Soovitage üleelusuuruses isendile ratast...
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Soovitage üleelusuuruses isendile ratast...
Tuttav inime, kes ka just kompaktsusega ei hiilga (189 cm/ca 135 kg), sooviks endale hääd kaherattalist sõpra soetada. Customit ei taha, kuna peab kruusateedel sõitma. Ilmselt tahab ta ka matkamas käia... Aidake inimest õigele teele juhatada...
http://www.motokeskus.ee/et/kasutatud/82
Midagi sellist siis? Ega bike customist paremini kruusa peal ei käitu.
750....1200 matkaenduro. Ja kui vedruvanker-enduro ei meeldi ( nagu minu puhul näiteks) siis klassik... http://www.motokeskus.ee/et/kasutatud/357 näiteks. või http://www.motodepoo.ee/details.php?id=668&grupp=113.
ja siis sellelaadne veider aparaat nagu mul ( vt kasutajate rattad): bike raam ja enduro mootor, päris hea kruusateede mõõtja, kuigi ümmargused bike kummid on vahetult peale höövlit väga ebamugavad ning kiirus 30..40. Ja mingit peadpööritavat kiirust sellega ka ei arenda - 130..140 tavalises isteasendis ja 155 ......160 kõhuli paagil. Mootor aga tagab täpse sõidu kuskil metsa vahel lookleval kruusa- või liivateel ning võimaldab sõita ka väga aeglaselt.
Midagi sellist siis? Ega bike customist paremini kruusa peal ei käitu.
750....1200 matkaenduro. Ja kui vedruvanker-enduro ei meeldi ( nagu minu puhul näiteks) siis klassik... http://www.motokeskus.ee/et/kasutatud/357 näiteks. või http://www.motodepoo.ee/details.php?id=668&grupp=113.
ja siis sellelaadne veider aparaat nagu mul ( vt kasutajate rattad): bike raam ja enduro mootor, päris hea kruusateede mõõtja, kuigi ümmargused bike kummid on vahetult peale höövlit väga ebamugavad ning kiirus 30..40. Ja mingit peadpööritavat kiirust sellega ka ei arenda - 130..140 tavalises isteasendis ja 155 ......160 kõhuli paagil. Mootor aga tagab täpse sõidu kuskil metsa vahel lookleval kruusa- või liivateel ning võimaldab sõita ka väga aeglaselt.
Suzuki GSX 750 Inazuma
-
- Postitusi: 3558
- Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
- Asukoht: Tallinn 5056777
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
hehh...
135 kilo pole mingi probleem. Sobiks muidugi mõni hea suur custom aga kui tahab ka kruusa võtta siis vaadaku mingi tugevam enduuro. Kuigi.... customiga kannatab kruusa ja matka sõita küll ja küll. Bemm näiteks on hea. Vadi ja Karujänes tulevad kohe kiitma
Ise küll nõksa kergem aga kiman 600-se gsxf'i ja fazeriga ringi ning aru küll ei saa, et kuidagi lahja oleks. Kaal pole minumeelest küll eriline määraja kui ratast vaadata. Enne sõitisn 650-se dragstariga ja seegi sai minuga hästi hakkama.
motopaks


