suzuki tl1000r

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Teema algataja
kriimu

suzuki tl1000r

Lugemata postitus Postitas kriimu »

tere!Olen nende rataste kohta uurinud kuid ple sõitnud.Sooviks nende inimeste arvamust kuulda kellel on kokkupuuteid olnud.Meeldib selle ratta välimus ja oleks plaan soetada,kui enda zx-6r müüdud!Aitähh


Teema algataja
exdriver

Re: suzuki tl1000r

Lugemata postitus Postitas exdriver »

kriimu kirjutas:

tere!Olen nende rataste kohta uurinud kuid ple sõitnud.Sooviks nende inimeste arvamust kuulda kellel on kokkupuuteid olnud.Meeldib selle ratta välimus ja oleks plaan soetada,kui enda zx-6r müüdud!Aitähh

Sa proovi enne ikka V2 kas sulle see mootor meeldib.See ikka tiba teine kui R4.

Kasutaja avatar

aingb
Postitusi: 201
Liitunud: 23 Juul 2008, 14:41
Tsikkel: Honda X4, Beta 300rr
Asukoht: Tallinn

Re: suzuki tl1000r

Lugemata postitus Postitas aingb »

No aga helista mulle, võin vabalt sel teemal rääkida ja küsimustele vastata, 56 222 722 Ain

Tel.: 56 222 722
Kasutaja avatar

mythbuster
Postitusi: 47
Liitunud: 31 Juul 2008, 08:41
Tsikkel: Suzuki TL1000S-R
Asukoht: Tartu

Re: suzuki tl1000r

Lugemata postitus Postitas mythbuster »

V2 on hea !!! soojalt soovitan, kui korra proovida saad siis R4 enam ei tahagi :P

PS! Kui peaks huvi olema TL1000S-i vastu, millel peal tutikas TL1000R-i mootor siis võib julgelt minuga ühendust võtta!

Viimati muutis mythbuster, 28 Okt 2009, 19:31, muudetud 1 kord kokku.

Alwayslate
Postitusi: 373
Liitunud: 16 Mai 2006, 17:08
Asukoht: Tallinn/Merivälja
Kontakt:

Re: suzuki tl1000r

Lugemata postitus Postitas Alwayslate »

Üks selline vedeleb endalgi garaasis.Soovitan soojalt.

Edit : Minu oma mis mõningast hoolt tahaks on müügiks kah.

Viimati muutis Alwayslate, 28 Okt 2009, 15:41, muudetud 1 kord kokku.
Minsk->Jawa->Yamahaxj600n->Yamaha dragstar 650->Suzuki TL1000S->SV 1000 S-> TL1000R

harimal
Postitusi: 1071
Liitunud: 30 Mai 2007, 12:57
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Re: suzuki tl1000r

Lugemata postitus Postitas harimal »

Siin sellest mõneti juttu:
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=1 ... 00#p290218

Kopeerin siia paar mõtet sealsest teemast - V mootor on R mootorist sujuvama tõmbega. Kui sulle selline lahendus sobib, siis lase käia. Mulle ei sobinud ning põhjendus on siin "Üks põhjus, miks ma oma SV1000 maha müüsin oli see, et avastasin end kogemata 50 alas 180'ga möödasõitu tegemas. Rida neljaga mul sellist asja ei teki - juba 70 pealt nutab, rebib ja karjub all ning aju saab aru, et aeg rutskat koomale tõmmata."

Avastasin end mitmel korral tglt suvaliste Tallinna tänavate peal möödasõidul spidole 140, 160 ja 180 km/h ette saamas. Eraldi eesmärk see polnud. Kuna load tundusid kallid, siis otsustasin rohkem tõmblevate R mootorite kasuks, mille puhul minu tagumik ja kõrv tunnevad ära, kui asi koledaks läheb.

