suzuki tl1000r

Kasutaja avatar

Oil-Cooled
Postitusi: 994
Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
Asukoht: Eesti
Tänatud: 1 kord

Re: suzuki tl1000r

Lugemata postitus Postitas Oil-Cooled »

Maurus kirjutas:

Mina arvan, et TLR-il pole amortide ja pritsega mingit jama, pigem, kui liiga energiliselt esimese käiguga ümber käia läeb see läbi! Oman üht sellist isendit ja olen mõnedest asjadest targemaks saanud! See vidin, mis tagaamordi kõrval on (Rotary tamper) On nagu amort, kus on peal kruvid compression ja rebound, peale selle on se vidin ka rõhustatav! Pole midagi tyyp viga tuleb lihtsalt reguleerida!

rotary damperi veaks on see et ta kuumeneb üle ja kaotab dämpingu. Normaalse kasutamise puhul võibolla pole hullu, rajal aga pidavat see suht ruttu juhtuma.

BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”