Elektrooniline "Turbo"
-
- Postitusi: 982
- Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
- Tsikkel: Kawasaki Z900
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Elektrooniline "Turbo"
mart545 kirjutas:Küsimus suurele ringile siis ja kõikidele füüsikutele kes seda teemat puudutanud on, ja muidugi ka kommentaarid arvutuste korrektsuses. Kui 1000-sel rattal mootor imeb õhku nt. 8000 rpm juures 4000 liitrit minutis, siis 125-ne 4-taktiline mootor imeb 500 liitrit minutis samade pöörete juures (2-taktiline aga seevastu 1000 liitrit). Suhe tuleb 8, tonnise ja 125-se vahel. Õhu sisse surumine nt 10 sentimeetrise raadiusega "lehtrist" on õhu tekitatav surve liikumisel nt. 130 km/h mõlemal rattal sama, kuid 125-ne tarvitab sellest kaheksa korda vähem. Mida arvata? Loomulikult ei too välja mingeid soonelisi, rulli keritud 5 meetriseid torusid.
Tänud kaasamõtlejatele. Saame koos selgusele.
Juhul kui tonnine bike, millel on näiteks 100kw saab sellel kiirusel juurde 1kw(lambist võetud number, tõenäoliselt on see oluliselt väiksem), siis on see 1% võimsusekasvu. Samal ajal võime lisada selle sama suurusjärgus 125ccm pillile 11kw*1,01=11,11kw......ehk siis 0,11kw võitu.
mart545 kirjutas:Millepärast sellel tonnisel võimsus suureneb?
Ram Air'st juttu mõlemal puhul
Let the good times roll.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.