Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


eerikkarts
Postitusi: 631
Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas eerikkarts »

eerikkarts kirjutas:

Kuskil olen näinud pilti kus peale oli TDM'ile aretatud Superteneree esiots koos 21 tollise rehviga
Niipea kui silma satub viskan siia

Lubasin pilte pasteerida siin nad on.
Pilt
Pilt
Pilt

mingi vene lehel oli ka juttu kuidas TDM'ile panti Suzu DR800 kahvel. http://twin-850.ru/tdm/47/yamaha-tdm-adventure-edition
Üks märkus nagu kusagil foorumis nägin et kahvli nurk e. ettejooks on TDM'il väiksem võrreldes ST'ga et päris iga suvaline kahvel kah ei sobi.

Ja nii see Yamaha XT900Z FI (SuperTenere) sündiski:
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi

5Okuus856üheksa
Kasutaja avatar

rannamees
Postitusi: 906
Liitunud: 21 Juun 2008, 15:42
Tsikkel: FZS 1000
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 414 korda
Tänatud: 80 korda

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas rannamees »

Painteddeath kirjutas:

Suht mõttetu tegevus minu arvates. ega see ratas nüüd nii s*** ka kruusal ja liival pole. Õpid ratast veidi tundma,harjutad sellistel teeoludel korralikult sõitma ja pole mingit probleemi. Korralikud rehvid all siis selline tunne , see ratas suht loodud sinna.

Soovitad oma kogemusest korralikku rehvi ?

Pilt
Kasutaja avatar

VWman
Postitusi: 831
Liitunud: 30 Apr 2004, 22:13
Asukoht: Saku- Kasemetsa
Tänanud: 1 kord
Kontakt:

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas VWman »

18 tolli puhul on valik pea olemattu. Võta seda mida saada on ja ole sellega rahul.

rannamees kirjutas:
Painteddeath kirjutas:

Suht mõttetu tegevus minu arvates. ega see ratas nüüd nii s*** ka kruusal ja liival pole. Õpid ratast veidi tundma,harjutad sellistel teeoludel korralikult sõitma ja pole mingit probleemi. Korralikud rehvid all siis selline tunne , see ratas suht loodud sinna.

Soovitad oma kogemusest korralikku rehvi ?

KÄIN JALA JA JOON VETT
Kasutaja avatar

motoratsutaja
Postitusi: 1193
Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas motoratsutaja »

ma vahetaks oma 850,-se käigukasti 900,-se vastu ja see oleks ka kõik. Metsas tänavarehviga ka nikerdanud, paras huumor ja huvitav pinge, et kas käin ai kops külili või läeb õnneks. Sai siin käidud Jägala kandis ühe teist marki rattaomanikuga "kes teab see teab :wink: " metsateid uurimas päris põnev oli, sidur sai piina ja mitte vähe, käigud läksid juba poolel teel raksudes sisse aga challenge missugune Metzeler Roadtec Z6-ga mülkas. Kruusateel on see ratas minumeelest suht kunn vahet pole mis rehv all, kuubikuga vast kindlam tunne ratta peal ja parem pidamine ise ei saanud esimesel proovil suurt midagi aru. Aga kruusasel teel mõnus sõita küll, liiva sisse väga ei roni, proovitud ja külili, ratas ikka ilmselgelt liiga raske liivas nikerdamiseks, kui hoog sees siis saab ehk läbi aga kui hoogu pole siis kops ja horisontaalis, minu kogemuse põhjal :D

Yaaa-maaa-haaa......

eerikkarts
Postitusi: 631
Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas eerikkarts »

