Cro-mo keevitamine
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 2040
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 177 korda
Cro-mo keevitamine
Tere!
Ehk keegi teab cro-mo ehk kroommolübdeeni keevitamisest. See pole ju mingi utoopiline ja spetsiifiline keevitustöö? Mõte oleks võibolla ühte jalgrattaraami veidi choppida ja pikendada, aga küsimus on tooriku valimises. Cro-mo raam lõhki lõigata ja tavalist "raudtoru" vahele keevitada on võimalik? Või peab siis vahejupp ka cro-mo olema? Ehk keegi teab.
Tänud.
Re: Cro-mo keevitamine
utoopilist pole seal midagi keevita nagu tavalist "raudtoru". Ja vahele võid ka seda tavalist "raudtoru" panna, aga siis jääb see tavaline osa nõrgem, sest cromo on suhteliselt tugev materjal.
-
Teema algataja - Postitusi: 2040
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: Cro-mo keevitamine
Vene rattad kõik "raud"-raamiga, pole näinud et vaiksel kulgemisel mõne külamuti ratas kokku vajuks.
Re: Cro-mo keevitamine
Tort kirjutas:Tere!
Ehk keegi teab cro-mo ehk kroommolübdeeni keevitamisest. See pole ju mingi utoopiline ja spetsiifiline keevitustöö? Mõte oleks võibolla ühte jalgrattaraami veidi choppida ja pikendada, aga küsimus on tooriku valimises. Cro-mo raam lõhki lõigata ja tavalist "raudtoru" vahele keevitada on võimalik? Või peab siis vahejupp ka cro-mo olema? Ehk keegi teab.
Tänud.
uurisin KROOM-MOLÜBDEEN kepsu keevitamise kohta ja info järgmine - kõige tugevam keevitus jääb, kui keevitada samast materjalist elektroodiga, süsihappe-traatkeevitus on küll hea, aga traat oluliselt pehmem ja keevituskoht jääb palju nõrgem, murdekoht tuleb kõva ja pehme materjali piiril
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Cro-mo keevitamine
Sa ajad omavahel segi erinevad keevitusviisid ja keevitusmaterjalid.
MIG/MAG keevituse jaoks on ka miljon erinevat traati olemas.
Re: Cro-mo keevitamine
erinevaid materjale saab kokku keevitada parandus(remont) elektroodiga...
Re: Cro-mo keevitamine
...www.anapol.ee sealt peaks sa infi saama küll!!!
http://backyard.pri.ee
-
- Mode
- Postitusi: 903
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: Cro-mo keevitamine
raudtoruga pole eriti mõtet proovida, pigem juba roostevabast terasest toruga, seal samuti kroomi ja niklit sees, ma arvan, et hakkab kokku ka paremini. http://en.wikipedia.org/wiki/Chrome_moly sealt saad infot veidi.
Re: Cro-mo keevitamine
Roostevaba ja musta metali omavaheliseks keevitamiseks on olemas spetsiaalsed elektrodid. Ja ka sulamitele on spets elektrodid, et siis ka cro-mo ja musta keeviseks. Aga kindlasti on need kallid. Kooliajast tuleb meelde et kui roostevaba ja musta spets elektroode pole siis võis kasutada ka tavalist roostevaba. Sulamitega pole väga kokku puutunud
Re: Cro-mo keevitamine
Kas keegi teab jagada kontakti kes või kus tegeleks kroom molübdeeni (cromoly) keevitamisega professionaalsel tasemel.
Vaja parandada ja tugevdada ühte ktm-i mammuti raami. Võiks asuda harjumaa piirkonnas.
Info siia või PS-i.
-
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Cro-mo keevitamine
Tere. Kui Harjumaalt ei leia siis Tartust julgen soovitada Kahur speed shopi. Keevitab cro moly ja ka titaani edukalt.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
Re: Cro-mo keevitamine
Keevitamise juures kehtib lihtne reegel sa pead teadma mida keevitad ja kuidas tuleb keevitada ja siis valid õige tööriista,MIG/MAG keevitus ei ole imemasin millega saab kõike keevitada ja jääb tihti keevitamata kuna ei leia õiget täitetraati või miljon muud põhjust kaisegaasi ei saa stabiilset pole õigeid tingimusi.Keevitamisel materjalide omadused muutuvad.Materjali makeeringu järgi leiad meetodi, täitetraadi,kaitsegaasi jms kohta täpsed andmed.Kuna tegu on legeeritud terasest toruga ja MIG/MAG keevitus on maakeeles kitsas ja põletab läbi.Kasutatakse selleks tööks elektoodi aluselise kattega näiteks.Süsinikekvivalendi arvutus (CEV) tuleks ennem läbi töötada.Cromoly markeerigut vaja mida .Tervet keevitamisega seonduvat ringi ei hakka kirjutama aga uurige põhjalikult ennem tuleb lõpptulemus ka hea ja selline soovitus.Ärge tehke kunagi midagi ennem suhtumisega ah ma tean küll kuidas asjad käivad.
CroMOLY4130: CEV?
-0.28-0.33% Carbon
-0.40-0.60% Manganese
-0.035%max Phosphorus
-0.040%max Sulfure
-0.15-0.35% Silicon
-0.80-1.10% Chromium
-0.15-0.25% Molybdenum
-
- Postitusi: 310
- Liitunud: 30 Aug 2004, 16:44
- Tsikkel: jawaha
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Cro-mo keevitamine
Ants88, lahe et sa selleks postiks võtsid aega registreeruda! Suht sisutu post tegelikult ju?
Tegelikult otsiti ju keevitajat mitte õpetust kuidas keevitada?
nii õhuke 4130 chromoly toru tehakse tig keevitusega, täidiseks ER70s2, ilma termotöötluseta ja eelkuumutuseta. No hundilaudas võib ju puhuriga veidi... Tugevdusteks chromoly või must...
PS! ma ei ole keevitaja aga postitus on sama tark kui see eelmine.
Re: Cro-mo keevitamine
Ega õpetagi peaasi, et ennem tegemist natuke süvenetakse.Tean, et võõras mure aga siinpool üks madala süsiniku sisadusega kõike teadja MIG MAG keevitaja keeras pea 15 000 eurise jama kokku ja hea, et keegi surma ei saanudTegin konto selleks, et pidin varuosa ostu tegema siin foorumis aga osa juba olemas ja loen huviga edasi mis toimub siin ja seal teemades.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.