esiamordi tolmukate
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
esiamordi tolmukate
Ahoi,
Keegi ütleb, kust saan esiamordile tolmukatted (F 650 Dakar), miskipärast arvasid BMW tehaseinsenerid, et selliseid asi pole matkaenduurol vaja.
Eelmine aasta vahetasin amordi simmerid ära, nüüd jälle üks läbi.
Tänud.
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: esiamordi tolmukate
Tartus brauermotos on kummilõdvikud amortide peale müüa. Ma ei tea, kas sobivat mõõtu on, kuid koos kinnitusklambrite ja kõigega maksavad vist 250 krooni.
Re: esiamordi tolmukate
Enda Transalpile sain uue komplekti Tallinna Motodepoost. Hind samuti kuskil paarisaja krooni kandis.
Re: esiamordi tolmukate
You bätmänn
ma soovitaks neoprenist amordikaitseid, need kummi variandid on esiteks koledad ja kipuvad üli kiiresti pragunema eriti kui talvel kah natsa sõita ja ei saa siklit + temperatuuride juures hoida.
Variant on leida keegi kes neid müüb või kes toob acerbise asju meil (suht paljud?) ja tellida/osta neilt.
Teine võimalus on leida kuskilt sarnast neopren riiet ning lasta mõnel rätsepal sellest toru meisterdada ning ongi valma - võiku rahaeest.
Re: esiamordi tolmukate
okei, uurin neoprenist tolmukaitsmeid, põhimõtteliselt sobivad ka kummist, mida motodepoo pakub. Parem ikka, kui mitte midagia.
küsimus ka amordi simmerite vastupidavuse kohta, kas on vahet, mis firma toodangut kasutad?
et originaal on tunduvalt vastupidavam motopoodides pakutavatest simmeritest?
Re: esiamordi tolmukate
Kusjuures ei pruugi vahet olla...
lihtsalt originaal on kallim kuna pakendil on peal "genuine honda/yamaha/bmw part" ja transpordikulu mis tuleb kuskilt krt teab...
Näiteks vahetasin oma XTR-il just lenksulaagrid... alumise panin teise tootja oma sest selle tolmukaitse/simmer on tunduvalt tõhusam kui originaal laagri oma.
Aga jah kui seda neopreni ei leia siis käib ofkoors see kummikas kah...
Re: esiamordi tolmukate
Tervist!
Vana teema juurde tagasi tulles, oskab ehk keegi nõu anda.
Kummist tolmukatted said muretsetud, kuid õli imbub ikka simmerlingi vahelt läbi (eelmine aasta üsna vähe, peale selle aasta sõitu juba oluliselt rohkem)
kas võib olla tegemist praak simmerlingiga? või on läbi mingi puks amordis? kuidas seda kontrollida?
lisan amordi joonised:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=31&fg=10
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=31&fg=10
Tänan.
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: esiamordi tolmukate
Ei usu, et praak simmer. Pigem kriimuline või roostekahjustusega toru (nagu minu omal), kole porised töötingimused.
Ja kõige tõenäolisem mu meelest - paigaldusviga. Paigalduse ajal vahepeal viltu läinud või mõlki löödud vmt. Parim paigaldusrakis mu meelest plastmassist kanalisatsioonitoru. Ilusti ühtlaselt koputades ei tee simmerile liiga.
Re: esiamordi tolmukate
need variandid ma välistaks, torud on üsnagi head, täkkeid minimaalselt.
paigaldamine tundus küll lihtne ja probleemivaba olema, simmer seest poolt määrdega kokku ja toruga vaiksel peale koputades, ei täheldanud, et simmer oleks viltu või mõlki läinud.
batman.
-
- Postitusi: 8463
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 341 korda
- Tänatud: 439 korda
- Kontakt:
Re: esiamordi tolmukate
Kas sa panid simmeri üle ülemise otsa peale? Kuidas selle liugtoru ülemine ots oli?
Re: esiamordi tolmukate
Ise vaevlesin ka sarnase anomaalia küüsis. Vahetasin mitmendat korda simmekaid, kui ikka ja jälle hakkasid mingi hetk läbi immitsema. Põhjuseks oli aga kulunud amordi juhtpuks, millest oli tingitud ka väike loks amordis. Pärast puksi ja järjekordsete simmekate vahetust jäi õli ilusti pidama.
Kawasaki Ninja<Suzuki GSXR750<Kawasaki Kx125<KTM LC4, Suzuki SV650S, Husqvarna Te610
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: esiamordi tolmukate
On ka olnud kokkupuuteid kulunud juhtpuksidega. Korra oli see teema ka, et simmeri sisemine vedru oli "pooleks" tulnud, selle sai niisama kokku tagasi keerata ja sisse tagasi panna ning pidas jälle.
Re: esiamordi tolmukate + simmerid uuesti läbi
niipalju kui mäletan, siis liugtoru ülemine ots oli ok.
milline see juhtpuks seal on?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=31&fg=10
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=31&fg=10
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: esiamordi tolmukate
Esimesel joonisel nr 2 "guide bush". Sarnane ülesanne on ka teisel joonisel ühel detailil, nr 13 "sliding sleeve".
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.