Ghost kirjutas:

ma vahetaks oma 850,-se käigukasti 900,-se vastu ja see oleks ka kõik. Metsas tänavarehviga ka nikerdanud, paras huumor ja huvitav pinge, et kas käin ai kops külili või läeb õnneks. Sai siin käidud Jägala kandis ühe teist marki rattaomanikuga "kes teab see teab :wink: " metsateid uurimas päris põnev oli, sidur sai piina ja mitte vähe, käigud läksid juba poolel teel raksudes sisse aga challenge missugune Metzeler Roadtec Z6-ga mülkas. Kruusateel on see ratas minumeelest suht kunn vahet pole mis rehv all, kuubikuga vast kindlam tunne ratta peal ja parem pidamine ise ei saanud esimesel proovil suurt midagi aru. Aga kruusasel teel mõnus sõita küll, liiva sisse väga ei roni, proovitud ja külili, ratas ikka ilmselgelt liiga raske liivas nikerdamiseks, kui hoog sees siis saab ehk läbi aga kui hoogu pole siis kops ja horisontaalis, minu kogemuse põhjal :D

No see vahe ongi Enduurol ja "Linna enduurol" :) ettejooks (kahvli nurk) ja suurem rehv lihtsalt hoiab ratast paremini otse. Ise sain kogemuse kiiresti liival sõites ja tõesti oma XTZ 750 oli täitsa hea tunne mööda liiva 70ga panna ja saad aru miks 21 tolline rehv ees head teeb. Samas piisab hool piisavalt väikseks minna kui hakkad selle paarisaja kiloga võitlema.

Ja nii see Yamaha XT900Z FI (SuperTenere) sündiski:
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi

5Okuus856üheksa

tom1234

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas tom1234 »

Tervist! Olen suht algaja TDM-i omanik,ca.2500 km-rit ja küsimus järgmine; kas kusagilt on võimalik saada TDM-850,94a. manuali või saaks Pärnu kandis vaadatagi. Omal ca.6/100-le.

Kasutaja avatar

uljasvaluvelg
Postitusi: 475
Liitunud: 12 Aug 2008, 19:33
Tsikkel: Honda Transalp
Asukoht: Tallinn

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas uljasvaluvelg »

tom1234 kirjutas:

Tervist! Olen suht algaja TDM-i omanik,ca.2500 km-rit ja küsimus järgmine; kas kusagilt on võimalik saada TDM-850,94a. manuali või saaks Pärnu kandis vaadatagi. Omal ca.6/100-le.

http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=14&t=3312

Uuri seda teemat! :wink:

Honda Transalp
Kasutaja avatar

motoratsutaja
Postitusi: 1193
Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas motoratsutaja »

eerikkarts kirjutas:
Ghost kirjutas:

ma vahetaks oma 850,-se käigukasti 900,-se vastu ja see oleks ka kõik. Metsas tänavarehviga ka nikerdanud, paras huumor ja huvitav pinge, et kas käin ai kops külili või läeb õnneks. Sai siin käidud Jägala kandis ühe teist marki rattaomanikuga "kes teab see teab :wink: " metsateid uurimas päris põnev oli, sidur sai piina ja mitte vähe, käigud läksid juba poolel teel raksudes sisse aga challenge missugune Metzeler Roadtec Z6-ga mülkas. Kruusateel on see ratas minumeelest suht kunn vahet pole mis rehv all, kuubikuga vast kindlam tunne ratta peal ja parem pidamine ise ei saanud esimesel proovil suurt midagi aru. Aga kruusasel teel mõnus sõita küll, liiva sisse väga ei roni, proovitud ja külili, ratas ikka ilmselgelt liiga raske liivas nikerdamiseks, kui hoog sees siis saab ehk läbi aga kui hoogu pole siis kops ja horisontaalis, minu kogemuse põhjal :D

No see vahe ongi Enduurol ja "Linna enduurol" :) ettejooks (kahvli nurk) ja suurem rehv lihtsalt hoiab ratast paremini otse. Ise sain kogemuse kiiresti liival sõites ja tõesti oma XTZ 750 oli täitsa hea tunne mööda liiva 70ga panna ja saad aru miks 21 tolline rehv ees head teeb. Samas piisab hool piisavalt väikseks minna kui hakkad selle paarisaja kiloga võitlema.

