Tuula T200 1961
-
Teema algataja - Postitusi: 729
- Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
- Tsikkel: Kawasaki GTR1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 6 korda
Re: Tuula T200 1961
Bad Boy X kirjutas:Tänud!
peab sealt kloostrimetsa poest siis läbi käima.. äkki on neil veel üht teist seal..
100-254 (4.00-10) on ainukesed numbrid peal, et siis 100 laius ja R10? kusjuures rehvidel veel protektor nagu krossikal, aga krt kumm on plastmassiks muutunud ajaga.. mõõdud tahangi teada et otsida tellida mõned kaasaegsed rehvid et asfaldil ka pidamist oleks..
leidsin ka mingi juhise-joonise kuidas amorte lahti võtta.. ex peab mõtlema jah kas tasub õli vahetada või mitte, pärast on äkki muresi igasugu tihenditega..
a mis su praegustel amordikatetel viga on? pildilt paistsid ok..
mul aga tuleb el. süsteem põhjalikult üle vaadata, kui ma tatikana sellega ringi vurasin siis oli tal laadimisega probleeme.. akku tuluke küll kustus aga ei laadinud.. võibolla oli akku probleem, krt seda mäletab
kuidas selle sõitmisega on? oled uurinud palju selle uuesti arvele võtmine maksab, kuigi see roller aga kuubikuid ju 200 seega peavad ülevaatus ja kindlustus kah olema vist.. mul krt see jama et ei leia dokumente üles enam, ratas oli isa nimel ennem kui see registrist kustutati (oli mingi aegumise kampaania 90ndatel)
või äkki piisab raami ja kere numbrist ja vanamehega arki minna ja vaatavad kusagilt arhiivist ja saab uuesti arvele? peab vist neti avarustes nats surfama
aga edu!
loodan et saan endaoma kah veel see aasta sõitma, siis teeks äkki koos paar kiiremat![]()
Teen millalgi taastamise kohta teema kah, kui rohkem aega leian..
Kloostrimetsas on nii öelda läänekaid ka või siis uuemaid rehve, sellises mõõdus, samamoodi tondi motopoes, olid isegi odavamad vist, aga kuna ma ajan võimalikult originaali taga siis valisin ussr-id. Arvele võtmine on nagu ikka esmane registreerimine kunagi oli 1200 vist, nüüd üle 2000, kui aus olla siis pole uurinud, mul vanad vene paberid alles, sama nimi isegi sees mis mul ainult sünniaasta on vale =) ehk siis vanaisa nimele tehtud dokumendid. Aga kui sul dokumendid kadunud siis lähedki lihtsalt arki isaga ja räägid loo ära, seejärel peaks saama ilusti arvele võtta. Ma kunagi võtsin ühe ilma dokumentideta minski arvele, kirjutasin suvalise sõbraga ostumüügi lepingu, sinna sisse, et dokumendid on ajas kaduma läinud ning siis viisin avalduse arki, läks paar nädalat aega kuni politsei kontrollis ega varastatud pole ja siis sain ilusti arvele. esimesed amordikatted on alumiiniumist ja kõvasti oksüdeerunud ning kriimustatud ma lihvisin ja poleerisin neid natuke, läksid ilusamaks küll aga tagumistel on plastik katted, pole enam nii kenas seisus aga õnneks terved. Vot jah arvele võetakse see kui mootorratas. Aga see ongi õige motoroller, mitte mopeed =) Kindlustus ja ülevaatus tulevad ka kindlasti, palju selle kindlustus ikka maksab kilovatte pole ollagi pluss kahe rattaline odavam ka. Kui valmis saad siis võiks ühe pühapäeva õhtuse retro põristamise teha küll, täidaks tänavad kahetaktilise põrina ja sinise suitsuga
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.