RIP mootorrattamark Buell → Re: RIP Buell

Kasutaja avatar

Oil-Cooled
Postitusi: 994
Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
Asukoht: Eesti
Tänatud: 1 kord

Re: RIP Buell

Lugemata postitus Postitas Oil-Cooled »

apsik kirjutas:

Hmzz .... mis võis siis "määravaks" saada Buelli jaoks.

Arvan, et "luigelauluks" sai disaineri käkerdis 1125R ja millel kasutati Rotaxi toodangut.
Kõik need uuenduslikud tehnologiad ja arendused ei mängi niivõrd rolli kui ratas on disaini poolest "käkerdis"
Never-ever ei osta ma sport ratast kui tal pole mingit-ki väljanägemist. Ratas peab olema KA ilus. Esimene "ämber"

Rotax teeb raudselt parema "performancega" mootoreid kui HD - pole kahtlustki. Kuid sellest tulevnevalt teine "ämber".
Kuigi HD mootorid on sport ratta jaoks jõuetud on need ameerilkastele väga hingelähedased.
Räägitakse ikka et kui HD mees tahab osta sport ratast või nakedi siis ostab endale Buelli.
Firebolt ja Lightning omasid otseseid HD "juuri", siis nüüd vaatab Buelli poes vastu Austria mootoriga, peletis.

Vana Firebolt ja Lightning oli oma olemuselt ja fiilingult väga viis pluss. Müts maha.
Ei olnud neil minekut ega pidamist aga fiiling (mis on minu arust tähtsam) oli viimasepeal.
Sealt vaid pisuke sammuke edasi (mitte radikaalne)..... ja poleks oma ellujäämisel probleeme.

Määravaks sai see et ta oli Harley-Davidsoni oma. Erik Buell tegelikult pani oma munad alasile juba hetkel kui ta oma firma HD'le ära müüs.
HD on tänapäeval üks äärmiselt kahtlane firma. Nende finants divisioon jagas inimestele samasuguseid sub-prime laene tsiklite ostmiseks nagu pangad majade ostmiseks.
Strateegia mille järgi üritati müüa nii palju kui võimalik tsikleid, ka inimestele kel tegelikult raha ei ole ja võlge tagasi ei maksa, osutus ikka äärmiselt valeks.
HD kogusissetulek langes 84% võrreldes eelmise aastaga. Mitte selle pärast et oleks 84% vähem tsikleid müüdud vaid just selle Financial Division'i väärtegevuse tõttu.
Buell kui HD alambränd lihtsalt ohverdati ära suure venna päästmiseks. Kuna Buell oli HD'ga tehnoloogia poolest nii seotud ei saanud nad teda ära müüa. HD'le kuuluv MV Agusta on aga selles vaates täiesti eraldi seisev ja nüüd müügis.

Pilt

BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”