Suzuki rm85L

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Teema algataja
KTMReio

Suzuki rm85L

Lugemata postitus Postitas KTMReio »

ll

Viimati muutis KTMReio, 01 Apr 2010, 23:02, muudetud 1 kord kokku.


Kasutaja avatar

Mhhh
Postitusi: 809
Liitunud: 14 Sept 2009, 22:57
Tsikkel: Mini&GPZ305
Asukoht: Tartumaa

Re: Suzuki rm85L

Lugemata postitus Postitas Mhhh »

Sinu masinal peaks olema ju kickstarter? Ühes Vloggeri videos tehti nii, et kallutati masinat ühele ja teisele poole ja siis prooviti jalga käima lüüa. Kahjuks ei leia seda videot hetkel üles (Vlogger oli muidu Svengalie :D )

Mini (Riga 30) chopper & Kawasaki GPZ305->

Teema algataja
KTMReio

Re: Suzuki rm85L

Lugemata postitus Postitas KTMReio »

kickstarter mul on küll jah


Teema algataja
KTMReio

Re: Suzuki rm85L

Lugemata postitus Postitas KTMReio »

aga tsikkel nagu tasapisi suri välja vees , ma ise mõtlen ega küünal pole läbi , või kaane alt midagi võssa

Kasutaja avatar

Mhhh
Postitusi: 809
Liitunud: 14 Sept 2009, 22:57
Tsikkel: Mini&GPZ305
Asukoht: Tartumaa

Re: Suzuki rm85L

Lugemata postitus Postitas Mhhh »

No ma arvan pigem, et kuskilt tuli vesi sisse või midagi sellist ja siis nüüd vaja sul kuidagi see kickstarteriga käima saada. Muide, ma seda videot ikka veel ei leidnud.

Mini (Riga 30) chopper & Kawasaki GPZ305->

matti
Postitusi: 638
Liitunud: 16 Juun 2007, 18:17
Asukoht: Tartumaa

Re: Suzuki rm85L

Lugemata postitus Postitas matti »

1.Kruti küünal maha pane piibu otsa tagasi ja vastu mootorit või raami ja anna vänta, säde olemas, hea, siis süütesüsteemi viga ei ole(proovi teiste küünaldega ka). Löö veel ringi ja Kui mingit kolinat sees pole siis lükka õues natuke käik sees ringi masinat, kui kõlab paljulubav pane uus küünal või pane vana toimima gaasipliidil leegi kohal küünla elektroodi kuumutades, kuniks täiesti puhtaks on põlenud ja lase maha jahtuda küünlal ja kruti peale ja lükka tööle. Kui kolin on sees, siis tuleb hakata mootorit lahkama ja siis võib edasist nõu anda. Tõenäoliselt tõmbas vee mootorisse, ja siis lämbub vaikselt ära masin, tõmbab küünla märjaks ja enam ei pruugi käivituda, ma näiteks jõudsin ligi 200m sõita soo peal, õhtuämaras , enne kui vee mootorisse tõmbas ja ma olin sunnitud aparaadi käekõrval läbi paksu muda tagasi vedama. :)

Kasutaja avatar

2stroketaliban
Postitusi: 809
Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
Tsikkel: Suzuki RM250K8
Kontakt:

Re: Suzuki rm85L

Lugemata postitus Postitas 2stroketaliban »

kui vesi ulatus käiguvahetushoovani siis ilmselt pääses vesi süütekambrisse,et keera kaan maha ja leiad äkki sealt liitri vett.või andsid porilombis kõvasti gaasi ja viskas õhufiltri kopsikusse vett ja mattis filtri ära?!

http://www.ehkk.ee
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne

Teema algataja
KTMReio

Re: Suzuki rm85L

Lugemata postitus Postitas KTMReio »

süütes polnud küll mingit vett , aga gaasi sai küll korralikult antud

Kasutaja avatar

AbStra1t
Postitusi: 469
Liitunud: 17 Juun 2005, 15:46
Tsikkel: FC350 ; KX250F
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Suzuki rm85L

Lugemata postitus Postitas AbStra1t »

Tee karpa puhtaks ja pese/õlita filter ära


kaarel0
Postitusi: 37
Liitunud: 11 Sept 2008, 17:51
Tsikkel: kawasaki125
Asukoht: võru

Re: Suzuki rm85L

Lugemata postitus Postitas kaarel0 »

asi on tegelikult väga lihtne, tsiklil oli tüüse vale annab bentsu liiga palju peale ja ujutab üle masina võtsin küünla maha vaatasin mootor bensiini tis siis võtsin paagi maha ja loksutasin tsiklid ja kuulsin et midagi loksub siis võtsin sumpa maha ja kallasin liiter bensiini välja lasin õhuga puhtaks veel sumpa ja panin külge tagasi siis võtsin küünla maha ja lasin küünla august õhku siisse kompressoriga ja lõin kickstarterit mootori kuivaks uus küünal sisse ja masin töötas nigu kellamäng. Alguses oli natukene probleemi et lõi küünla uuesti labi aga asi oli selles et mootor ei jõudnud nii kiiresti soojaks minna ja panin radika ettte teipi ja masin on nagu uus töötab nigu ... mai tea mis (crash)

Kasutaja avatar

Vidget
Postitusi: 982
Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
Tsikkel: Kawasaki Z900
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Suzuki rm85L

Lugemata postitus Postitas Vidget »

kaarel0 kirjutas:

...tsiklil oli tüüse vale

Mis asi on tüüse?

