Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?

Kasutaja avatar

pacaan
Postitusi: 976
Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
Tsikkel: ZX12R turbo
Asukoht: Tallinn / Eesti
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?

Lugemata postitus Postitas pacaan »

franz125 kirjutas:

Kõrvalt vaatajana tundub nii,et asi kipub minema liiga margi põhiseks nt.Busa,Kawa12 ja kawa14 teiste ratastega lähed lihtsalt lutti saama.600-ga on vähe parem aga ka see klass eeldab mingeid teatud marke,nt.Triumph 675 selles klassis kiirendada ei saa,rinkal on nad ühes arvestuses.V mootoritega pole mõtet isegi kiirendu raja ligigi minna.Enamus inimesi ei ole ostnud oma rattaid sihtotstarbeliselt ainult kiirenduse jaoks.Asja peaks äkki hoopis mitmekesistama?

hmm. triumphi 3 pütase 675-ga saab ikka E klassis ja "väikeses" streetbike-s kiirendada, miks ei saa?
lubatud mootor 600-675 cm³ 4 takti 3 silindrit
omalgi mitu korda peas mõlkunud idee sellega E-klassi sõita, peaks päris huvitav "toorik" olema.
sama lugu V mootoritega (vana stock 750 2 sil duciga sain paar korda proovides 11,3 - täitsa tänavapill ja kergelt vigase siduriga)

mis kawa zx, busa jms eelistustesse suurte rataste puhul puutub siis põhjus lihtsalt eelkõige see, et neid on kõige lihtsam (ja odavam) kiirenduseks "kohandada" ja neil kes siin nendega sõitnud on, on needsamad mudelid lihtsalt "kätte juhtunud" pooljuhuslikult. soomlased sõidavad ka nt gsxr 1000 ratastega (ka vabalthingavatena) väga kiirelt.

8,64 @ 1/4 - Kawasaki ZX12R turbo
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kiirendus ja rinka”