Yamaha YZ450F
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Yamaha YZ450F
saqu kirjutas:KoVaL73 kirjutas:Mehed, kui nüüd ausolla, siis minu arust ei ole tegu ei õlikoguse ega ka mingite ülekannetega. Ütleme nii, et võtame näiteks 450 08 kawasaki, vahet ei ole kuidas sa põristad või pealekeerad ikkagi lõppkokkuvõttes on kolvil heal juhul mõra või lihtsalt kaob kompressioon ära. Minu arust on selle Yamu puhul tegu, erinevate silindri ja kolvi materjalidega. Lihtsalt kuna WR'is kasutatav metall ei lähe nii kuumaks ja tänu hõõrdumisele ka ei paisu/kahane nii palju on välp pikem. Ning YZF'is kasutatav silindri ja kolvi materjal aga paisub rohkem. Seepärast on ka kolvivahetused ja muud välbad erinevad.
Kogu austusega sinu vastu, aga praegu sa paned Yamu kohalt küll puhast BS-i
.
WR450F ja YZ450F kolvid ja silindrid on tehasest tulnud täpselt ühed ja samad (2003-2005 näiteks).
Kui huvi on kontrollige http://www.ronayers.com/, siit saab vaadata osa koodi alusel, millistel ratastel veel kasutatakse.
WR ja YZF vahe on põhiliselt hooratta massis, käikude pikkuses ja ilmselt ka süüte MAP-is ja karpas. Lisaks amordid erinevas seades ja WR-il lisaks tulede jaoks mähis plus tuled ja viled. Ise vahetan oma rattal 15 tunni tagant õli ja võiksin lisada siia ka pilte mootori sisust ilma kulumisjälgedeta aga sellel pole ilmselt mõtet.
Põhierinevus on muidugi süütemapis, see tõmbab ikka võimsust ja max pöördeid kõvasti alla.