tagarattal sõitmine?

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Aatomik
Postitusi: 403
Liitunud: 04 Dets 2003, 23:33
Asukoht: Soome / CBR600F
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Aatomik »

Ja hea, et keegi sellel hullul näiteks teise autoga taga ei sõitnud.
Pilt

Teema algataja
Andres112

Lugemata postitus Postitas Andres112 »

Keegi chopperiga(ehk-jalad-ees-søiduasend) on proovinud ??
Kasutaja avatar

rix
Postitusi: 218
Liitunud: 02 Sept 2003, 19:35
Tsikkel: HD Street Bob
Asukoht: 5039862
Tänanud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas rix »

Andres112 kirjutas:
Keegi chopperiga(ehk-jalad-ees-søiduasend) on proovinud ??
olen näinud kuidas virago-ga ja sportster-iga tagarattal sõidetud !!
Kasutaja avatar

ural
Postitusi: 418
Liitunud: 05 Aug 2003, 15:17
Tsikkel: Bläku
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas ural »

Andres112 kirjutas:
Keegi chopperiga(ehk-jalad-ees-søiduasend) on proovinud ??
Kümmekond meetrit olen kogemata sõitnud, kuid kevadel kindel plaan korralikult tagarattal sõitma õppida.
Kasutaja avatar

|Maku|
Postitusi: 123
Liitunud: 26 Apr 2004, 11:02

Lugemata postitus Postitas |Maku| »

Tarts kirjutas:
R6-ga sõidukogemust mul küll vähe, 2001. aastal suurusjärgus 4000km. Seepärast võib ka olla minu arvamus ekslik kuid mäletamist mööda läks R6 tagarattasse väga lihtsalt: I ja II käiguga kiirendades, kuskil pöörete 8000RPM juures avaneb tal niinimetatud teine hingamine ehk lõppkiirendus ehk võidujumalanna Nike peeretus (kuidas keegi nimetab) ja ratas veabki ennast ise püsti. Veelkord - see on nii nagu mina mäletan. Täpselt tean aga seda, et ma ei näinud R6-ga miskisugust vaeva, et teda taha rattasse saada, elik siis ei mingeid sidureid ega sadulas nihelemist ega höörutamist. Aga las räägivad need, kes täna R6-ga sõidavad!

See on küll väheke OT aga ei saa mainimata jätta, et R6 on fantastiliselt tasakaalus ratas!
Selles suhtes on sul jutt jumala õige, et ratas on jube heasti tasakaalus aga sellist asja, et 8000rpm juures ta nüüd jube lolliks ära kisuks, mina ei täheldanud. Ma ei tea, kas 2001 tehti karpaga neid veel aga siin mõni aeg tagasi sai sõidetud värske R6-ga (400km läbisõitu) ja tema kiirendus oli üllatavalt ühtlane. Karpaga on seda momentumit jah teinekord rohkem tunda. Väide, et ratas ennast ise püsti veab.. ei tahaks uskuda. Eks palju sõltub ikka sõitjast endast. Käisin kinnisel lõigul sõitmas ja 210km/h ja sinnani oli kiirendus ühtlane ja ratas ei kerkinud kordagi maast lahti. Ei tasu arvata, et ma rutskat ei keeranud piisava kiirusega või sidurit ei libistanud.
Aga jah, mis wheeliesse puutub. Kogenud mehed saavad esiratta maast lahti ka ilma järsu gaasita ja sidurit libistamatta. Kergelt kiirendushoos tuleb ise lihtsalt vastavalt ratta peal liikuda.
Viimati muutis |Maku|, 11 Okt 2004, 21:33, muudetud 2 korda kokku.
Life is full of surprises..
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2189
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

Läheb natuke teemast mööda.. Kuid olles näinud ühte samasugust ratast nagu enda oma, mis oli tagarattalt kukkunud, mõtlesin, et ma parem ei hakka seda õppima. Antud isendil oli siis raam kõver, mootor puruks jne.

Hornet iseenesest kuulub ka sinna parimate wheelie-rataste hulka. Ühest testis profid ütlesid iseloomustuseks: "If you can`t wheelie a Hornet, give it up, you just can`t wheelie!"

:arrow: http://www.drsardonicus.com/

"promotional video" alguses väga efektne ja pikk wheelie, esiratta hoog hakkab juba raugema. Rattal peaks hoogu olema kuskil 100kmh kandis.

Teema algataja
taavi250

Lugemata postitus Postitas taavi250 »

minu tagarattal sõitmine cz-iga 2 käiguga lõppes nii et raam vajab 2 kohast keevitamist, sumpa kah, endal oli 3 päeva valus kõndida. Aga kui raam korda saab enne lume maha tulekut harjutan edasi.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”