KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
Ära tõin!
Oi oli seiklus. Algas asi sellega, et tööjuurest sai enam vähem õigel ajal minema (16:15). Helistasin siis müüjale, et hakkasime sõitma Tartust. Selle peale vana ütles, et sõitke aeglaselt, et ta saab alles 2-2.5 tunni pärast Pärnust tulema. Nii kell 18:00 olime siis KIlingi-Nõmmel. Poest väike pirukas ja jook, kõht täis ja helistasin müüjale, teatades, et oleme kohal. Vastuseks sain, et hakkas Pärnust tulema, poole tunni pärast kohal. Olime seisnud poe ees juba üle tunni - mingid vana käisid poes ja poest välja tulles kommisid: "Need juba pikemat sega siin passinud, ei tea kas ootavad bensiini vä?"...wtf? Jõudis siis müüja kohale 15 minti hiljem, kui oli lubanud! See selleks. Läksime siis ratast üle vaatama. Ratas jummala tip-top, veeti kotitäis pabereid kah välja, "KTM RACING" kirjadega must kott. Sisuks siis Saksa dokumendid ja igasugu brožüüre ja värki, hooldusraamat kah muidugi. Esimene hooldus on tehtud 27.05.97 1114 km. Järgmine 03.05.02 7498 km. Peale väikest proovisõitu ratas bussi ja kinnitama. Kinnitamise käigus üks "koormarihm" läks lihtsalt pooleks. Ei imesta kah, sest see maksis 36.-. Sai ostetud kunagi muuks otstarbeks. Aga õnneks sai tööjuurest kaasa võetud ka 2 korralikku 5000kg koormarihma. Ostu-müügi lepingu täitmisel oli vaja müüja isikukoodi, kuna Saksa poolse ostu-müügi lepingus oli teine kodanik (sõber tõi ratta Saksast ja võla katteks siis anti ratas müüjale)......ühesõnaga jälle mingi aeg läks i.k. taga ajamisele. Ok leiti kood üles, raha loetud, minekule. Kell oli siis 20:45. Enne tagasisõitu veel kinnitusrihmade kontroll, kõik OK, tuld! Otsapidi juba Viljandis. Väike tankimine ja edasi. Hakkasime linnast välja saama, kui roolis olnud sõber ütleb, et väike kontrollpeatus, et pidur on vist peal. Katsume ümber bussi ketaste trummlite tempi. ja ennäe esimene juhipoolne ratas eritab kärsahaisu. Mis teha? Ratas alt ja heebliga pidurikolvid sisse väänata. Selle aja peale kui saime ratta üles tungitud, oli asi juba maha jahtunud ja käis vabalt ringi. Tung alt ära ja Tartu poole tuld ilma pidurdamata. kell 23:00 olime Tartus.
Ratas ise on nagu uus. Leegitorud on kergelt sinakad ja läigivad kroomise läikega, mootoriblokk ei ole saabastega ära hõõrutud - nagu uus. Ketijooks nagu uus. Tundub, et läks õnneks.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.