiguga üle 100 km/h minna
Mis pööretele ta 6-nda käiguga pidama jääb siis?
-2 hammast võib mõjutada ca. 2k rpm väärtuses vabalt... sõidad 100-ga punases?
Pealegi mõtle sellele kas kett ülalt-alt kiigele liiga ligidale ei lähe kui väiksema ammika paned, sööb sul kohe seal need plastmass ketijuhid läbi ja siis läheb juba kiige ise, metallipuru järgi.
Takkaotsa pisem ammikas kulutab ketti kah oluliselt rohkem.
-
- Postitusi: 797
- Liitunud: 18 Juul 2005, 00:52
- Tsikkel: XT660R, GasGas EC250
- Asukoht: Saue
- Tänatud: 9 korda
Re: Elektrooniline "Turbo"
Proovi proovi, kui muud kasu pole (ega tegelt ei saagi muud olla) siis mingeid oskusi ikka saad
Samas päris äge oleks kui õige, väljalaskegaasidelt aetava, turbo sinna peale istutad, siis tuleks küll vaatama ja proovima
EDIT: Madone räägib tõtt, parem pane taha paar hammast suurem hammikas, kaotad küll rahas keti lülide arvelt aga võidad vastupidavuses.
Villem aka Villu aka Madis
Re: Elektrooniline "Turbo"
EDIT: Madone räägib tõtt, parem pane taha paar hammast suurem hammikas, kaotad küll rahas keti lülide arvelt aga võidad vastupidavuses.[/quote][/b], kaotad küll rahas keti lülide arvelt aga võidad vastupidavuses.[/quote]
vast ikka paar hammast väiksem hammakas
-
Teema algataja - Postitusi: 94
- Liitunud: 08 Juul 2009, 15:03
- Tsikkel: Dnepr MT-9
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 1 kord
Re: Elektrooniline "Turbo"
madone kirjutas:Krizto kirjutas:Kiirus jäi hetkel 120 km/h kanti, praegu on peal 17 hambaline tähik ja, kui raha saan panen peale 14 hambalise. Praegu võrr ei jõua 6 käiguga üle 100 km/h minna
Mis pööretele ta 6-nda käiguga pidama jääb siis?
-2 hammast võib mõjutada ca. 2k rpm väärtuses vabalt... sõidad 100-ga punases?
Pealegi mõtle sellele kas kett ülalt-alt kiigele liiga ligidale ei lähe kui väiksema ammika paned, sööb sul kohe seal need plastmass ketijuhid läbi ja siis läheb juba kiige ise, metallipuru järgi.
Takkaotsa pisem ammikas kulutab ketti kah oluliselt rohkem.
Originaalis on tal üldse ees 15 hambaline tähik, targast peast sai mõeldud, et suurem tähik = suurem tippkiirus, kuid 125 kuubine mootor ei jõua lihtsalt 6 käiguga seda vedada, nagu praktiliselt mul välja tuli. Niiet jah, üks custom tsiklite ehitaja soovitas mul tõsta nõela ja 14 hambaline tähik panna, vot tak
Krizto <- keela ning saan indu juurde
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 15 korda
- Kontakt:
Re: Elektrooniline "Turbo"
Tead ,et see millega sa tegeled on totaalne pornograafia
Ram-air ei hakka sinu väiksel võrril mitte kunagi tööle ja need voolikud mis sa vedasid on pigem takkistus.
Pigem pane karpale sport filtrid otsa ,et tal oleks võimalikult lihtne imeda.
Minu Hayabusal on JÕHKRAD ram-air torud. 240 kmh pealt on näha alles 0.1 kütuse segu muutust. Ehk siis täiesti mõttetut muutust. Ram-air ehk saavutab airboxis 0 rõhu ca 300 kmh kiirusel. Tava tsiklitel originaal ram-airiga on null rõhk ca 330 kmh.
Seega see mida sa aretad seal on täielik mõttetus
Krizto kirjutas:2) "Ram air" töötab kusjuures suurtel kiirustel hästi ning sai ilusti ära mahutatud.
