Tuula T200 1961
-
Teema algataja - Postitusi: 729
- Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
- Tsikkel: Kawasaki GTR1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 6 korda
Re: Tuula T200 1961
4.00 10" oli vist või 3.50, kloostrimetsa motopoes on veel ussr rehve saada, ütleb sulle kohe mis mõõdus käib. Kiige on mul ees õigetpidi all. Küünlaid saab vene omasid kloostrimetsast 15 eek oli vist. Elektrisüsteem jääb originaal, sest venelased kasutasid paksu vask juhet ja see on igati korralik, kui juba pärast 20-30 aastat esimesest käivitamisest ilusti tööle läks, mõned uued juhtme otsad jootsin ja muidugi puhastasin kõik klemmid. Amordid on sellistel vene asjadel kahtlased, ma leian et neid pole küll mõtet lahti võttaet õli vahetada, naguniijuba tehasest tulnuna töötab põhimõtteliselt vaid vedru peal, mu tuulal need kuskilt ei lekkinud ka. Muidugi kui ma kuskilt leiaksin originaal amordikatted siis vahetaksin need ära, aga esialgu jäävad need. Gondlid on veel vaja siledaks ajada ja värvida, paar alumiinium detaili käsitsi töödelda ja läikima lüüa, kroom detailidele peab varsti järgi minema ja siis kõik kokku vaja panna. Esitule reflektor on veel puudu, peab kuskilt veneauto poest otsima. Nipetnäpet on veel aga augusti lõpus äkki saab juba sõita.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.