Yamaha xt600 91a supermoto
Moderaator: Moded
Re: Yamaha xt600 91a supermoto
väga ilus ratas
mask tuleb ette vana ?
ja summuti?
-
- Postitusi: 1097
- Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
- Tsikkel: enduro ja asfalt
- Asukoht: Anija vald
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Yamaha xt600 91a supermoto
Kui nii ise endale nokitseda siis usun, et teeb hea tunde küll. Pole eriline SM fönn, kuid sellega sõidaks uhkelt ringi. Kunagi kui kannatab, siis oleks puht huvipärast teada saada, mis sääne projekt ka rahakotis teeb. Et kui osta taoline 90 aasta alguse SM ja see enda järgi kohandada sedamoodi...
Väga muljetavaldav.
-
Teema algataja - Postitusi: 729
- Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
- Tsikkel: Kawasaki GTR1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 6 korda
Re: Yamaha xt600 91a supermoto
Ma tänan! Vana mask ei sobi siia enam, seepärast on ta mul müügis. Summuti olen jõudnud seest ribadeks lasta, tuleb uus hankida, arvatavasti midagi mis siia raamile juba loodud, ehk siis ktm 525-e oma. Ja kui kulutatud rahast rääkida: suhteliselt raske on seda teha sest see oleneb indiviidist, mul on teatud teenused odavad, on tutvusi näiteks värvimisvaldkonnas, mille ma olen saanud ikka väga odavalt, mootori osad ja veljed on pulbervärvitud ja nende eest maksin ma rohkem kui kogu tsikli värvimine maksma läks, ma sain pulbervärvi teenuse ka odavalt (kuskil 1100eek). Kui ma oleksin esimese asjana kohe selliseks ehitanud, siis ma arvan, et hind võiks olla kuskil 25000eek juures, seega on see ratas läinud mulle kokku maksma ligi 50000eek ja siia juurde ei ole lisatud mootori tegemist. Kõige suurem väljaminek mis korraga läks olid 17" veljed ja tänan Streetmotot abi ja hea hinna eest. Hind on küll selle ratta jaoks suur, aga selle juures on väga palju positiivset. Ma olen vahepeal saanud sõita, ma ei ole seda ehitamisele kulunud summat kõike korraga välja maksnud vaid järk järgult, olen saanud ehitamisrõõmu ja kogemusi ning mulle meeldib kui ratas on teistsugune, sellist teist tänaval vastu ei sõida. Hetke nimekirja lõpus on kokku lõõdud ümmargune puudu olev summa 9000eek millest enamus kulub mootorile.
-
- Postitusi: 1097
- Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
- Tsikkel: enduro ja asfalt
- Asukoht: Anija vald
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Yamaha xt600 91a supermoto
Muidu hakkasid silma originaal pidurikettad, mis on välisdiameetrilt ümmargused. Kui soovid natuke särtsu lisada vähese vaevaga siis mitmed on bikedel ja SM rataste originaal kettad vastavalt aukudele modifitseerinud, ehk siis muutnud piduriketaste välisdiameetri sakiliseks. Siis ei pea uusi "kifti" disainiga ostma. Aga see maitse asi ja eks mingil määral ka piduri kvaliteedi. Trammi käest peaks nõu küsima ehk, kui suured sakid üldse teha saab, et klotside peale ei hakkaks?
-
Teema algataja - Postitusi: 729
- Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
- Tsikkel: Kawasaki GTR1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 6 korda
Re: Yamaha xt600 91a supermoto
makuke kirjutas:Muidu hakkasid silma originaal pidurikettad, mis on välisdiameetrilt ümmargused. Kui soovid natuke särtsu lisada vähese vaevaga siis mitmed on bikedel ja SM rataste originaal kettad vastavalt aukudele modifitseerinud, ehk siis muutnud piduriketaste välisdiameetri sakiliseks. Siis ei pea uusi "kifti" disainiga ostma. Aga see maitse asi ja eks mingil määral ka piduri kvaliteedi. Trammi käest peaks nõu küsima ehk, kui suured sakid üldse teha saab, et klotside peale ei hakkaks?
Esimene piduriketas ei ole originaal, see on 300mm ujuv ketas, originaal on 267mm ja seda pole sakilist vaja, tagapiduriketta ma juba tellisin sakilise
Re: Yamaha xt600 91a supermoto
Mõni ütleb, et ümber ehitamine on mõttetu ja kõik sellised projektid on ajaraiskamine, võiks kohe supermoto osta... no see 600 Yamaha on küll väga hästi sul ehitatud!
Kevadel teedel näeme!
-
- Postitusi: 127
- Liitunud: 11 Aug 2009, 18:18
- Asukoht: Tallinn
-
Teema algataja - Postitusi: 729
- Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
- Tsikkel: Kawasaki GTR1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 6 korda
Re: Yamaha xt600 91a supermoto
Tänan!
Vahepeal pidin alla andma ja leppima asjaoluga, et seda paaki ei anna remontida, vähemalt mitte niisuures ulatuses, polüetüleen on väga ebamugav komposiit selles suhtes. Kuid siis tuli võtta kasutusele plaan B : ehk siis teha ise paak.