Ei ma ei hakka ronima liiva sisse rattaga, kui liivas tahaks möllata ostaks teise ratta, kruusateed ja vbl mingil määral harva metsateed aga selleka ka vaja tänavarehvid alt visata ja midagi muud alla panna et metsateedel kindlamalt sõita. Mulle meeldib ratas orginaalis nii nagu on, ümberehitamised ei ole minu teema. Kindlasti on 21" parem ees ei vaidle vastu. Eks TDM pigem asfaldi ratas on.

Yaaa-maaa-haaa......
Kasutaja avatar

TDM
Postitusi: 349
Liitunud: 28 Juun 2005, 00:55
Tsikkel: TDM 850 3VD, CRF250L, Gas280
Asukoht: Keila

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas TDM »

rannamees kirjutas:
Painteddeath kirjutas:

Suht mõttetu tegevus minu arvates. ega see ratas nüüd nii s*** ka kruusal ja liival pole. Õpid ratast veidi tundma,harjutad sellistel teeoludel korralikult sõitma ja pole mingit probleemi. Korralikud rehvid all siis selline tunne , see ratas suht loodud sinna.

Soovitad oma kogemusest korralikku rehvi ?

Heidenau K60 hetkel kõige universaalsem ja vastupidavam rehv, saadavusega ka erilist muret pole!(võibolla originaal mõõtu esimest raskem saada)

Metzeler Karoo on muidugi parema pidamisega liivas ja mudas, aga asfaldil lärmab jubedalt! :roll:
Mitas E seeria (07-09) ; hetkel plaanin proovida E09 odavam kui eelpool nimetatud, ei lärma niipalju ja kestab nii 6-7tuh.

Meie muidugi enam lihtsatel teedel eriti ei sõida, rohkem metsateed, karjäärid, gaasitrass jne, sellepärast ka sellised rehvi valikud! :twisted:

Ei midagi . . . peale tuule!
Kasutaja avatar

Painteddeath
Postitusi: 203
Liitunud: 16 Aug 2007, 02:33
Tsikkel: Aprilia Tuono
Asukoht: Jõgeva/Tallinn

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas Painteddeath »

Ma ei tea. Paljud räägivad, et Mitas E seeria ei kesta erilist midagi, samas paljud selle vastu jällegi. Kõik oleneb muidugi kuidas sõita ja KUS sõita. Endal on all hetkel Mitas E-08, ja see on seal all olnud juba kuskil 13kilo. Sõidud varieeruvad asfaldilt kuni mülkani.Asfalti kindlasti rohkem kui kruusa ja metsateid, aga mitte nüüd meeleltult. Vihmaga ta on jah nii ja naa, et kui ettevaatlik pole siis õpid driftima, aga see on ka rohkem äkilistel manöövritel ja ristmikelt kiirendades. Samas, see rehv ei maksa peaaegu midagi. Kuskil 800-ga saab Tartu kandis kätte, päälinna hindu ma ei tea. Ette on jällegi kärna raske leida, nagu eelpool öeldi , et võtad seda mida antakse. Pikema otsimise peale leiab kindlasti midagi paremat. Aga üldjuhul on ikkagi nii, et hakatakse rehvi siis otsima kui viimane totaalselt läbi on.

See suurema velje ettepanek on nii ja naa. Mõtlesin ise ka vahepeal tõsiselt, et kuidas masinat paremaks muuta ja universaalsemaks teha. Mõtlesin erinevate amortide peale ja kahvlite ja velgede. Kui hakkasin seda asja rahaliselt ümber kalkuleerima, siis mõtlesin küll, et krt miks seda vaja teha on, masin ei ole nii s**t midagi ja kui väga vaja, siis müüb maha ja võtab midagi sellise suunitlusega nagu vaja on. Samas jällegi, kellel vaba aega ja tegutsemistahet ja mõned tuhanded üle, siis why not. Kui valmis saab tahan proovisõitu! :bsmile:

