Kiirusekaamerad - asukohad, statistika, müüdid ja tegelikkus


motopall

Re: Kiirusekaamerad - asukohad, statistika, müüdid ja tegelikkus

Lugemata postitus Postitas motopall »

1.Minu arust kui kaamera on pandud ohtlike kurvide ette siis tõenäosus, et selle välgu ehmatuse peale läheb see kurv veel ohtlikumaks on päris suur.
2.Ja see on loll jutt mida aetakse, et kaamera on ohtliku kurvi peal jne.. niipalju kui mina nende asukohta jälginud olen on nad enamasti just sirge lõpus kus enamasti lõpetatakse möödasõit ja seega kiirus lubatust suurem.
3.Need trahvimäärad (50 krontsi km) hakkavad aastas vähemalt kaks korda tõusma - reaalsuses piisab ühest suuremast liiklusõnnetusest tln-tartu maanteel kui juba räägitakse, et on vaja tõsta trahvimäärasid.
4.Asja kõige parem külg on see, et teiste riikide registris olevaid sõidukeid ei trahvita. Lõuna - Eestis sõidavad väga paljud autod läti numbritega (enamasti USAkad või sealt toodud eurooplased)Põhjuseks odavam kindlustus, ülevaatus, toonklaasi lubamine ka ees, ning probleemivaba registrisse saamine jne. Seega auto läti registrisse ja pauguta palju jõuad.
5.Kaamerad ei ole liiklusohutuse teema vaid juba varem riigieelarvesse sissekirjutatud tuluallikas ( selle aasta eelarves oli juba sees). Kuidas on keegi võimeline laua taga prognoosima nende "tulusust" kui Eestis selline praktika üldse puudub???
6.Naljakas olnud alati trahvide tõstmine juures vastavate organite seletus, et on vaja karmistada karistusi sest kiiruseületajaid, roolijoodikuid, lubadeta juhte, tuledeta jne... on liiga palju ja karmistuvad trahvimäärad peaks seda arvu tuntavalt vähendama. Kuid sama trahvide tõusuga on alati kirjutatud riigieelarvesse trahvidest saadava tulude ridadele numbreid juurde ja niimoodi aastast aastasse.

  1. Samas kui vaadata ntx Soomet siis ma ei usu, et miinimum palka saavalt inimeselt on võimalik ära võtta iga ületatud kilomeetri eest 2 tunnipalka.
  2. Meele teeb ka mõruks, et koos trahviotsusega ei saadeta inimesele koju fotot vaid seda saab näha kuskil x jaoskonnas või ametis. Mis on selle asja mõte??? Et kui inimese nägu ei ole pildil korralikult näha siis autonumbri järgi saab ikka ära väänata. Suht tõenäoline, et selliseid "väikseid" trahve keegi üldse vaidlustama hakkab on üks sajast.
    9.Võtame näiteks, et sõidan reede õhtul Võrust -Tln, et lennujaamast kuuks ajaks reisile minna. Teepeal teeb kaamera mõne klõpsu. Reisil olles lihtsalt avastad, et su arved ja pangakaart on arestitud ning sa ei üheski söögikohas isegi maksta mõnesaja krooni pärast kuna politsei või maanteeamet on sulle koju trahvi saatnud ja kohtutäitur on selle täitmisele määranud ning sinna mõnusa BOONUSE ka lisanud. Sama kehtib ka ntx Soome tööle minnes või potsitöötaja eksimuse pärast jne... Ise olen kasutanud sellist moodust ( kui ntx trahviotsust ei tehta kohapeal vaid tehakse jaoskonna poolt ntx Narvas ja ma peaks sellele järgi minema ka Narva kuigi ma satun sinna üks kord 3 aasta jooksul) siis olen alati saanud sellisele kokkuleppele , et trahviotsus saadetakse maili peale ja ma saan seda ükskõik millises maailma otsas tasuda.

Need on minu arvamused sellest värgist

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”