Ise küll nõksa kergem aga kiman 600-se gsxf'i ja fazeriga ringi ning aru küll ei saa, et kuidagi lahja oleks. Kaal pole minumeelest küll eriline määraja kui ratast vaadata. Enne sõitisn 650-se dragstariga ja seegi sai minuga hästi hakkama.
motopaks
Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
-
- Kaupmees
- Postitusi: 529
- Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
- Tänatud: 42 korda
- Kontakt:
ehhhh.... mehikesed...
igaüks ajab aint oma joru... võta mind, mul on suuremasd tissid...
...aga eks see vist nii peabki olema....
omast vähesest kogemusest selle küsimuse peale soovitaksin proovida kordamööda või korraga:
Varadero - R1150GS - Caponord - Vstrom - Multistrada... äkki veel mõni.
Lühidalt: üks sakslasne, kaks itaallast ja kaks japsi.
ja veel ... KTM 950 Adventure... ilmselt klassi parim kuid kõige rafineeritum ning "ebamugavam"... proovi kindlasti enne kui ostad.
Ise sõidan R1150GS-ga. Olen 192 cm ja 100 kg ning jämedalt rahul ja soovitan soojalt kõigile (omasugustele)
Otsisin esmalt ratast, mille selga sõna otseses mõttes 'ära mahuksin'. Leidsin oodatu ... ning lisaks oodatule ka selle, et pääsen temaga mõnusalt läbi kõigist ummikutest Tallinna liikluses hommikul kell 8-9, nagu ka kõigist muda-aukudest Aegviidu tankodroomil, sõtumata sellest, kas maapind on kuiv või märg ... Ei oleks ise osanud alguseks rohkemat tahta. Juurde lisan, et masin pakub MUGAVUST kõigi nende tegevuste juures.
Sinu valiku aluseks võiks kindlasti olla PÕHJALIK proovisõit. Sellega selgub palju pisiasju, mida tegelikult eelistad, mida mitte.
edu,
KJ
igaüks ajab aint oma joru... võta mind, mul on suuremasd tissid...
...aga eks see vist nii peabki olema....
omast vähesest kogemusest selle küsimuse peale soovitaksin proovida kordamööda või korraga:
Varadero - R1150GS - Caponord - Vstrom - Multistrada... äkki veel mõni.
Lühidalt: üks sakslasne, kaks itaallast ja kaks japsi.
ja veel ... KTM 950 Adventure... ilmselt klassi parim kuid kõige rafineeritum ning "ebamugavam"... proovi kindlasti enne kui ostad.
Ise sõidan R1150GS-ga. Olen 192 cm ja 100 kg ning jämedalt rahul ja soovitan soojalt kõigile (omasugustele)

Otsisin esmalt ratast, mille selga sõna otseses mõttes 'ära mahuksin'. Leidsin oodatu ... ning lisaks oodatule ka selle, et pääsen temaga mõnusalt läbi kõigist ummikutest Tallinna liikluses hommikul kell 8-9, nagu ka kõigist muda-aukudest Aegviidu tankodroomil, sõtumata sellest, kas maapind on kuiv või märg ... Ei oleks ise osanud alguseks rohkemat tahta. Juurde lisan, et masin pakub MUGAVUST kõigi nende tegevuste juures.
Sinu valiku aluseks võiks kindlasti olla PÕHJALIK proovisõit. Sellega selgub palju pisiasju, mida tegelikult eelistad, mida mitte.
edu,
KJ

The truth is somewhere out there!
-
Teema algataja
Kaal ei tohiks küll probleem olla mingile tsiklile mis on 500kuupi ja üle selle töömahuga. Mina aga ei ostaks endurot mida ma ei jaksaks:
1)kõva katega teel käima joosta (kui aku või starter annab saba)
2)risti üle raudtee lükata (tõsta)
3)pikaliasendist püsti tõsta ka siis kui algasendis on rattad lenksust kõrgemal (nn."kraavipõhja" case´)
Ning pikkuse osas vaata et tsiklil püsti seistes käed lühikeseks ei jääks ning istudes põlvi sundasendisse ei surutaks.
1)kõva katega teel käima joosta (kui aku või starter annab saba)
2)risti üle raudtee lükata (tõsta)
3)pikaliasendist püsti tõsta ka siis kui algasendis on rattad lenksust kõrgemal (nn."kraavipõhja" case´)
Ning pikkuse osas vaata et tsiklil püsti seistes käed lühikeseks ei jääks ning istudes põlvi sundasendisse ei surutaks.
-
Teema algataja
Mina näiteks küll nii ei arva. Kas hoiak ei ole hoopis niipidi, et ennasttäis või tüüpe on palju just HD selga roninud, mitte aga nii, et HD seljas ongi tingimata mingi põmmpea ?Soojamees kirjutas:Siin foorumil küll vahest tundub, et HD-mehi eriti ei sallita (lugedes seda kuidas lõppes käeviipe keskustelu)
Sorry, OT, aga kuidagi ülekohtule viitav see eelmine postitus.
Suzuki GSX 750 Inazuma
-
- Postitusi: 2409
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 25 korda
Paraku-paraku ... standard HD-d on kõik suhteliselt keskmise suurusega rattad. Ja ärge tulge ütlema et ei ole HD-ga sõitnud, olen ja mitte vähe. Loomulikult saad lasta ehitada enda mõõtmetele vastava ratta aga räägime praegu ikka tehaseratastest. Customi poole pealt on tõeliselt suur ratas Honda F6. Yamu Royal ja Wild Star-d on kah suured. Ja eks neid ole teisigi. Kuigi algülesandes antud 189/135 mõõdud ei nõua nüüd teabmis suurt ratast iseenesest ...
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
imbetsille sõidab igasuguste ratastega, see et neid ka HD seljas on pole küll mingi erand, pigem on mõne mehe kadedus nii suur, et ei kannata kui kellegil piisavalt hästi läheb ja saab omale HD lubada ja siis tulevadki ütlemised, et mõnele mehele on ratas riistapikendus, ehkki sa inimest ei tunne, näed vaid mingit meest, kes sõidab HDga.
OT samuti ja sry sellepärast
Krisi postile lisaks, et sõlutb ikka HD mudelist, Fat Boy ja Electra glide`d pole kaugeltki sama mõõtu mis springerid ja sportsterid
Soul pooldab igati HD mehi
OT samuti ja sry sellepärast
Krisi postile lisaks, et sõlutb ikka HD mudelist, Fat Boy ja Electra glide`d pole kaugeltki sama mõõtu mis springerid ja sportsterid
Soul pooldab igati HD mehi