Lõpuks muutume paratamtult nendeks, kelleks teised meid peavad - Julius Ceasar.
http://www.pohjatuultepojad.net
Kasutaja avatar

TDM
Postitusi: 349
Liitunud: 28 Juun 2005, 00:55
Tsikkel: TDM 850 3VD, CRF250L, Gas280
Asukoht: Keila

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas TDM »

Me saime oma E09 ka veidi alla 900 eegu kätte.
vaatasime siin tuttavaga, et kui E09 maksab nii 900 raha ja kestab 7-8tuhat(selle sees4-5tuhar euroopa matka täislastis tsikliga) ja K60 maksab 1500 kanti ja kestab nii 15-16 tuhat teeb see peaaegu sama välja lihtsalt odavama rehviga on kaks korda uus klots :P .
Kindlasti oleneb ka väga palju kus ja kuidas sõidad, ning mida rehvilt ootad. 8)

E08 on väga vastupidavalt ennast näidanud aga poris ja märjal rohul ei ole suurt vahet kas see või korralik tänava rehv on all.Teine kamraad on muidugi selle 08 ga meiega kaasas käinud ja metsa pole muidugi jäänud! :D
Ainuke pluss, mis olen täheldanud, pehmemal pinnasel võib kräunutada palju pikemalt, nii kiiresti kui korralikum klots ennast sisse ei kraabi! :mrgreen:
Tuttav oli ikka püsti hädas liikumisega ilasel metsateel kui oli suht kulunid K60 pealt üle läinud E08 peale, vahetas tagasi ja hakkas jälle paremini liikuma! 8) võis ka olla psühhiline tõrge, aga kurtis et jube libe see E08. :ner:

Hetkel proovin ka krossi kahvlit külge aretada, eks paistab kas Kinnitused,pikkused ja ettejooksu nurk saavad sobima ja mis suurusega veljega!Ainult esi porika kinnitamise kohapealt on asi lahtine. :mrgreen:

Ei midagi . . . peale tuule!
Kasutaja avatar

rannamees
Postitusi: 906
Liitunud: 21 Juun 2008, 15:42
Tsikkel: FZS 1000
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 414 korda
Tänatud: 80 korda

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas rannamees »

TDM kirjutas:
rannamees kirjutas:
Painteddeath kirjutas:

Suht mõttetu tegevus minu arvates. ega see ratas nüüd nii s*** ka kruusal ja liival pole. Õpid ratast veidi tundma,harjutad sellistel teeoludel korralikult sõitma ja pole mingit probleemi. Korralikud rehvid all siis selline tunne , see ratas suht loodud sinna.

Soovitad oma kogemusest korralikku rehvi ?

Heidenau K60 hetkel kõige universaalsem ja vastupidavam rehv, saadavusega ka erilist muret pole!(võibolla originaal mõõtu esimest raskem saada)

Metzeler Karoo on muidugi parema pidamisega liivas ja mudas, aga asfaldil lärmab jubedalt! :roll:
Mitas E seeria (07-09) ; hetkel plaanin proovida E09 odavam kui eelpool nimetatud, ei lärma niipalju ja kestab nii 6-7tuh.

Meie muidugi enam lihtsatel teedel eriti ei sõida, rohkem metsateed, karjäärid, gaasitrass jne, sellepärast ka sellised rehvi valikud! :twisted:

Mul Mitas E09 selle hooaja sõitnud 10000 ja paar tuhat saab veel. Libe on, kurivaim, eriti märja ja külma juudiasfaltiga. Mõned korrad on külg ees olnud ja kraav ka nähtud :D
Järgmisena proovin siis K60 ära :roll:

Pilt
Kasutaja avatar

jup
Postitusi: 161
Liitunud: 24 Sept 2007, 12:05
Tsikkel: XL600V Transalp
Asukoht: tln

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas jup »