CarbTune karburaatorite sünkronisaator: http://nagi.ee/photos/harimal/7766255/in-set/125775/
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897
Kasutaja avatar

Maku
Postitusi: 216
Liitunud: 04 Juun 2007, 13:29
Tsikkel: Kawa ZX-6R '04
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: suzuki tl1000r

Lugemata postitus Postitas Maku »

Olen korra proovinud TL1000S. Keerad rutskat... tuleb hull tõmme ja siis juba piiraja. :mrgreen: aga effekt on vägev

Väikesed inimesed räägivad teistest, keskmised inimesed räägivad sündmustest, ülejäänud räägivad ideedest.
MikMak Trade - Magusast marjast maitsva suupisteni

Teema algataja
kriimu

Re: suzuki tl1000r

Lugemata postitus Postitas kriimu »

olen sõitnud v4 mootoriga ega ta nii ei õmble kui r4.l tahaks kulgeda mingi aja ja just selline ratas silma jäänud!


mega1
Postitusi: 528
Liitunud: 13 Sept 2004, 19:02
Asukoht: Tallinn.
Tänatud: 1 kord

Re: suzuki tl1000r

Lugemata postitus Postitas mega1 »

soovitan kuna hinnad neil ka juba päris all
ja uutest pole muud võtta kui ducati ...hullult kallis aaprilia samuti
suzul sv mis pole nii sportlik, hondal hetkel tootmises polegi.

Suzuki TL1000R-----Suzuki GSXR 1000 K3------Aprilia RSV 1000R
Kasutaja avatar

mythbuster
Postitusi: 47
Liitunud: 31 Juul 2008, 08:41
Tsikkel: Suzuki TL1000S-R
Asukoht: Tartu

Re: suzuki tl1000r

Lugemata postitus Postitas mythbuster »

mega1 kirjutas:

soovitan kuna hinnad neil ka juba päris all
ja uutest pole muud võtta kui ducati ...hullult kallis aaprilia samuti
suzul sv mis pole nii sportlik, hondal hetkel tootmises polegi.

Hondal on ju VTR mis on V2 mootoriga aga kas teda enam toodetakse seda ei tea.

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3227
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 222 korda

Re: suzuki tl1000r

Lugemata postitus Postitas franz125 »

mythbuster kirjutas:
mega1 kirjutas:

soovitan kuna hinnad neil ka juba päris all
ja uutest pole muud võtta kui ducati ...hullult kallis aaprilia samuti
suzul sv mis pole nii sportlik, hondal hetkel tootmises polegi.

Hondal on ju VTR mis on V2 mootoriga aga kas teda enam toodetakse seda ei tea.

Sama mootoriga toodetakse ainult Varaderot.Vähe odavam Aprilia on Tuono.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

V2ike-Markson
Postitusi: 12
Liitunud: 02 Juul 2008, 10:17
Tsikkel: Kawasaki ZX12-R
Asukoht: Pärnumaa

Re: suzuki tl1000r

Lugemata postitus Postitas V2ike-Markson »

osta kindlalt kui saad, väga hea ratas, ei ühtegi halba sõna.

Võrr, Voshood, Jawa, Suzuki GSX 600F, Suzuki TL 1000R, ZX12-R

Teema algataja
kriimu

Re: suzuki tl1000r

Lugemata postitus Postitas kriimu »

aga võrreldes zx-12r iga?

Kasutaja avatar

13reede
Postitusi: 125
Liitunud: 13 Juul 2007, 10:28
Tsikkel: provokaator

Re: suzuki tl1000r

Lugemata postitus Postitas 13reede »

kriimu kirjutas:

aga võrreldes zx-12r iga?

heh...tegelikult peab ikkagi sinu enda tagumik selle vahe válja m6tlema :roll: ...on suur vahe kas s6idad V2 v6i R4 ... ja kus sa s6idad...reeglina on sellised liitrised R4 ja V2 raskemapoolsemad masinad ,millega linnas tüütu k66luda. Ise eelistan linnas miskit 500 kuni 700 kuubist masinat...aga maanteel on suurem V2 minu lemmik...eriti L6una käänulistel teedel (w)


Teema algataja
kriimu

Re: suzuki tl1000r

Lugemata postitus Postitas kriimu »

usun täiesti et raske rattaga linnavahel tüütu!endal hetkel zx-6r ja linnavahel !eks näis mis elu toob :D

Kasutaja avatar

markku
Postitusi: 203
Liitunud: 13 Nov 2007, 16:17
Tsikkel: VFR 700F fighter
Asukoht: tartu

Re: suzuki tl1000r

Lugemata postitus Postitas markku »

VTR Sp1 on meeletu minekuga Soovitan!! Tavalisest VTR ei oska miskit rääkida.