Let the good times roll.

Kasutaja avatar

Mait.V
Postitusi: 552
Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
Tsikkel: KTM 530 EXC-R
Asukoht: Kose
Tänatud: 5 korda

Re: Suzuki rm85L

Lugemata postitus Postitas Mait.V »

kaarel0 kirjutas:

asi on tegelikult väga lihtne, tsiklil oli tüüse vale annab bentsu liiga palju peale ja ujutab üle masina võtsin küünla maha vaatasin mootor bensiini tis siis võtsin paagi maha ja loksutasin tsiklid ja kuulsin et midagi loksub siis võtsin sumpa maha ja kallasin liiter bensiini välja lasin õhuga puhtaks veel sumpa ja panin külge tagasi siis võtsin küünla maha ja lasin küünla august õhku siisse kompressoriga ja lõin kickstarterit mootori kuivaks uus küünal sisse ja masin töötas nigu kellamäng. Alguses oli natukene probleemi et lõi küünla uuesti labi aga asi oli selles et mootor ei jõudnud nii kiiresti soojaks minna ja panin radika ettte teipi ja masin on nagu uus töötab nigu ... mai tea mis (crash)

Kindel et tuli ikka terve liiter :mrgreen: bensiini sumpast välja?


kaarel0
Postitusi: 37
Liitunud: 11 Sept 2008, 17:51
Tsikkel: kawasaki125
Asukoht: võru

Re: Suzuki rm85L

Lugemata postitus Postitas kaarel0 »

IZH kirjutas:
kaarel0 kirjutas:

asi on tegelikult väga lihtne, tsiklil oli tüüse vale annab bentsu liiga palju peale ja ujutab üle masina võtsin küünla maha vaatasin mootor bensiini tis siis võtsin paagi maha ja loksutasin tsiklid ja kuulsin et midagi loksub siis võtsin sumpa maha ja kallasin liiter bensiini välja lasin õhuga puhtaks veel sumpa ja panin külge tagasi siis võtsin küünla maha ja lasin küünla august õhku siisse kompressoriga ja lõin kickstarterit mootori kuivaks uus küünal sisse ja masin töötas nigu kellamäng. Alguses oli natukene probleemi et lõi küünla uuesti labi aga asi oli selles et mootor ei jõudnud nii kiiresti soojaks minna ja panin radika ettte teipi ja masin on nagu uus töötab nigu ... mai tea mis (crash)

Kindel et tuli ikka terve liiter :mrgreen: bensiini sumpast välja?

põhimõtelislt küll vast oli natukene alla aga enam vähem küll


kaarel0
Postitusi: 37
Liitunud: 11 Sept 2008, 17:51
Tsikkel: kawasaki125
Asukoht: võru

Re: Suzuki rm85L

Lugemata postitus Postitas kaarel0 »

Vidget kirjutas:
kaarel0 kirjutas:

...tsiklil oli tüüse vale

Mis asi on tüüse?

düüse on karpas


kaarel0
Postitusi: 37
Liitunud: 11 Sept 2008, 17:51
Tsikkel: kawasaki125
Asukoht: võru

Re: Suzuki rm85L

Lugemata postitus Postitas kaarel0 »

kaarel0 kirjutas:
Vidget kirjutas:
kaarel0 kirjutas:

...tsiklil oli tüüse vale

Mis asi on tüüse?

düüse on karpas

ja düüse on veel erineva suurusega krossikatel mida pead teatud ilmastikule vahetama ja on ka teatud ilmastikule ka küünlaid

Kasutaja avatar

Kardinal
Postitusi: 96
Liitunud: 18 Okt 2008, 22:05
Tsikkel: BMW, IZ 56

Re: Suzuki rm85L

Lugemata postitus Postitas Kardinal »

Kõige lihtsam oleks olnud ikka nii, et üks imeb sumpast ja teine annab vänta, küll siis oleks igasuguse tüüsega käima läind. Mina pakuks välja, et viga oli suht tavaline krossikate puhul - kompressioon keris ümber väntvõlli. :bsmile:

( D5,D6,D7,D8; Riga; Voshod; Minsk; Karpatõ; vana Jawa 350; IZ 56; IZ Jup 3; Jawa 350/638; Tuula 200; Pannonia; GS500 ) - kõik see nüüdseks ajalugu...

kaarel0
Postitusi: 37
Liitunud: 11 Sept 2008, 17:51
Tsikkel: kawasaki125
Asukoht: võru