Sellest küll juba siin juttu olnud, aga siiski. Kahjuks on k60-ga selline lugu, et seda rehvi toodetakse kahe veidike teineteisest erineva mustiga. Kui rehvil laiust 130mm ja vähem, siis on klotsid kitsamad ja klotsivahed laiemad (suhtes klotsiga) ja need kuluvad kiiremini. minul nt k60 kestunud tänaseks kuskil 6-7k ja mustrit järel veel paar milli.
140mm ja laiemad on aga klotsid laiemad ja rehv kestab oluliselt kauem. Eriliselt hästi pidid kestma kuulu järgi 140mm ja laiemad TubeLess rehvid. Nende eri laiusega rehvide kestus erineb teineteisest ca 2x :roll:

http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... 60#p352305

Kasutaja avatar

TDM
Postitusi: 349
Liitunud: 28 Juun 2005, 00:55
Tsikkel: TDM 850 3VD, CRF250L, Gas280
Asukoht: Keila

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas TDM »

jup kirjutas:

Sellest küll juba siin juttu olnud, aga siiski. Kahjuks on k60-ga selline lugu, et seda rehvi toodetakse kahe veidike teineteisest erineva mustiga. Kui rehvil laiust 130mm ja vähem, siis on klotsid kitsamad ja klotsivahed laiemad (suhtes klotsiga) ja need kuluvad kiiremini. minul nt k60 kestunud tänaseks kuskil 6-7k ja mustrit järel veel paar milli.
140mm ja laiemad on aga klotsid laiemad ja rehv kestab oluliselt kauem. Eriliselt hästi pidid kestma kuulu järgi 140mm ja laiemad TubeLess rehvid. Nende eri laiusega rehvide kestus erineb teineteisest ca 2x :roll:

http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... 60#p352305

Õige tähelepanek, see läks juba vahepeal meelest! :)
Ma arvan, et kõikidel rehvi tootjatel on eri laiusega rehvidel muster veidi erinev(proportsionaalselt või krt teab veel millest tulenevalt) :roll:
Viimati vaatasin et 14 ja 150 laiusel on ka silmaga nähtav vahe sees klotsi laiuse ja kõrguse osas!
Sinu isendile jup peaks ka 140 alla istuma ju! 8)

Ei midagi . . . peale tuule!
Kasutaja avatar

jup
Postitusi: 161
Liitunud: 24 Sept 2007, 12:05
Tsikkel: XL600V Transalp
Asukoht: tln

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas jup »

Kirjade järgi jäheb transalpile 130 alla. Hetkel olengi dilemma ees, et kas proovida seda 140 rehvi või siis hoopis contiescape õiges laiuses. Hetkel arvan kalduvat viimaste kasuks, kuna sõidan 70-80% asfaltil. :roll:

Kasutaja avatar

ht99
Postitusi: 681
Liitunud: 26 Apr 2007, 10:51
Asukoht: Tartu

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas ht99 »

jup kirjutas:

Kirjade järgi jäheb transalpile 130 alla. Hetkel olengi dilemma ees, et kas proovida seda 140 rehvi või siis hoopis contiescape õiges laiuses. Hetkel arvan kalduvat viimaste kasuks, kuna sõidan 70-80% asfaltil. :roll:

Enda DR800'l peaks ka all olema 130 rehv, aga eelmise omaniku poolt oli juba 140 all, ja ise panin ka 140se.
Seega, üks mõõt laiem rehv ei tohiks midagi hullu teha.