Pildid :
http://tinypic.com/r/2a68mls/3
http://tinypic.com/r/3sism/3
http://tinypic.com/r/i557yt/3
http://tinypic.com/r/346kznt/3
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
-
Teema algataja - Postitusi: 94
- Liitunud: 08 Juul 2009, 15:03
- Tsikkel: Dnepr MT-9
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 1 kord
Re: Elektrooniline "Turbo"
Pole hullu, kinni pole ma midagi veel pannud ja maha käib kõik väga lihtsalt. Tundub siis, et ainus viis ongi õige karditaoline turbo peale panna, kuid jätan selle tegematta, ma hoolin oma mootorist (mingil määral ).
Krizto <- keela ning saan indu juurde
-
- Postitusi: 982
- Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
- Tsikkel: Kawasaki Z900
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Elektrooniline "Turbo"
korke kirjutas:Tead ,et see millega sa tegeled on totaalne pornograafia
Ram-air ei hakka sinu väiksel võrril mitte kunagi tööle ja need voolikud mis sa vedasid on pigem takkistus.
Pigem pane karpale sport filtrid otsa ,et tal oleks võimalikult lihtne imeda.Minu Hayabusal on JÕHKRAD ram-air torud. 240 kmh pealt on näha alles 0.1 kütuse segu muutust. Ehk siis täiesti mõttetut muutust. Ram-air ehk saavutab airboxis 0 rõhu ca 300 kmh kiirusel. Tava tsiklitel originaal ram-airiga on null rõhk ca 330 kmh.
Seega see mida sa aretad seal on täielik mõttetus
Tujurikkuja, ma oleks küll "supertulemust" oodanud
Let the good times roll.
Re: Elektrooniline "Turbo"
Krizto kirjutas:Pole hullu, kinni pole ma midagi veel pannud ja maha käib kõik väga lihtsalt. Tundub siis, et ainus viis ongi õige karditaoline turbo peale panna, kuid jätan selle tegematta, ma hoolin oma mootorist (mingil määral ).
Põhimõtteliselt kõik mida sa seal teed vähendab su tsikli mootori eluiga, seega.. sõida sellega mis on kuni saad mingi kobedama asja.
Saanistad oma ratta niisama ära muidu...
-
Teema algataja - Postitusi: 94
- Liitunud: 08 Juul 2009, 15:03
- Tsikkel: Dnepr MT-9
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 1 kord
Re: Elektrooniline "Turbo"
Sama kehtib ka inimeste kohta, kõik mis sa teed võib lõppeda fataalselt
Kas siis tõesti pole airboxil kergem, kui ma 110km/h+ sõidan oma pornograafiaga?
Krizto <- keela ning saan indu juurde
-
Teema algataja - Postitusi: 94
- Liitunud: 08 Juul 2009, 15:03
- Tsikkel: Dnepr MT-9
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 1 kord
Re: Elektrooniline "Turbo"
Mul mõttes panna KN koonusfilter. Kas kellegil on kogemusi koonufiltritega ja oskab välja tuua nende halvad/positiivsed küljed?
Krizto <- keela ning saan indu juurde
Re: Elektrooniline "Turbo"
Whats the point??????
Igasugune sportfilter on kindlasti sama efektiivne kui mingisugune koonus. Sinu rattal ei jää kindlasti sportfiltrist väheks. Kui tahad veel tsipa rohkem õhku sõida ilma filtrita.
Igasugune mõistliku suurusega elektriline puhur ei tooda elusees nii palju õhurõhku, kui palju suudab mootor ise-enesest hõrendust airboxi tekitada.
Kui sul tõesti on nii suur tuuningu isu siis räägi 125ccm rinka vendadega. Pigem aitaks sell puhul mootori poolele sisse ronida. Kaane tööd, nukad, klapid jne. + siis sportväljalase. Sinu ratta puhul loeb kiiruses vb. rohkemgi kaal seega saab carbonit, titaaniumit ja magneesiumit sittaks ära kasutada. Veljed ntx. carbon mille hinnad 30k ringis välismaa poodides.