Loud pipes save lives!!!
-
- Postitusi: 2409
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 25 korda
Oo, kas tõesti üritab keegi väita et vastavalt sõiduriistale ei suhtuta eelarvamusega?!?! Pole küll tähele pannud et biker.ee Marsilt pärit oleks ... Ja seetõttu käib asjaga kaasas suur hulk kompleksidega inimesi kes kõiki ja kõike vähegi teistest erinevat porri trampida üritavad, kaasaarvatud ühe Ameerikamaa ratastega sõitjaid...
tyerv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
tyerv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
-
- Postitusi: 2409
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 25 korda
Kes siis sääreväristajatest rääkis?Soultrain kirjutas:
Krisi postile lisaks, et sõlutb ikka HD mudelist, Fat Boy ja Electra glide`d pole kaugeltki sama mõõtu mis springerid ja sportsterid

Jutt oli suhtest, kasvõi näiteks minu Royal Venture VS HD Ultra Classic Electra Glide (raamid küll kõigil samad aga Ultra Classic sama varustusega). Istud otse HD selga siis ei saa nagu eriti arugi, sõidad enne veidi Venturega ja siis istud ümber - kohe selge et üks ratas sobib alates 1.85, teine kuni 1.85. Kaassõitja ruumikuse kohapealt sama lugu. Muidu super "küprokid" mõlemad

terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue LIght
Riding with a King!
Puhtalt isiklik arvamus, kui raha kipub üleliia olema võib HD ju osta küll. Samas tuleks enda jaoks väärtushinnangud selgeks mõelda, et milleks ratas soetada. Liiatigi teema algatati ikka sooviga leida ratas, millega oleks hää maanteel cruisida ja samas kruusal hullata. Tõele au andes ega just HD-ga kruusal vallatlemas ei käida. See ikka rohkem linnas eputamiseks (HD omanikud, ei maksa solvuda
) ja mutikeste hirmutamiseks. Kas selles raharöövlis ka sisu on? See iga mehe/naise enda otsustada.

