AT RD07 kõrgetel pööretel hing kinni

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Kristjan
Postitusi: 202
Liitunud: 14 Apr 2005, 22:09
Asukoht: Tallinn

AT RD07 kõrgetel pööretel hing kinni

Lugemata postitus Postitas Kristjan »

1994 Africa Twin RD07

Õli OK, küünlad OK, karpad OK, elekter OK, käivitub OK jne...

Käima pannes probleeme pole, toores peale ja käib, mootor soojaks ja sõitma.

Asfaltteel või muul siledal teel 3, 4 või 5 käik kõrgetel pööretel hakkab puterdama ja tõmbab hinge kinni ning sureb välja. Kui kohe sidur alla tõmmata ja starterit anda siis läheb kohe uuesti käima ja võib sama asi mõne hetke pärast uuesti toimuda.

Samas... kruusateel või muul konarlikul teel... lasen kasvõi 120...160kmh ja ei mingit küsimust... gaas põhjas ja mootor käib ideaalselt ilma probleemideta (nagu vanasti). Kui aga jõuan asfaltile siis natuke aega on OK ja hakkab jälle jama pihta, poob hinge kinni ja teatud olukordades sureb välja, kohe sidur alla ja starterit ning käib uuesti...???

Konarlik tee - vibratsioon ja löögid...??? Kas mingi kontaktiviga või muu sarnane põhjus, igaljuhul kohapeal seistes põhjust ei leia.

Mingeid soovitusi?? Kindlasti on lihtne lahendus. Pakkuge variante, siis saan öelda, kas juba proovitud või mitte.

K.

Africa Twin - vaese mehe LC8

kõrtsmikumolu
Postitusi: 928
Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
Tsikkel: HusaBerg
Asukoht: pärnumaa
Kontakt:

Re: AT RD07 kõrgetel pööretel hing kinni

Lugemata postitus Postitas kõrtsmikumolu »

Esimese asjana, niuh-näuh, tuleb pähe võimalus, et tooreklapp jääb peale??

Kasutaja avatar

Teema algataja
Kristjan
Postitusi: 202
Liitunud: 14 Apr 2005, 22:09
Asukoht: Tallinn

Re: AT RD07 kõrgetel pööretel hing kinni

Lugemata postitus Postitas Kristjan »

Ei jää peale...

Üks asi tuli meelde. Kui nüüd sõidu ajal välja sureb ja sidurit alla ei vajuta ning lasta rattal ise mootorit edasi käiata, siis mootor käima ei lähe... kui aga sidur alla tõmmata, et väntvõll seisma jätta ja siis hoo pealt starterit anda, käib vahel võimas litakas. Ühest jalgratturist sõitsin mööda seisva mootoriga ca. 80kmh ja ca. 10m pärast jalgratturit andsin starterit ja käis võimas pauk - peeglist nägin et jalgrattur lendas kraavi... :S:S

Kuna selline probleem, siis äkki midagi süütega viga aga seisva rattaga kontrollides on kõik tiptop ja ei mingit küsimust.

Viimati muutis Kristjan, 29 Juul 2009, 10:07, muudetud 1 kord kokku.
Africa Twin - vaese mehe LC8
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3232
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 224 korda

Re: AT RD07 kõrgetel pööretel hing kinni

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Rahulikul siledal teel tundub et ei saa kätte.Võib-olla nõelklapp jääb kinni.Kruusal vibrab lahti.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

ping
Postitusi: 1229
Liitunud: 22 Mär 2005, 23:45
Asukoht: Tallinn

Re: AT RD07 kõrgetel pööretel hing kinni

Lugemata postitus Postitas ping »

See litakas käib ikka sellest, et küttesegu on kättesaadud ja otsapidi juba sumpas aga süütamist pole õigel ajal toimunud.
Kui sõidul sureb siis vajuta sidur alla, jäta väntvõll seisma ja sidurit lahtilastes kas käivitub?

Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Re: AT RD07 kõrgetel pööretel hing kinni

Lugemata postitus Postitas sang »

Oled sa sellised elementaarsed liigutused ära teinud, et üle käinud kõik elektrilised ühendused, need puhastanud ja veendunud ühenduse stabiilsuses? Tundub, et tegemist on mingi elementaarse veaga, st kuskil on midagi lahti, ripakil või juhusliku ühendusega.

Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 1059
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Re: AT RD07 kõrgetel pööretel hing kinni

Lugemata postitus Postitas Kalapea »

Äkki on kütusepump ära, AT on see üsna tavaline asi, et ei saa enam kütust peale, raputava teega saab vähe paremini igaltpoolt kütust kätte. Kontrolli ka karbussid üle, ennem pakutud nõel ja muu sodi võivad hetkeks ummistada, sellest on piisav, et masin välja sureks.

PiltPilt
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8872
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 141 korda
Tänatud: 380 korda
Kontakt:

Re: AT RD07 kõrgetel pööretel hing kinni

Lugemata postitus Postitas Piipz »

kusjuures kui tuletan meelde, siis tõesti AT puhul võis kütusepump rikki minna näiteks juhul, kui kütus otsa saab...
Siin on isegi konkreetne õpetus, et kuidas korda saab: http://www.xrv.org.uk/media/fuelpumpXRV750.pdf

Kasutaja avatar

Teema algataja
Kristjan
Postitusi: 202
Liitunud: 14 Apr 2005, 22:09
Asukoht: Tallinn

Re: AT RD07 kõrgetel pööretel hing kinni

Lugemata postitus Postitas Kristjan »

Pole ammu foorumis olnud aga selle teema lõpetuseks ütleks, et viga oli seisujala lülitis, mille kontakt oli kehv.

Africa Twin - vaese mehe LC8
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”