Kokkuvõttes kui oled omale 10 whp-d 40+ kilo eegi eest juurde saanud ja avastad, et müües ei ole kuidagi seda tagasi teenida jõuad järeldusele, et 600ccm ratas oleks igati mõtekam ost.
Vaadates sinu poste sellest, kuidas tolmuimejaga jm. ime lahendustega mootorist jõudu välja pigistada soovitaks sul enne järgmise posti kirjutamist tõesti süveneda natukene mootori töösse ja tuunimisse, mis ei ole lauslollus.
Ma täiesti kindel, et see 10 whp-d on su mootorist praeguse seisuga võrreldes võimalik kätte saada 30-50k eegu eest.(Oleneb muidugi mis sa seal korda oled saatnud seni. vb saab ka 0 eegu eesti see 10 whp-d kätte sealt).
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Elektrooniline "Turbo"
Koonusfilter üksinda ei anna midagi, peale lahja segu!
Modifitseeri veel väljalaset vabamaks ning asenda karpa düüsid ja nõelad ning saadki natuke ühtlasema momendikõvera, natuke madalamalt vedava ja võibolla max. 2 HP võimsama mootori.
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
Re: Elektrooniline "Turbo"
mul oli sama ratas, ainus asi mis sellega tegin oli see et viskasin tagumise püti metallist tühjaks ja võitsin sellega mõned kilod. Ülejäänud asjad peale sport õhufiltri vana vastu vahetamine on täiesti mõtetud. Kaotad liiga palju rahas ja tulemus on pmst ümmargune null.
Aga kui tahad ratast võimsamaks, siis telli malossi 160kit silku jms peaks saama kuskil 5k + siis sinna arvesta karpad jms, väljalase viska lihtsalt tühjaks ja saad endale täitsa hea relva millega hakkad 2t 125 ära lüpsma. Endal jäi see seepärast tegematta et kindel plaan oli suurem ratas osta teatud eesmärkidel.
Mingeid turbosi jms jama ära parem sinna aretagi, see mootor on küll kuulikindel, aga kuula teisi foorumlasi, nad vast teavad kui ütlevad et kogu see ajuk*** ei ole seda kõike aretamist väärt, enne tuleb Sul võimsuse langus.
pahadeplaneet kirjutas:Aga kuidas käib 1000 bike kui on 25kw piirajad
on sellega võimalik üldse sõita nii et kiivrit märjaks ei nuta
-
- Postitusi: 971
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 70 korda
Re: Elektrooniline "Turbo"
annate poisile natu valet nõu. tee seda tee toda. a ilmselt ta ei oska ju. soovitage parem kirjandust ja pange linke kust poiss end harida saaks. tuunimine eeldab ikka põhjalikumat mootori töö kui terviku mõistmist ja niikaua kui ta ei tea miks ja kuidas millegi muutmine mootori tööd mõjutab siis pole mu arvates väga kasu kui ta miskit ka muudaks. näiteks niikaua kui ta ei oska hinnata millise tasemeni nõela tõsta pole ju mõtet seda soovitada. sest kui seda valesti teha on tulemus sitem kui enne seega nõuanne pigem pahatahtlik kui heasoovlik. pealegi kui inimene peale mitmekordset ütlemist ja seletamist aru ei saa ja ei usu siis äkki teda ei huvitagi mis talle räägitakse. mul juba 2. leheküljest arvamus et nõuanded lähevad ikka kaares mööda. hämmastav enesekindlus
Re: Elektrooniline "Turbo"
Krizto kirjutas:2) "Ram air" töötab kusjuures suurtel kiirustel hästi ning sai ilusti ära mahutatud.
Pildid :
http://tinypic.com/r/2a68mls/3
http://tinypic.com/r/3sism/3
http://tinypic.com/r/i557yt/3
http://tinypic.com/r/346kznt/3
Selles suhtes et torud vaheta millegi muu vastu - siledad peavad olema,ja lehtrid võiksid olla raami juures- siis ei riku nagu välimust.