Kasutaja avatar

jup
Postitusi: 161
Liitunud: 24 Sept 2007, 12:05
Tsikkel: XL600V Transalp
Asukoht: tln

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas jup »

luihtsalt mingi hetk hakkas see Contiescape meeldima ja saigi ette juba see rehv muretsetud ja siiani väga rahul ja plaanis taha ka sama (vist). Mul lihtsalt sellist sõitu nii vähe, kus K60 head omadused välja tulevad.

http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?d ... =161&m_s=1

Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2464
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 205 korda
Kontakt:

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

jup kirjutas:

Kahjuks on k60-ga selline lugu, et seda rehvi toodetakse kahe veidike teineteisest erineva mustiga. Kui rehvil laiust 130mm ja vähem, siis on klotsid kitsamad ja klotsivahed laiemad (suhtes klotsiga) ja need kuluvad kiiremini. minul nt k60 kestunud tänaseks kuskil 6-7k ja mustrit järel veel paar milli.
140mm ja laiemad on aga klotsid laiemad ja rehv kestab oluliselt kauem. Eriliselt hästi pidid kestma kuulu järgi 140mm ja laiemad TubeLess rehvid. Nende eri laiusega rehvide kestus erineb teineteisest ca 2x :roll:

Kinnitan, et tõesti 110-130 laiuses on klots madalam ja tihedam. 140 ja 150 laiuses on K60 klots tunduvalt isasem. Nüüd aga häda, mis juba selle aasta aprillist K60 juures kummitab: nimelt keelas EU mingist hetkest teatud kemikaalid, mis rehvitootmises vajalikud ja Heidenau tehases on teatud mõõtude tootmine lattu juba 2009 märtsist alates peatatud. Praegu on seis selline, et saada on tehasest veel vaid laiusi kuni 130. Laiemate mõõtude 140-150 tootmine on peatatud kuniks saadakse heakskiidud uute keemiliste komponentidega toodetud rehvidele. Ja see võib kesta kuid ja kuid... Seega on olukord suht hädine K60 rindel... Ja seda juba pikalt ja teadmata tulevikuga...

StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Kasutaja avatar

TDM
Postitusi: 349
Liitunud: 28 Juun 2005, 00:55
Tsikkel: TDM 850 3VD, CRF250L, Gas280
Asukoht: Keila

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas TDM »

jup kirjutas:

luihtsalt mingi hetk hakkas see Contiescape meeldima ja saigi ette juba see rehv muretsetud ja siiani väga rahul ja plaanis taha ka sama (vist). Mul lihtsalt sellist sõitu nii vähe, kus K60 head omadused välja tulevad.

http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?d ... =161&m_s=1

Tundub selline E08 tüüpi rehv, aga sellel lehel päris krõbeda hinnaga teine! :shock:
kui sa nii palju asfaldil sõidad siis sobib selline küll(see vist ongi 70% asfalti ja30% muud!) (w)

Aga see Heidenau uudis nüüd küll hea ei olnud! :evil:
Tahaks loota, et see komponendi vahetus rehvi omadustele halvasti ei mõju! :)

Ei midagi . . . peale tuule!
Kasutaja avatar

kurisookaru
Postitusi: 446
Liitunud: 13 Apr 2004, 19:15
Tsikkel: Yamaha Super Tenere/Tenere 700
Asukoht: Vetla-Tallinn-Vetla
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 73 korda
Kontakt:

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas kurisookaru »

Mitas E-08 TL läbisõitnud 27000 km, sellest 18000 reisudel, kus tsikel on täislastis ja maadel mida külastasin oli temp. üldjuhul 30 ja pluss C juures, mustrit on veel kuskil 3-4 mm alles. Selle raha eest ideaalne säästurehv reisideks, vihmaga on küll väheke libe, kuid samas kuhu mul reisil olles kiiret, sõidan väheke rahulikumalt ja kõik. Kuivaga sai mägiteedel ikka korralikult kallatud, pidamist küll. Kusjuures esirehv kulus ennem läbi, kuskil 20000 km.

Sõida ise ja lase teistel ka sõita
----------------------
Yamaha Super MatkaMudaKolakas XTZ

Motostation poodnik aadressil Masina 1 Tallinn
Kasutaja avatar

VWman
Postitusi: 831
Liitunud: 30 Apr 2004, 22:13
Asukoht: Saku- Kasemetsa
Tänanud: 1 kord
Kontakt:

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas VWman »

Kui kellegil jääb silma, et kusagil on 4TX esimestele piduriketsatele supper ale, siis võib mulle teada anda, kevadeks oleks uusi vaja.

