DR800 akunõuanne
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 45
- Liitunud: 07 Juun 2006, 20:05
- Asukoht: Viljandi/Soodla
DR800 akunõuanne
ahoi!
dr800 jaoks näitavad kõik kättesaadavad tabelid hooldusvaba akut cbtx14-bs - see sunnik maksab aga isegi parima hinnaga topelt rohkem kui näiteks täpselt samade mõõtude ja andmetega tava-aku 933-CBTX14-BS
http://www.aku.ee/index.php?aid=6&id=7 - 1365.-EEK (see on odav - mujal veel vabalt kuni 1700.- )
http://www.autostore.ee/Tarvikud/9/Kate ... -CBTX14-BS - 700.-EEK (mööngem, soodukaga. norm.hind 778.-)
mõtisklen siin omaette, et kui paljud sellid siingi kohal õnge lähevad ja lihtsalt ostavadki selle, mida esimene ettesattuv tabel pakub? elu on näidanud, et enamasti soovitatakse neis tabelites ikka kõige kallimat varianti.
kõhklejatele - lõpuks leidsin ka lehe, mis seda odavamat akut BIGile soovitab: http://www.bigstore.fr/sc_detail_url~Ar ... 14-BS.html
eks elu ole ikka selline olnud - kes otsib, see leiab. kui papp puu otsas ei kasva, ära osta seda, mida esimesena pakutakse.
terv, juss @ ei karda elektrolüüti
Praegu: Honda GL1500 '98; Yamaha TDM850 '01; Suzuki DR800 '95; Kiwipurustaja KMZ650 '75;
Varem: Kawasaki VN1500 Nomad '01, Buell XB12X '06, Jawa 634 '75, Kawasaki ZX9R '00, AME H7/3 750, Yamaha XT600 '89, Kawasaki GpZ1100 '81, Honda Magna vf1100c '83, Kawasaki KLR600 '85, Jawa 638 '87, Yamaha XJ750 '83 (alias KMZ650), CZ250 '63, Ural 650, Dnepr 650, paar Iž Jupiteri, Minsk 125......
-
- Postitusi: 293
- Liitunud: 25 Jaan 2006, 21:10
- Tsikkel: Honda Shadow American Edition
Re: DR800 akunõuanne
t*** ma ei saa aru alati annab aku eest ka hoolt kanda, aegsajalt laadides ehk onktrolli all hoides. JORMID hoidke oma akud kontrolli all alati pole vaja kohe poodi uue järgi joosta
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Re: DR800 akunõuanne
Proovisin happeakut oma Yamu Tenerel. Kestis kaks kuud, siis oli seest katki. Kord oli voolu kord mitte. Ühepütise vibra tegi kiiresti oma töö. Geelakuga ei ole kahe aasta jooksul mingeid probleeme olnud. Nii et ära näe kõikjal vandenõud .
Re: DR800 akunõuanne
Saab isegi sama hinnaga geelaku, ise maksin uue Varta aku eest ca 590.-
Kui otsida siis leiab ka selliseid pakkumisi.
Aga tõsi ta on et DRi aku peab hea olema, kuna kickstarterit pole, ja ühepütast suht raske käima ka joosta kui aku peaks alt vedama
-
Teema algataja - Postitusi: 45
- Liitunud: 07 Juun 2006, 20:05
- Asukoht: Viljandi/Soodla
Re: DR800 akunõuanne
nonii - aga RaPtile, jaga nüüd kiiresti oma kontakte - Big ei tee vana akuga enam piuksugi ja AME oma sinna kasti ei mahu. 590.- ostaks geelaku kohe naksti ära . 1400.- võtab mõtlema - selleks et see ratas sõitma hakkaks, on muudki vaja kui akut. ja see muu küsib ka kõik korraga sedasamastki va kibinat...
no mina ei tea - minu yamu Tenere peal kestis tavaline aku vist 4 hooaega (viimased 3 mitte minu käes), klr-il oli happeaku, üldse on ikka päris palju neid happekaid endurokatel nähtud - pole kuulnud et oleks puruks raputanud.. aga kui Big tõesti happeaku puruks peksab, jääb meil üle ainult imestada, miks jällegi vennad prantslased oma ülalviidatud lehel neid nii lahkesti soovitavad. äkki nad ei salli suuri ühepütiseid??
nii et - davidsoniharald - juss näeb alati kõikjal vandenõud .
terv, juss
Praegu: Honda GL1500 '98; Yamaha TDM850 '01; Suzuki DR800 '95; Kiwipurustaja KMZ650 '75;
Varem: Kawasaki VN1500 Nomad '01, Buell XB12X '06, Jawa 634 '75, Kawasaki ZX9R '00, AME H7/3 750, Yamaha XT600 '89, Kawasaki GpZ1100 '81, Honda Magna vf1100c '83, Kawasaki KLR600 '85, Jawa 638 '87, Yamaha XJ750 '83 (alias KMZ650), CZ250 '63, Ural 650, Dnepr 650, paar Iž Jupiteri, Minsk 125......
-
- Postitusi: 19
- Liitunud: 11 Okt 2008, 09:31
- Asukoht: Viljandi
Re: DR800 akunõuanne
Mul oli kunagi Dr 650-l ka tavaline happeaku, pidasin seda tõbrikut 3 hooaega, ei olnud küll probleeme, kuid sellel puudus ka el.starter.
Re: DR800 akunõuanne
Mu DR650R'il kah happeaku, juba teist hooaega ja ei näita kyll väsimusmärke. Seda ma ei tea mitmes hooaeg eelmisel omanikul selle akuga läks, aga kindlasti mitte esimene.
Re: DR800 akunõuanne
Kui nüüd hästi mäletan, siis sain selle aku Akukeskusest, Akadeemia tee ligidal oli see koht igatahes.
Varta toodang siis.
Re: DR800 akunõuanne
Tere Juss!
Minu vana Transalp sõitis happeakuga. Korra aastas valasin vett peale. Aeg-ajalt nõrises sealt midagi välja, eriti kui ratas palju külili oli . Aga töötas ilusti.
Africa Twin sõidab mul geelakuga. Suuresti sellepärast, et akule saab palju halvemin ligi, ei viitsi hoolduse/kontrolliga jännata.
Mingi suvaline akukeskus müüb neid märgi akusid. Hind sadades, mitte tuhandetes. Motopoest ei tasu küsida, seal palju kallim.
Africa Twin
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8862
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 371 korda
- Kontakt:
Re: DR800 akunõuanne
kuidas selle happeaku käivitusvooluga on? ampertunnid võivad küll samad olla, kuid kui happekas mingil määral nõrgem on, siis ta hästi ikkagi ei sobi sinna.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.