Re: Suzuki rm85L

Lugemata postitus Postitas kaarel0 »

viga on neil et madalatel pööretel ei põleta seda bensiini ja õli niipalju ära kui vaja ja lihtsalt läheb küünal läbi aga selle vältimiseks tuleb lihtaslt panna kas suurem või väiksem düüs mis laseb masinale vähem kütust peale sellise ilmaga aga suvel on muidugi vaja suuremad düüsi kui juba sõidad krossirada ja punn on põhjas (et ta saaks rohkem kütust peale kui talevel) ja seda saab väga lihtsalt aru kui on vaja suuremad või väiksemad düüsed küi ikka masin jääb nälga siis tuleb ikka suurem peale panna ja kui ujutab üle ja ei jõua kütust ja õli ära põletada siis on vaja ikka väiksem panna

asi oli selles et masin jäi kinni pöörded läksid madalaks aga karpa andis kütust rohkem peale kui vaja ja mootor ei jõudnud seda enam vastu võta ja küünal läks märajaks ja hakkas üle lööma


kaarel0
Postitusi: 37
Liitunud: 11 Sept 2008, 17:51
Tsikkel: kawasaki125
Asukoht: võru

Re: Suzuki rm85L

Lugemata postitus Postitas kaarel0 »

aga seda ma küll ei tea kuidas sinna sumpase niipalju bensiini sai, aga noh kui ikka nädalotsa masinad lööd ja lööd ja kraan lahti ja löömiseajal veel gassi annad siiis pole ka ime et kuhu se bensiin läheb (läbi mootori sumpasse):d
:P

Kasutaja avatar

2stroketaliban
Postitusi: 809
Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
Tsikkel: Suzuki RM250K8
Kontakt:

Re: Suzuki rm85L

Lugemata postitus Postitas 2stroketaliban »

:idea: õhufilter puhas ja kuiv??

http://www.ehkk.ee
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Suzuki rm85L

Lugemata postitus Postitas mx77 »

kaarel0 kirjutas:

viga on neil et madalatel pööretel ei põleta seda bensiini ja õli niipalju ära kui vaja ja lihtsalt läheb küünal läbi aga selle vältimiseks tuleb lihtaslt panna kas suurem või väiksem düüs mis laseb masinale vähem kütust peale sellise ilmaga aga suvel on muidugi vaja suuremad düüsi kui juba sõidad krossirada ja punn on põhjas (et ta saaks rohkem kütust peale kui talevel) ja seda saab väga lihtsalt aru kui on vaja suuremad või väiksemad düüsed küi ikka masin jääb nälga siis tuleb ikka suurem peale panna ja kui ujutab üle ja ei jõua kütust ja õli ära põletada siis on vaja ikka väiksem panna

asi oli selles et masin jäi kinni pöörded läksid madalaks aga karpa andis kütust rohkem peale kui vaja ja mootor ei jõudnud seda enam vastu võta ja küünal läks märajaks ja hakkas üle lööma

oi-oi-oi :shock:


kaarel0
Postitusi: 37
Liitunud: 11 Sept 2008, 17:51
Tsikkel: kawasaki125
Asukoht: võru

Re: Suzuki rm85L

Lugemata postitus Postitas kaarel0 »

2stroketaliban kirjutas:

:idea: õhufilter puhas ja kuiv??

jah


kaarel0
Postitusi: 37
Liitunud: 11 Sept 2008, 17:51
Tsikkel: kawasaki125
Asukoht: võru

Re: Suzuki rm85L

Lugemata postitus Postitas kaarel0 »

mx77 kirjutas:
kaarel0 kirjutas:

viga on neil et madalatel pööretel ei põleta seda bensiini ja õli niipalju ära kui vaja ja lihtsalt läheb küünal läbi aga selle vältimiseks tuleb lihtaslt panna kas suurem või väiksem düüs mis laseb masinale vähem kütust peale sellise ilmaga aga suvel on muidugi vaja suuremad düüsi kui juba sõidad krossirada ja punn on põhjas (et ta saaks rohkem kütust peale kui talevel) ja seda saab väga lihtsalt aru kui on vaja suuremad või väiksemad düüsed küi ikka masin jääb nälga siis tuleb ikka suurem peale panna ja kui ujutab üle ja ei jõua kütust ja õli ära põletada siis on vaja ikka väiksem panna

asi oli selles et masin jäi kinni pöörded läksid madalaks aga karpa andis kütust rohkem peale kui vaja ja mootor ei jõudnud seda enam vastu võta ja küünal läks märajaks ja hakkas üle lööma

oi-oi-oi :shock:

päris juba juu :D :) :lol: (crash)

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Suzuki rm85L

Lugemata postitus Postitas mx77 »

ma tahtsin öelda, et ära enam düüsidest kirjuta.


kaarel0
Postitusi: 37
Liitunud: 11 Sept 2008, 17:51
Tsikkel: kawasaki125
Asukoht: võru

Re: Suzuki rm85L

Lugemata postitus Postitas kaarel0 »

mx77 kirjutas:

ma tahtsin öelda, et ära enam düüsidest kirjuta.

aa vabandan ei pannud tähele tänan et märkasite kontrollin järgmine kord :D :lol:

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”