KÄIN JALA JA JOON VETT

konu
Postitusi: 28
Liitunud: 16 Juul 2009, 13:58
Tsikkel: GS
Asukoht: Tartumaa

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas konu »

Vesi ahjus :(
Tegelikult bens karteris. Kui hakkasin ca kuu hargil seisnud rattal (TDM 91a 3VD) paaki maha võtma avastasin, et see on tilgatumaks tühi, kuigi mäletan, et seisma jättes oli seal veel x liitrit sees. Kuna lompi all polnud vaatasin õli ja oligi bens karterisse kolinud.
Seismise ajal oli kraan ON asendis.
Kui ON asendis voolikusse puhuda, siis susiseb õhk kusagilt karpast või selle juurest välja (sama teise vooliku ja reservi puhul).
Kas see on normaalne?
Uurisin foorumist teemat aga leidsin veidi infi vaid teiste tsiklite kohta.
Mida TDMi puhul kontrollima peaks?

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6794
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 699 korda
Tänatud: 458 korda

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Vanal mudelil peaks ka vaakumkraan vahel olema, kontrolli seda.
Teiseks ei pea Su masinal ujuki nõel(ad).

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!

konu
Postitusi: 28
Liitunud: 16 Juul 2009, 13:58
Tsikkel: GS
Asukoht: Tartumaa

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas konu »

[quote="ants01"]Vanal mudelil peaks ka vaakumkraan vahel olema, kontrolli seda.

Kas mõtled seda lapikut asjandust paagi tagumise kinnituse all?
Siin nimetatakse seda vaakumpumbaks (detail 41) http://www.cmsnl.com/yamaha-tdm850d-199 ... /E-12.html

Teiseks ei pea Su masinal ujuki nõel(ad).

Kas on võimalik, et bens pääseb otse sellest vaakum kraanist/pumbast näiteks katkise membraani tõttu seda vaakumtorupidi otse karpa alla st. silindrisse ja nõelad on ehk OK.

Kasutaja avatar

TDM
Postitusi: 349
Liitunud: 28 Juun 2005, 00:55
Tsikkel: TDM 850 3VD, CRF250L, Gas280
Asukoht: Keila

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas TDM »

Ants pidas silmas ikka kraani!Aga 3VD l ei ole vaakum kraani!Kraanil küljes ainult ON asendi, RES asendi ja pumpa minev voolik! :roll:
See lätakas seal paagi tagumise kinnituse all on jah pump ja sinna külge läheb see vasema silindri vaakum voolik, kui seal vahe membraan läbi siis saaks küll seda kaudu voolata karpa taha.
Minu isendil karpadesse isevoolamist ei teki, vaja pumbaga täis käiata! :evil:

Ei midagi . . . peale tuule!
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6794
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 699 korda
Tänatud: 458 korda

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Minu bääd, pidasin seda vaakumpumpa silmas :oops: 4TX sama süsteemiga.

Aga karpasse voolab ikkagi läbi ujukikambri.

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!
Kasutaja avatar

TDM
Postitusi: 349
Liitunud: 28 Juun 2005, 00:55
Tsikkel: TDM 850 3VD, CRF250L, Gas280
Asukoht: Keila

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas TDM »

ants01 kirjutas:

Minu bääd, pidasin seda vaakumpumpa silmas :oops: 4TX sama süsteemiga.

Aga karpasse voolab ikkagi läbi ujukikambri.

edu

See mis pumpamisel aetakse läheb ujuku kambrisse jah, aga läbi vaakum vooliku satub karpa taha sisselaske kollektorisse!