Kes mett teeb, see mett sööb!
-
Teema algataja
Tänud neile, kes kõiki HD-mehi (naisi) põmmpeadeks ei pea.
Teemaks oli soovitus suurele mehele. Olin ise samas seisus. Kaalusin aastaid!!!, mida osta. Lõpuks sain aru, et HD on rohkem kui tsikel - see on elustiil. Et raha pole kunagi kellelgi üle, siis tasubki tõsiselt kaaluda, mida osta. Kas osta mitu korda või kohe see õige. Ja kõik muu mis tuleb peale tsikli ostu :riietus, kiiver jne. Kahju, et Eestis õiget HD klubi VEEL ei ole aga eks ootame ära. Suured mehed liitugem!
p.s. mis puutub linnavurledesse ja mutikeste ehmatamisse, siis ise ei ela linnas (Eestis loetakse ainult Tallinnat linnaks) ja HD-ga kruusateid küll küntud ja mutikeste ehmatamine on rohkem tsiklimehe kiivri all kinni. Edu kõigile tsiklimeestele, olenemata margist.
Teemaks oli soovitus suurele mehele. Olin ise samas seisus. Kaalusin aastaid!!!, mida osta. Lõpuks sain aru, et HD on rohkem kui tsikel - see on elustiil. Et raha pole kunagi kellelgi üle, siis tasubki tõsiselt kaaluda, mida osta. Kas osta mitu korda või kohe see õige. Ja kõik muu mis tuleb peale tsikli ostu :riietus, kiiver jne. Kahju, et Eestis õiget HD klubi VEEL ei ole aga eks ootame ära. Suured mehed liitugem!
p.s. mis puutub linnavurledesse ja mutikeste ehmatamisse, siis ise ei ela linnas (Eestis loetakse ainult Tallinnat linnaks) ja HD-ga kruusateid küll küntud ja mutikeste ehmatamine on rohkem tsiklimehe kiivri all kinni. Edu kõigile tsiklimeestele, olenemata margist.

-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Ärge nüüd solvuge, aga kui mul oleks raha üleliia (mis vaevalt kunagi juhtub
) ei ostaks ma ikkagi HD
Suurele mehele soovitaks ikkagi hea ja pehme enduro.Samas suurele mehele sobiks vanematest ratastest näiteks FJ110/1200.Uutematest võiks näiteks bläku
Primo pole HD ja kroomimees


Suurele mehele soovitaks ikkagi hea ja pehme enduro.Samas suurele mehele sobiks vanematest ratastest näiteks FJ110/1200.Uutematest võiks näiteks bläku

Primo pole HD ja kroomimees

Challenge the Adventure.Ride The World
-
- Postitusi: 2409
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 25 korda
Oeh, päris hea kõhutäie sai naerda. "Palun ärge võtke isiklikult aga HD-mehed ... ". No vähemalt üritatakse poliitiliselt korrektsed olla, mis sest et alati välja ei kipu tulema.
Rattateemast veel siis alustaks ikkagi sellest kas sõidetakse teepeal või tee kõrval. Rattaga metsa seenele minek võib ju hea mõte olla (näe, ei suuda minagi oma suhtumimst varjata
) aga kui tihti seda reaalselt teeksid? Univeraalsed asjad ei tee kunagi kõiki asju hästi. Kui see valik selge siis ratta variante ka kohe hulga vähem. Muidu pakutakse alates BMW GS1200 ja lõpetatakse Honda Blackbirdiga, katsu siis valida midagi ...
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Rattateemast veel siis alustaks ikkagi sellest kas sõidetakse teepeal või tee kõrval. Rattaga metsa seenele minek võib ju hea mõte olla (näe, ei suuda minagi oma suhtumimst varjata

terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
Suurtest ratastest rääkides pole keegi veel poole sõnagagi GoldWingi maininud... mu ühel sõbral on teine selline käsil (esimene oli 1100, nüüd 1500) ja ise ta tundub küll asjaga rahul olevat, niipalju kui mina küsinud olen. Kodanik ise siis 190cm kanti pikk ja pealt 100 kilo eluskaalu. Kruusal vallatlemise omadused ei ole ilmselt GoldWingil tippklassist, aga sama võib öelda ka mitmete muude rataste kohta, mis siin teemas mainitud on.
-
- Postitusi: 2409
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 25 korda
No Honda ju suisa toodab sellist imeratast, F6 Valkyrie asjal nimeks 
terv
kris@bussijuht.ee
XVZ-13 TF - Big Blue Light

terv
kris@bussijuht.ee
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
olen 2 meetrine ja kaalun cirka 125 kg. eelmine ratas oli 600 ne honda cbr 94 a. söita sai kuid söiduasend oli ikka väga vale, tunne nagu söidaks jawaga, selg oli nii pysti, ja ega ta edasi ka nii hästi ei käinud kui söbra all, kes kaalus 75 kg.
nyyd aga peres värskelt aprilia rsv mille, 1000 v2, u 100 kw, ilgelt rahul, söiduasend hea, jaksab söita ka madalalt pöördelt ja on piisavalt omapärane.

