Quo vadis Eesti motokross
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Quo vadis Eesti motokross
Lisaks siis ka oma mõtteid Maida pikale kirjutisele.
Mürast: oleme objektiivsed, et see teema on tegelikult aktuaalne, kui me ei taha, et radasid hakatakse vaikselt sulgema. Paljud rajad asuvad suhteliselt inimasustuse ligidal ja kuulsin kõlakat, et Järva-Jaani etapil oli kooskõlastuse saamisega probleeme olnud (keegi võib täpsustada). Põhjanaabrite juures on mitmeid radasid elanike vastuseisu tõttu suletud ja seal on müramõõtmine ka väga range. Samas muidugi peaks see mõõtmine, kui ta on sisse viidud toimuma ENNE võistlust mis võimaldaks sul midagi ette võtta ja kasvõi originaaltusla tagasi panna. Eelmine aasta ma nägin neid müramõõtjaid võistlustel, see aasta ei ole küll kohanud et saaks selle vabatahtliku mõõtmise ära teha.
Lipukohtunkest: tase on tõesti kohati masendav, jumal tänatud et vahest hüppavad raja kõrvalt mittesõitvad võistlejad appi et hullemaid situatsioone ära hoida. Siinkohal peaks EMF tegema koostööd klubidega, et koolitada kohtunikke. Teiselt poolt võiksid klubid mõelda, milliseid võimalusi võiksid nad pakkuda noortele, kes on motopisikust nakatatud kuid kelle materiaalsed võimalused ei võimalda omale tehnika ostmist. Kui klubi poolt oleks poistele kasvõi kambapeale mingi sõiduriist pakkuda ühistreeningutel, siis ma arvan et selliset pundist kasvaksi tegelikult järelkasvu kohtunikele. Lugesin kunagi DR-ist artiklit lipukohtunikest ja isegi USA meistrikatel kasutatkse põhiliselt vabatahtlike abi. Stiimulid on selleks lihtsad: tasuta pilet ja paddock pass (siit tuleb jälle mõte et paddock peaks muule publikule suletud olema või kallima pileti eest olema), T-särk ja toitlustus.
Võistlejate reeglite tundmisest: tegelikult peaks senise litsentside jagamise süsteemi ära muutma. Ilmne tõsiasi on see, et klubid ei viitsi kontrollida litsentsitaotleja reeglite tundmist ja kirjutavad avaldusele niisama alla. Vähemalt esmakordsed litsentsitaotlejad peaksid istuma vähemalt ühe päeva koolipingis ja tegema päeva lõpetuseks ära mingi testi. Muude osas peaks karmimalt suhtuma reeglite täitmisesse ja reeglite rikkujad musta lipuga maha võtma, siis vast olukord paraneks.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.