Muud varianti, et bensiin kolib paagist karterisse ei oska hetkel välja mõelda! :lol:

Ei midagi . . . peale tuule!

konu
Postitusi: 28
Liitunud: 16 Juul 2009, 13:58
Tsikkel: GS
Asukoht: Tartumaa

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas konu »

Tänud kaasamõtlejatele,
vaakum bensupumba membraan pidas. Et siis jäävad vaid nõelad.
Välisel vaatlusel tundusid need ka OK, ainult nõelte külgsoonte välispinnal oli "tööpiirkonnas" hõõrumise jälgi.
Nõela pesa plast ja ots ilmselt kummi - niiet remontida pole miskit .
Kuna uued maksavad neljakohalise arvu krookse kumbki :( siis tuleb kraan lahti-kinni liigutus jälle meelde tuletada.

Kasutaja avatar

TDM
Postitusi: 349
Liitunud: 28 Juun 2005, 00:55
Tsikkel: TDM 850 3VD, CRF250L, Gas280
Asukoht: Keila

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas TDM »

konu kirjutas:

Tänud kaasamõtlejatele,
vaakum bensupumba membraan pidas. Et siis jäävad vaid nõelad.
Välisel vaatlusel tundusid need ka OK, ainult nõelte külgsoonte välispinnal oli "tööpiirkonnas" hõõrumise jälgi.
Nõela pesa plast ja ots ilmselt kummi - niiet remontida pole miskit .
Kuna uued maksavad neljakohalise arvu krookse kumbki :( siis tuleb kraan lahti-kinni liigutus jälle meelde tuletada.

Kahtlen veidi selles ainult nõelte veas natuke, sest minu masinal jäävad karpad nii kuuajase seismisega kuivaks! :)
Selle loogika järgi peaks siis nõelad kinni olema! :mrgreen:
Karpadel on ju ka ülevoolu torukesed ujuki kambris, mille kaudu peaks liigkõrge tase välja(mootori alla voolama) :roll:
Ainuke variant isevooluks karpadesse, saab minu arust olla siis, kui pumba klappidel sodi vahel või klapid katki !

Kus kohas need nõelad nii palju massavad? :shock:

Ei midagi . . . peale tuule!

konu
Postitusi: 28
Liitunud: 16 Juul 2009, 13:58
Tsikkel: GS
Asukoht: Tartumaa

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas konu »

TDM kirjutas:

Kahtlen veidi selles ainult nõelte veas natuke, sest minu masinal jäävad karpad nii kuuajase seismisega kuivaks! :)
Selle loogika järgi peaks siis nõelad kinni olema! :mrgreen:
Karpadel on ju ka ülevoolu torukesed ujuki kambris, mille kaudu peaks liigkõrge tase välja(mootori alla voolama) :roll:
Ainuke variant isevooluks karpadesse, saab minu arust olla siis, kui pumba klappidel sodi vahel või klapid katki !
Kus kohas need nõelad nii palju massavad? :shock:

Nõelte külgedele oli küünega tuntava randi alla äärde sisse söönud ja see võis põhimõtteliselt teatud asendis takistada nõela lõpuni ülesminekut ehk sulgemist.

Vähemalt 3VD pump laseb minuarust bensu pärisuunas ehk karpasse nagunii vabalt läbi ja ainult tagasi kraani suunas ei lase (nagu ka tavalistel membraanpumpadel). Niiet läbi peavad minuarust ikka nõelad laskma, kui karpa kaudu leke oli. Või on veel variante? :roll: . Kui oleks katki pumba alumine ehk bensu ja vaakumit eraldav membraan saaks bens vaakumtorupidi otse vasaku karpa alla. Aga see membraan tundus mul terve olevat.

Nõelad ise tõesti niipalju ei maksa. Leidsin algul variandi kus pakuti nõela ainult koos pesa ja ujukitega ja see komplekt maksis ligi tonna.
Nüüd eraldi nõelad juba Motohoovist tellitud (100kr/tk) :wink:

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”