nyyd aga peres värskelt aprilia rsv mille, 1000 v2, u 100 kw, ilgelt rahul, söiduasend hea, jaksab söita ka madalalt pöördelt ja on piisavalt omapärane.

-
- Postitusi: 249
- Liitunud: 05 Mai 2004, 09:08
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
Mõni "raskem" reisienduuro
Kas siis BMWR11xxGS või mõni Suzi V-Strom, Aprilia Capo Nord või päris KTM 950 v GS Adventure kui väga pikka kasvu kah kõgelelisaks.
Nõustun Karujänese soovitusega sellessuhtes - tuleb need kõik enduuro rattad KORRALIKULT läbi proovida. Ise olen 75kg, ent sõidan pidevalt matkavarustusega ja kaassõitjaga.
Mul omal on samuti bokseri BMW ja olles uurinud vastavates foorumites siis sõidavad 100+kg härrad koos 100+kg "teise poolega" ja täismatkavarustusega nendel riistadel.
Amorditootja Öhlins pakub veel bokseri BMWdele spetsiaalsete kangemate vedrudega amorte ette-taha, erinevate raskustaluvustega sealjuures. Need annavad raskele kaalule rohkem mänguruumi, väidetavalt pidi juhitavus märgatavalt paranema kui juba Öhlinsid paned, siis muud enam ei tahagi...
Sellises olus on BMWde oluline eelis teiste ees kindlasti ka telelever esivedrustus - kui sellise kaaluga ratta peal oled ja suure kiirusega äkkpidurdamist teed siis suurest massist tingitud raske ja kõrge massikese tekitab päris kõva momendi suunaga ette, mis tavalise esivedrustuse puhul sul esiamordid kohe põhja lööb ja vaat et üle kukla ei kuku. Telelever kompenseerib asja sellise altpoolt tuleva lisahargiga mis momendil ei lase ennast sedavõrd palju ettepoole üle kanda - esiamort annab vaid nõksu järgi ja tõstab pidurdamisefektiivsust. Samas aukude peal, linnas üle äärekivide, kruusateel jms vuristades käitub nagu ehe enduuro ikka - pikk amordikäik. Ehk lihtalt turvalisem ja stabiilsem sõita sellise tehnoloogia peal. ABS või koguni integraalne ABS kah enamustel olemas standardvarustuses.
Margus
Nõustun Karujänese soovitusega sellessuhtes - tuleb need kõik enduuro rattad KORRALIKULT läbi proovida. Ise olen 75kg, ent sõidan pidevalt matkavarustusega ja kaassõitjaga.
Mul omal on samuti bokseri BMW ja olles uurinud vastavates foorumites siis sõidavad 100+kg härrad koos 100+kg "teise poolega" ja täismatkavarustusega nendel riistadel.
Amorditootja Öhlins pakub veel bokseri BMWdele spetsiaalsete kangemate vedrudega amorte ette-taha, erinevate raskustaluvustega sealjuures. Need annavad raskele kaalule rohkem mänguruumi, väidetavalt pidi juhitavus märgatavalt paranema kui juba Öhlinsid paned, siis muud enam ei tahagi...
Sellises olus on BMWde oluline eelis teiste ees kindlasti ka telelever esivedrustus - kui sellise kaaluga ratta peal oled ja suure kiirusega äkkpidurdamist teed siis suurest massist tingitud raske ja kõrge massikese tekitab päris kõva momendi suunaga ette, mis tavalise esivedrustuse puhul sul esiamordid kohe põhja lööb ja vaat et üle kukla ei kuku. Telelever kompenseerib asja sellise altpoolt tuleva lisahargiga mis momendil ei lase ennast sedavõrd palju ettepoole üle kanda - esiamort annab vaid nõksu järgi ja tõstab pidurdamisefektiivsust. Samas aukude peal, linnas üle äärekivide, kruusateel jms vuristades käitub nagu ehe enduuro ikka - pikk amordikäik. Ehk lihtalt turvalisem ja stabiilsem sõita sellise tehnoloogia peal. ABS või koguni integraalne ABS kah enamustel olemas standardvarustuses.