oxide
Postitusi: 512
Liitunud: 31 Aug 2008, 12:39
Tsikkel: rsv4
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 8 korda

Re: suzuki tl1000r

Lugemata postitus Postitas oxide »

tere.kas tl1000r on ka midagi mida peab ostes kindlasti kontrollima niiöelda mõni lapsehaigus.ühega olen sõitnud,sellel tuli kuskil 6000 pöörde juures imelik vibra sisse kas see on äkki miski v2 eripära.praegu on r4.pole v2 enne kokku puutunud.


rai00
Postitusi: 107
Liitunud: 28 Nov 2007, 22:37
Asukoht: Pärnu Tallinn

Re: suzuki tl1000r

Lugemata postitus Postitas rai00 »

TL -i de suurimateks puudusteks on sissepritse ja tagaamort. Rattaga on suht keeruline sujuvalt sõita.Ehk on-off.Eriti vanemad TL1000S-id. R- on vähe ühtlasema käiguga . Tänu oma tagaamordile on TL-S kutsutud hullukslehmaks ja kiviheitemasinaks... R on juba stabiilsem.Muidu meeletu minekuga masin+ v2 hääl.
V2 mootor vibreeribki teistmoodi. Kas see on imelik ei oska öelda... :P
Kasuta ka otsingut sellest on palju juttu...

Mootorrataste müük remont ja hooldus.
http://www.motard.ee/
Kasutaja avatar

GoodCat
Postitusi: 208
Liitunud: 20 Mär 2008, 12:35
Tsikkel: SV650s, CRF450

Re: suzuki tl1000r

Lugemata postitus Postitas GoodCat »

Väidavad, et tüüpiline.. http://www.tlzone.net/forums/tl1000s-tl ... ation.html
Isegi sv'l on märgata kerget vibra kui püsida 5-7k vahemikus.

56654209
Kasutaja avatar

Oil-Cooled
Postitusi: 994
Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
Asukoht: Eesti
Tänatud: 1 kord

Re: suzuki tl1000r

Lugemata postitus Postitas Oil-Cooled »

rootoriga tagaamort ei töötanud kunagi hästi. WP (ja ka mõned teised firmad) teevad TL'ile konventsionaalse ehitusega tagaamorte.

BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750


Alwayslate
Postitusi: 373
Liitunud: 16 Mai 2006, 17:08
Asukoht: Tallinn/Merivälja
Kontakt:

Re: suzuki tl1000r

Lugemata postitus Postitas Alwayslate »

Hinnad on nii all hetkel TL-idel,et see on masendav lihtsalt.Ma enda oma müümisest loobusin.Parem kisun talve jooksul legoks ja värskendan enda jaoks teist veidi :)

Minsk->Jawa->Yamahaxj600n->Yamaha dragstar 650->Suzuki TL1000S->SV 1000 S-> TL1000R

oxide
Postitusi: 512
Liitunud: 31 Aug 2008, 12:39
Tsikkel: rsv4
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 8 korda

Re: suzuki tl1000r

Lugemata postitus Postitas oxide »

Alwayslate kirjutas:

Hinnad on nii all hetkel TL-idel,et see on masendav lihtsalt.Ma enda oma müümisest loobusin.Parem kisun talve jooksul legoks ja värskendan enda jaoks teist veidi :)

aga kuda see ratas muidu on,oled rahul.räägivad,et pritsung ja amort kehv.sellega peaks ära harjuma.igal ratal tegelt mingi kiiks.


Alwayslate
Postitusi: 373
Liitunud: 16 Mai 2006, 17:08
Asukoht: Tallinn/Merivälja
Kontakt:

Re: suzuki tl1000r

Lugemata postitus Postitas Alwayslate »

Pritsungi kohta ei ütle ühtegi paha sõna.Töötab täiesti ok ,vähemalt minu jaoks.Taga amort on jah selline hmm kuda seda nüüd öelda....imelik.Ega sõitmisel seda tunda ei olegi,aga konstruktsioon on küll kuul pähe suht.Kui kunagi raha peaks tekkima siis läheb see vahetusse.Muidu on ratas nagu ratas ikka :D
V2-ga on see asi,et paljud kes proovinud on,enam muud ei tahagi.Minuga vist sama lugu.
Edit : Tuleks nüüd ükskord see püha motivatsioon peale,et hakkaks vaikselt ratast juppideks võtma.... ohhhh :wack:

