Tuula T200 1961
-
- Postitusi: 526
- Liitunud: 03 Apr 2007, 09:24
- Tsikkel: jah
- Asukoht: siin ja seal
- Tänanud: 45 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Re: Tuula T200 1961
Tänud!
peab sealt kloostrimetsa poest siis läbi käima.. äkki on neil veel üht teist seal..
100-254 (4.00-10) on ainukesed numbrid peal, et siis 100 laius ja R10? kusjuures rehvidel veel protektor nagu krossikal, aga krt kumm on plastmassiks muutunud ajaga.. mõõdud tahangi teada et otsida tellida mõned kaasaegsed rehvid et asfaldil ka pidamist oleks..
leidsin ka mingi juhise-joonise kuidas amorte lahti võtta.. ex peab mõtlema jah kas tasub õli vahetada või mitte, pärast on äkki muresi igasugu tihenditega..
a mis su praegustel amordikatetel viga on? pildilt paistsid ok..
mul aga tuleb el. süsteem põhjalikult üle vaadata, kui ma tatikana sellega ringi vurasin siis oli tal laadimisega probleeme.. akku tuluke küll kustus aga ei laadinud.. võibolla oli akku probleem, krt seda mäletab
kuidas selle sõitmisega on? oled uurinud palju selle uuesti arvele võtmine maksab, kuigi see roller aga kuubikuid ju 200 seega peavad ülevaatus ja kindlustus kah olema vist.. mul krt see jama et ei leia dokumente üles enam, ratas oli isa nimel ennem kui see registrist kustutati (oli mingi aegumise kampaania 90ndatel)
või äkki piisab raami ja kere numbrist ja vanamehega arki minna ja vaatavad kusagilt arhiivist ja saab uuesti arvele? peab vist neti avarustes nats surfama
aga edu!
loodan et saan endaoma kah veel see aasta sõitma, siis teeks äkki koos paar kiiremat
Teen millalgi taastamise kohta teema kah, kui rohkem aega leian..
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.