Ise liiigun ma ringi 125 kymco metoridiga millel pole ammugi originaal mootor- nimelt honda cb 250 n oma. ülen ausalt et Taiwanis tehtud raamiga on suht hirmus 130+ km/h sõita ja vaadata kuidas esi hark ette-taha vibreerib . Nimelt ära ainult üle pinguta, 125sel pole niisuur resurss et teda lõputult tuunida. minu oma jooksis kokku , aga muidugi hondat ja kymcot võrrelda ikka ei anna.
Et pealehakkamist sul on! Respect ja edu! Maanteel Näeme
Re: Elektrooniline "Turbo"
Siin ei ole mõtet mitte midagi niisama ise aretada.. mingeid teisi torusid ega teab mida ei ole mõtet sinna praeguste asemele panna.
Tõsiselt - võta ja taasta ratta tehase olek ja ära rohkem näpi, vaid sõida... paadistad selle ratta niimoodi suht kiiresti ära.
Koonusfilter ei anna sulle mitte midagi muud kui 10000 km pärast kohviks lastud mootori.
Pmst. kui sa ei investeeri siklisse ca 30k silku, karpa, väljalaske jpm. näol siis ära isegi mitte unista 1hj võitu.
Re: Elektrooniline "Turbo"
Küsimus suurele ringile siis ja kõikidele füüsikutele kes seda teemat puudutanud on, ja muidugi ka kommentaarid arvutuste korrektsuses. Kui 1000-sel rattal mootor imeb õhku nt. 8000 rpm juures 4000 liitrit minutis, siis 125-ne 4-taktiline mootor imeb 500 liitrit minutis samade pöörete juures (2-taktiline aga seevastu 1000 liitrit). Suhe tuleb 8, tonnise ja 125-se vahel. Õhu sisse surumine nt 10 sentimeetrise raadiusega "lehtrist" on õhu tekitatav surve liikumisel nt. 130 km/h mõlemal rattal sama, kuid 125-ne tarvitab sellest kaheksa korda vähem. Mida arvata? Loomulikult ei too välja mingeid soonelisi, rulli keritud 5 meetriseid torusid.
Tänud kaasamõtlejatele. Saame koos selgusele.
-
- Postitusi: 982
- Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
- Tsikkel: Kawasaki Z900
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Elektrooniline "Turbo"
mart545 kirjutas:Küsimus suurele ringile siis ja kõikidele füüsikutele kes seda teemat puudutanud on, ja muidugi ka kommentaarid arvutuste korrektsuses. Kui 1000-sel rattal mootor imeb õhku nt. 8000 rpm juures 4000 liitrit minutis, siis 125-ne 4-taktiline mootor imeb 500 liitrit minutis samade pöörete juures (2-taktiline aga seevastu 1000 liitrit). Suhe tuleb 8, tonnise ja 125-se vahel. Õhu sisse surumine nt 10 sentimeetrise raadiusega "lehtrist" on õhu tekitatav surve liikumisel nt. 130 km/h mõlemal rattal sama, kuid 125-ne tarvitab sellest kaheksa korda vähem. Mida arvata? Loomulikult ei too välja mingeid soonelisi, rulli keritud 5 meetriseid torusid.
Tänud kaasamõtlejatele. Saame koos selgusele.
Juhul kui tonnine bike, millel on näiteks 100kw saab sellel kiirusel juurde 1kw(lambist võetud number, tõenäoliselt on see oluliselt väiksem), siis on see 1% võimsusekasvu. Samal ajal võime lisada selle sama suurusjärgus 125ccm pillile 11kw*1,01=11,11kw......ehk siis 0,11kw võitu.
mart545 kirjutas:Millepärast sellel tonnisel võimsus suureneb?
Ram Air'st juttu mõlemal puhul
Let the good times roll.