Viimati muutis Alwayslate, 27 Nov 2009, 17:56, muudetud 1 kord kokku.
Minsk->Jawa->Yamahaxj600n->Yamaha dragstar 650->Suzuki TL1000S->SV 1000 S-> TL1000R
Kasutaja avatar

remy
Postitusi: 350
Liitunud: 07 Juul 2004, 00:56
Asukoht: Reval/Kristiine

Re: suzuki tl1000r

Lugemata postitus Postitas remy »

Nu selliseid asju nagu amort saab ju upgradeda :) SV'dele näiteks pannakse gixxerite tagaamordid. TLR'i kohta ei tea aga usun, et sobiks ka gixxeri oma.

SV1000N, 525SX, Rajad

Jussike
Postitusi: 264
Liitunud: 18 Nov 2007, 13:18
Tsikkel: Gixxer

Re: suzuki tl1000r

Lugemata postitus Postitas Jussike »

Milleks korras asja remontida, kui ta funkab. :roll:

Terv.

Viimati muutis Jussike, 06 Dets 2009, 14:57, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Oil-Cooled
Postitusi: 994
Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
Asukoht: Eesti
Tänatud: 1 kord

Re: suzuki tl1000r

Lugemata postitus Postitas Oil-Cooled »

remy kirjutas:

Nu selliseid asju nagu amort saab ju upgradeda :) SV'dele näiteks pannakse gixxerite tagaamordid. TLR'i kohta ei tea aga usun, et sobiks ka gixxeri oma.

ei sobi.
Bitubo variant on vist kõige odavam http://wotid.com/tls/content/view/27/51/

BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750


Jussike
Postitusi: 264
Liitunud: 18 Nov 2007, 13:18
Tsikkel: Gixxer

Re: suzuki tl1000r

Lugemata postitus Postitas Jussike »

Kui ma ei eksi on TLR,il regul. mingi eraldi osakond ja nö. amort töötab ainult vedruna.
[img=http://img268.imageshack.us/img268/2931/suzukitl1000r9800partsp.th.png]
Terv.


Maurus
Postitusi: 39
Liitunud: 05 Dets 2007, 21:38
Asukoht: Viljandi

Re: suzuki tl1000r

Lugemata postitus Postitas Maurus »

Mina arvan, et TLR-il pole amortide ja pritsega mingit jama, pigem, kui liiga energiliselt esimese käiguga ümber käia läeb see läbi! Oman üht sellist isendit ja olen mõnedest asjadest targemaks saanud! See vidin, mis tagaamordi kõrval on (Rotary tamper) On nagu amort, kus on peal kruvid compression ja rebound, peale selle on se vidin ka rõhustatav! Pole midagi tyyp viga tuleb lihtsalt reguleerida!

Teen selleks kõike, et autojuht mind märkax (sport tuslad, xenon tuled ja helkurklepsud)! :P
Ja torman liiklusesse, kui tuulispask!! :)
Kasutaja avatar

Oil-Cooled
Postitusi: 994
Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
Asukoht: Eesti
Tänatud: 1 kord

Re: suzuki tl1000r

Lugemata postitus Postitas Oil-Cooled »

Maurus kirjutas:

Mina arvan, et TLR-il pole amortide ja pritsega mingit jama, pigem, kui liiga energiliselt esimese käiguga ümber käia läeb see läbi! Oman üht sellist isendit ja olen mõnedest asjadest targemaks saanud! See vidin, mis tagaamordi kõrval on (Rotary tamper) On nagu amort, kus on peal kruvid compression ja rebound, peale selle on se vidin ka rõhustatav! Pole midagi tyyp viga tuleb lihtsalt reguleerida!

rotary damperi veaks on see et ta kuumeneb üle ja kaotab dämpingu. Normaalse kasutamise puhul võibolla pole hullu, rajal aga pidavat see suht ruttu juhtuma.

BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750


oxide
Postitusi: 512
Liitunud: 31 Aug 2008, 12:39
Tsikkel: rsv4
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 8 korda

Re: suzuki tl1000r

Lugemata postitus Postitas oxide »

kas 1998 ja 2002 on tehniliste andmete poolest samad,et kas peaks tähelepanu pöörama ostmisel.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”