Margus
Viimati muutis tsiklonaut, 16 Okt 2004, 14:29, muudetud 1 kord kokku.
Muhahaa
me sinuga pea samas mõõdus ja kaalus.
äkki isegi oskan nõu anda.
Kõigepeale lihtsalt roni igal võimalusel kõikide tuttavate ratastele proovi sõiduasendit ja proovi ette kujutada et sa pead selle ratta seljas sõita 200-500-1000 km.
Mina isiklikult EI tunne end bikede peal hästi. olen selgaroninud ja sõitnud igasuguste plastmassikärakatega. gsx, yzf, jne
Isegi ernuuroka seljas sain mõnusama sõiduasendi.
Hetkel sõidan masendavalt väikese rattaga oma kaalu ja pikuse kohta.. nimelt suzu intruder vs800gl, peale seda kui jalad ette viisin sain mõnusa sõiduasendi
Hetkel vaatan uueratta soetamiseks ringi ja valikul on siis yamaha poolt wild star/royal star, suzuki poolt intruder vl 1500 ja silm on ka kawadele peale jäänud vulcan vn 1500'le nimelt. harrykaid ei vaata lihtsalt selle pärast et hetkel pole võimalik ja mõistus ka ei luba ratta peale 200 keeku kulutada.
Ja mis puudutab siin poste kustutavaid adminne, siis reedan neile saladuse, et ka minul on tekkinud tunne HD ja lausa kroomi rataste omanike mitte seedimisest osadee foorumi kasutajate ja ka mõningate adminnide poolt
Kuigi vahet ju pole ratas on ratas. aa vaba maa vabad arvamused.
me sinuga pea samas mõõdus ja kaalus.
äkki isegi oskan nõu anda.
Kõigepeale lihtsalt roni igal võimalusel kõikide tuttavate ratastele proovi sõiduasendit ja proovi ette kujutada et sa pead selle ratta seljas sõita 200-500-1000 km.
Mina isiklikult EI tunne end bikede peal hästi. olen selgaroninud ja sõitnud igasuguste plastmassikärakatega. gsx, yzf, jne
Isegi ernuuroka seljas sain mõnusama sõiduasendi.
Hetkel sõidan masendavalt väikese rattaga oma kaalu ja pikuse kohta.. nimelt suzu intruder vs800gl, peale seda kui jalad ette viisin sain mõnusa sõiduasendi

Hetkel vaatan uueratta soetamiseks ringi ja valikul on siis yamaha poolt wild star/royal star, suzuki poolt intruder vl 1500 ja silm on ka kawadele peale jäänud vulcan vn 1500'le nimelt. harrykaid ei vaata lihtsalt selle pärast et hetkel pole võimalik ja mõistus ka ei luba ratta peale 200 keeku kulutada.
Ja mis puudutab siin poste kustutavaid adminne, siis reedan neile saladuse, et ka minul on tekkinud tunne HD ja lausa kroomi rataste omanike mitte seedimisest osadee foorumi kasutajate ja ka mõningate adminnide poolt

Re: Soovitage üleelusuuruses isendile ratast...
troll kirjutas:Tuttav inime, kes ka just kompaktsusega ei hiilga (189 cm/ca 135 kg), sooviks endale hääd kaherattalist sõpra soetada. Customit ei taha, kuna peab kruusateedel sõitma. Ilmselt tahab ta ka matkamas käia... Aidake inimest õigele teele juhatada...
Numbrid peaaegu nagu minupealt maha kirjutatud

Oma kogemusest julgelt soovitan R1150Gs - i (kannatab laduda ka kola ja naise lisaks peale)
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.