Re: Elektrooniline "Turbo"
Vidget kirjutas:mart545 kirjutas:Küsimus suurele ringile siis ja kõikidele füüsikutele kes seda teemat puudutanud on, ja muidugi ka kommentaarid arvutuste korrektsuses. Kui 1000-sel rattal mootor imeb õhku nt. 8000 rpm juures 4000 liitrit minutis, siis 125-ne 4-taktiline mootor imeb 500 liitrit minutis samade pöörete juures (2-taktiline aga seevastu 1000 liitrit). Suhe tuleb 8, tonnise ja 125-se vahel. Õhu sisse surumine nt 10 sentimeetrise raadiusega "lehtrist" on õhu tekitatav surve liikumisel nt. 130 km/h mõlemal rattal sama, kuid 125-ne tarvitab sellest kaheksa korda vähem. Mida arvata? Loomulikult ei too välja mingeid soonelisi, rulli keritud 5 meetriseid torusid.
Tänud kaasamõtlejatele. Saame koos selgusele.
Juhul kui tonnine bike, millel on näiteks 100kw saab sellel kiirusel juurde 1kw(lambist võetud number, tõenäoliselt on see oluliselt väiksem), siis on see 1% võimsusekasvu. Samal ajal võime lisada selle sama suurusjärgus 125ccm pillile 11kw*1,01=11,11kw......ehk siis 0,11kw võitu.
Millepärast sellel tonnisel võimsus suureneb?
Re: Elektrooniline "Turbo"
mart545 kirjutas:Millepärast sellel tonnisel võimsus suureneb?
Väike teema hijack aga mis seal ikka...
üldiselt soovitan küsimuse kuidagi pikemalt lahti seletada või uuesti küsida, hetkel küll aru ei saa mida sa teada tahad.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8783
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 326 korda
- Kontakt:
Re: Elektrooniline "Turbo"
Madone on kahtlaselt aktiivne just selles teemas.
Tegelt mees teeb enda XT-le föönist ja kastmisvoolikust turbsi, et mu omale ära teha
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
Re: Elektrooniline "Turbo"
Ka mina üritasin samalaadset porri kunagi teha "Elektriline turbo" MÕTTETU p*sk ütleks selle kohta, ära ürita. Pealegi pole see nn turbo, sest turbo töötab ju väljuvate gaaside pealt . Pigem on see kompressori laadne toode.
Aga siiski natuke mõtlemisainet ja inspiratsiooni sulle:
Kompressoriga
Re: Elektrooniline "Turbo"
madone kirjutas:Pmst. kui sa ei investeeri siklisse ca 30k silku, karpa, väljalaske jpm. näol siis ära isegi mitte unista 1hj võitu.
http://www.malossi.com/Catalogo/Cata_Ma ... rt=3112830
eelmine aasta maksis see kit 4500.- lisa sinna karpa (hinda ei oska öelda) ja vingemad summutid maksavad ca 5-6k (täissüsteem algusest lõpuni) Samas MHR või malossi pakkusid ka spets 125 cebarile tehtud summutit, vist oli ikka MHR oma (kuigi need pmst samad)
kokku ei tule kuidagi 30k
Tellida sai seda vist AP moto ja camex kaubandusest (teises ei ole kindel, igaljuhul see moto pood mis asub laagri maksimarketi vastas) See teine peaks olema Eestis malossi maaletooja. Võin ka eksida aga arvan et natukene üle 10k saaks hakkama küll, oleneb kui palju uus karpa maksab. Ja siis oleks juba väga teema ratas mis teeks 125 2t pillidele suure üllatuse. Mõtle parem sellele kui kiiremaks tahad tuunida cebarit Suht mõtetu video aga väheke annab aimu..
pahadeplaneet kirjutas:Aga kuidas käib 1000 bike kui on 25kw piirajad
on sellega võimalik üldse sõita nii et kiivrit märjaks ei nuta
Re: Elektrooniline "Turbo"
90% asjadest mida malossi toodab, saab meil tellida kui kohapeal olemas ei ole.
tellimisaeg 1 nädal.
Silver
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.