Powershifting +/-

Kasutaja avatar

Aatomik
Postitusi: 403
Liitunud: 04 Dets 2003, 23:33
Asukoht: Soome / CBR600F
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Aatomik »

Loomulikult võib igaüks oma sõiduriistaga käike vahetada kuidas süda lustib. Mina mainisin lihtsalt, et ise vahetan parem siduriga.

Huvitav, kas tsikli käigukastis on siis sünkronisaatorid või ei? Mõni targem võiks selle koha pealt rahvast valgustada küll.
Ise oma aruga kujutan ette, et kui seal mitte mingit hammastataste pöörlemiskiiruse tasandussüsteemi ei oleks, oleks ragisemine vältimatu? Kui keegi on vene GAZ veoautot juhtinud siis teab misasi on õige käigukasti ragin. :)

Olen aru saanud, et kui ilma sidurita vahetada, siis avaldab käigupedaal algul mingi hetkeni vastupanu? See lõhnab küll igatahes vägagi sünkronisaatori tööpõhimõtte järele, mis seniks käiguvahetamist takistab kuni hammasrataste pöörlemiskiirused on tasakaalustatud.
Pilt

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”