Battery Race 2009 Streetbike special ;)
-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Battery Race 2009 Streetbike special ;)
panen kah siis oma väikse romaani siia võistluse kommentaariks
krt - panin peale võistlusi ikka F punktide osas täielikku sousti, arvasin, et Korke sai essaks aga parandaks nüüd vea -
palju õnne IMRE meistrikate üldvõidu eest! Ja Belkale ka loomulikult, õnne! - E klassis oli ikka väga põnev seis ja ilmselt õnnetuim sõitja seekord kahjuks Sepp...
Streetbike - hea, et võistlus (ja tulemused) siiski tavareeglite päraselt tehti - eliminaatori tulemustega, aga tegelikult lubamatu on see, et seda ükski võistleja ei teadnud. Ei saa aru kuidas sellised asjad juhtuda saavad, täielik porr
Igaljuhul oleks seda pidanud hiljemalt võistlejate koosolekul mainima.
Lahe, et niipalju sõitjaid tuli sinna, Leari turbokroom podistas ka üllatavalt normaalse ajaga selle raja läbi (aga saab paremini ) Miku märkus kellegi 636 sõitja halvemate oskuste kohta - noh, igaüks õpib ju, trennivõimalusi palju pole ka väga. Võibolla pole võistlus see parim koht kus seda teha aga eks mäletame ka nt Priidul juhtunud kogenematusest põhjustatud kukkumist esimesel võistlusel aga nüüd juba trennis isegi väga head 10,7 sõitnud lühikese 600cc - seega, harjutamine võib meistriks teha (ja võistlustel vaja ka käia, vähemalt osalemas
)
E - noh... krt, no juhtub ikka sellel alal. Tänasel päeval ilmselt kindlasti parim sõitja-ratta komplekt selles klassis on Sepp, arvestades asjaolusid (sõitja kaalu, stabiilsust, parimaid aegu jne jne jne). Minu arust. Sellise rattaga sellise kaalu juures stabiilseid 10,0 ja sekka ka kaua oodatud 9,9 - respekt Aga eks vanamees ja tiim tegid usinasti selle nimel tööd ka. Igaljuhul õnnitlused kogu esikolmikule - tõsiselt võrdne kaader.
F - oli see aasta selline natuke lahja kahjuks, a mis teha. Äkki järgmisel aastal midagi huvitavamat - Jarmol nt hea sõitjapotensiaal tulla kiiret sõitu tegema (ja kui su ratas äkki enam vabalt hingata ei taha siis tean kust saab suht soodsalt turbokiti su rattale )
Kahjuks meister Imrel pea terve hooaeg tsikkel p...ses ja ei saanudki neid PÄRIS häid aegu tõmmata sellega see aasta - äkki siiski veel järgm aasta natuke aega asjaga tegeleda, potensiaali ja varu peaks olema veel vist, nii rattas kui sõitjas?
Korke - no see on legendaarne. Kõige ehedam näide sellest, mis võib juhtuda kui hea sõitja värviliste karpide ja läikivate vidinate lummuses unustab ära vajaduse ka rattaga sõita ja reaaloludes treenida ja tehnikat testida ja endale sobivaks seadistada. Kogenud mehhaanikud ja sõitjad nägid seda tulemust ette juba kevadel Iseasi kas selle rattaga kiiresti sõitmine üldse sel aastal eesmärk oligi, promo pool võttis ilmselt kogu võhma ja mingil määral ju tõi ka tulemuse vaadates nt osalejate arvu streetbike klassis viimasel võistlusel. Igaljuhul tänud - Korke ratas oli mulle isiklikuks motivatsiooniks enda Busa kiirendama tuua.
Enda võistluse lugu - plaan oli võistlus võimalusel võita, sõita lõppkiiruseks 1/4 miilil üle 270 kmh ja sõita kindlasti uus isiklik rekord (enne oli 9,5xx).
Kahjuks ei jõudnud paigaldada käiguvahetus shifterit, õigemini seda tööle saada, suured tänud Janekile (Nuclear) ja Rivole (nimega kasutaja) kes abistasid selle paigaldamisel ja vea otsinguil hilistel õhtutundidel , vea leidis Rivo küll umbes pool kaksteist õhtul enne võistlust üles kuid ilmnes sellega siis veel üks lisaprobleem ning otsustasin pigem kasutada aeglast kuid toimivat "käsitsi" käiguvahetust. Seda enam, et eelmisel päeval oli ka trenn (ebapiisav, kuid kahjuks rehv oli lõppemas) selliselt tehtud (tänud - Tihver, Sepp, Tips
). Tegutsesin öösel enne võistlust edasi hoopis gondlite ümber tegemisega, et saaks lõpuks ka küljegondleid kasutada rattal võistlus seades.
Magama ei jõudnudki ja garaazhist sisuliselt otse võistlema hommikul. Testsõitu tegema ei jõudnud. Terve võistlus vaevas meeletu uni - reaktsiooniajad olid kalender kuubis terve päev
Esimeses ajasõidus oli veidral kombel jubedalt närv püsti, nagu elu esimestel võistlustel oleks. õnneks normaalne tulemus, vist 9,3xx, tõmbas pinge maha kohe. Kahjuks oli seekord ainult 2 ajasõitu.
Poolfinaalis Korke vastu pabistasin jälle veidi (lootsin tegelikult hoopis nt soomlast vastaseks), sest eeldasin, et kogu nos-i laar lastakse nüüd peale ja kui omal mingi stardi v käigu aps tuleb siis on nägemist. Keerasime veidi juurde teoreetilist rõhku turbole. ja sättisime umbes, tunde järgi natuke kütusesegu kuna ajasõidu finishis näitas segukell täisgaasilt väga rikast (10,5) kütusesegu mis piirab võimsust üsna oluliselt. Saigi ajaks 9,0xx ja hea kiiruse. Tänud siinkohal veel Seppalt "laenatud" rehvi/raja mehhaanikutele - Tips ja Nuke, kes suutsid kahepeale ka rehvi suht hästi pidama saada. Pidi sõitma suht kõrge rehvirõhuga kuna teisel ajasõidul madalamaga proovides kippus ratas suurel kiirusel tugevalt "ujuma" (Suzu, rsk) jälle, probleem mis päris palju varem häiris kiiret sõitu.
Finaalis soomlasega tegin käiguvahetuse vea ja suutnud uut eesti rekordit back up-da. Õnneks lubasid kohtunikud mulle võimaldada veel ühe võistlusvälise soolosõidu, et sõita 9,0 1% sarnane aeg, et rekord kirja saaks. Üksi pole mugav sõita mul ja tuligi kehvem, mingi 9,1xx aeg mis ei backuppinud seda 9,0 kuid oli siiski uus rekord ning seekord jäi niipidi, et see 9,1xx sai VIST kirja kui rekord ja see kiirem oli back up.
Veits jäi nüüd ikkagi kripeldama see esimesel EMV etapil mittesõitmine, olnuks punktide osas teine lugu aga tähtsamad eesmärgid said siiski enamvähem täidetud.
Kuigi Tartu rada absol. ei meeldi ja pole hea kiiresti sõitmiseks siis tahaks ikkagi sept sealsel võistlusel osaleda, siis juba veidi tehniliselt täiustatuma ja rohkem paika häälestatud rattaga ning kindlasti ka siis 8,xxx aeg ära sõita. Praegused kehvad 60ft ja kesised 200m ajad annavad julguse seda lubada kui kuidagi seal "pidamise" leiutab rehvile.
Tänud kõigile kes mu tegevusi erinevail moel aidanud on, päris üksi ikka hakkama ei saaks
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.