Motokrossi tänane päev-olevik-tulevik ja arengud

Kasutaja avatar

2stroketaliban
Postitusi: 809
Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
Tsikkel: Suzuki RM250K8
Kontakt:

Re: Motokrossi tänane päev-olevik-tulevik ja arengud

Lugemata postitus Postitas 2stroketaliban »

Tundub, et te millegipärast panete 90% kordadest harrastussportlase ja harrastaja ühte patta. Nii, nagu iga inimene, kes vahetevahel käib pühapäeval ilusa ilmaga oma mägirattaga metsas ringi sõitmas ja loodust vaatamas ei ole sellepärast jalgrattasportlane ei ole ka garaazis "igaksjuhuks, äkki tuleb vahest tuju peale" krossimootorratast omav isik motosportlane

(w) Ja öelgu koval ja sõpsid mida tahavad aga on olemas veel :
amatöör (esimest aastat ratta seljas)
harrastaja(lükkab ratta välja kui ilm hea ja kõik klapib ,ei punnita viimast)
hobisõitja(teeb nii palju kui aeg ja rahakott lubab)
hobisportlane(pingutab rajal ja töötab füüsise kallal ja seab mingeid eesmärke ehk meie B grupp ja A lõpp)
poolproff(sõitnud juba noorena võistlustel,teeb tööd asja kallal nüüd sõidab vastavalt võimalustele,siinkohal Petsule mõtlemisainet)
kohalik proff(treenib regulaarselt siht kohalik meistritiitel)
proffesionaal(sihib eestist väljapoole MM ja AMA)

Sellest esimesest kolmest pundist käib EMF i võistlustel võibolla 20,30 meest aastas kuid neid kokku on oluliselt rohkem.Milleks ei või neile ülejäänutele olla mingit sarja või klassi?????????? Millest selline vastuseis????????? Juhul kui mingi organisatsioon võtab eesmärgiks mingi ala arendamise ,edendamise siis selle asja võti on ala propageerimine ja viimine massidesse!!!!!!!!!!!! Ja öelda,et mis te virisete tehke trenni ja sõitke mingis mõtetus klassis jne siis seda ei saa nimetada millegi propgeerimiseks vaid pigem ülbitsemiseks.Ja arusaadav ,et tegelane kes pole läbi teinud harrastaja või hobisõitja tasandit ka ei mõista milles probleem.Ja kes siin nimetas pitbike ja muud sellist värdklassideks sellel soovitan ma soojalt minna ja teha üks võistlus kaasa nii,et ka mingi koha peale jääksid ning siis edasi rääkida.Omadest kogemustest võin öelda ,et igasuguste pitide ja Atv dega on kangutamist poole rohkem kui tavalise suure soolorattaga.
Igasuguse arengu aluseks on üksteise mõistmine või selle üritamine ja siis on ka lootust ,et kunagi midagi looma hakkab.Igaljuhul kena sügise jätku ja ärge tsikleid roostetama laske minna 8)

http://www.ehkk.ee
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kross ja enduro”