Alustasin siis solid edge-s esmase idee paika panemisega
Edasi tegin pinnalaotuse
Ja sealt edasi paar papp maketti. Kui kord pleki kätte jõudis siis läks kõik ikka nii nagu tavaliselt ehk siis plaani väliselt, kasutasin pinnalaotusest vaid paagi pealmist osa ja sisemise keevitasin ja lõikasin eraldi saavutades sellega suurema mahutavuse, kuskil loodetavasti 8L. Kasutasin siis 0,8mm külmvalss teraslehte.
nüüd siis niikaugel et Paak MIGMAG-iga kokku punktitud ja näeb välja robustne.
Muidugi tsikli peal jäi ta päris huvitav ja vana paagi plastikud sai ka ilusti külge aretatud
Tuleb veel teha kraani jaoks tugevam koht, täna üritan korgi koha valmis treida ja neljapäev siis keevitus laboris TIG-iga bensiini pidama.
ja siis pahtel ja värv, matt must
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8799
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 334 korda
- Kontakt:
Re: Yamaha xt600 91a supermoto
kle räägi nüüd, kas paak on litraazhilt sama?
mul on paak 15L ja 26L paagi eest küsitakse Triljonmiljard eeki (loe: 1000 euri)
Ma ei oska ei solidedge'i ega ka keevitada mitte aga sa teed ise sellist teemat?
Muidugi selle 1000 euri sees on teine bensupump ka, et alt kütet üles lükata, kuna originaalpump peab samasse kohta jääma.
-
Teema algataja - Postitusi: 729
- Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
- Tsikkel: Kawasaki GTR1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 6 korda
Re: Yamaha xt600 91a supermoto
Litraasilt on umbes 8 liitrit, saab ka suuremat aga mul ei ole vaja. Eks kui bensiini sisse kannatab juba valada siis saan täpselt öelda. 8L võrdub Tallinn-Tartu, ühe jutiga mul rohkem polegi vaja. Siiani teen ise, harjutan kätt, keevitust oskan täpselt niipalju kui ise suristanud olen ja natuke ka kooli praktikast, mis veel pooleli. Neljapäev võtan esimest korda elus kätte tig keevituse ja üritan kokku keevitada, kui hakkama ei saa siis on natuke osavamaid ka kõrval abis. Endale on kõige lihtsam teha, tulemusega pead vaid ise rahule jääma, disain on lihtne ja võimalikult nurgeline, et lihtsam ehitada, samas nurgeline sobib ülejäänud rattaga hästi. Ja pole midagi mida pahtliga ilusaks ei saaks mõistlikuse piires muidugi. Vajadusel kannatab veel ka tinaga pahteldust teha.
-
- Postitusi: 1103
- Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
- Tsikkel: Beta 300rr, Fz1n
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 26 korda
Re: Yamaha xt600 91a supermoto
no kui esimest korda tig-i kätte võtad ja 0.8mm keevitama hakkad,siis ainult edu ja kannatust võta parem kohe mingi targem kõrvale!
muidu väga ilus ratas sul,endalegi soetasin reedel 90a. xt600
Re: Yamaha xt600 91a supermoto
hea vaadata kohe, et keegi viitsib ka midagi teistsugust teha. Igatahes väga ilus on ja müts maha su ees!
Re: Yamaha xt600 91a supermoto
Vist nägin seda masinat täna peterburi teel tagurattal panemas!!!(silm võib petta muidugi)Olid sina v???
Re: Yamaha xt600 91a supermoto
Kas see ratas oli Reedel (21.05) Kuusalu kandis? Alexela tanklas siis täpsemalt?
Mingi taolist nagu nägin.
-
- Postitusi: 553
- Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
- Tsikkel: 701 Enduro & Intruder 1800
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Yamaha xt600 91a supermoto
Vinge aparaadi oled ikka kokku klopsinud!
Respekt
-
- Postitusi: 2022
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 104 korda
- Tänatud: 96 korda
- Kontakt:
Re: Yamaha xt600 91a supermoto
Tubli töö ... aga miks esiratta juures need vollad-trossid nii laialt lehvivad?
Re: Yamaha xt600 91a supermoto
Kui oled vähe laisem nagu mina ja ei viitsi pidevalt velgesid pesta, siis edu nende lumivalgena hoidmisel
Mina läksin kergema vastupanu teed ja nüüd on absoluutselt kõik värvitavad osad mustad..
-
Teema algataja - Postitusi: 729
- Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
- Tsikkel: Kawasaki GTR1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 6 korda
Re: Yamaha xt600 91a supermoto
Värskendaks teemat. Algas supermoto ehitus vol2. Seekord otsustasin asja põhjalikult kätte võtta ja varuda rohkem aega ning teha korralikult. Aega varusin esialgu septembrini. Loodetavasti saan ma kõik vajaminevad jupid piisavalt kiiresti. Plaanis on raam korralikult üle teha, ehk siis kõikide üleliigsete kinnituste ära lõikamine ja lihvimine. Sabaraami kinnitused tuleb ümber teha nii et lõpptulemusena jääks kaubanduslik välimus. Tagaamordi kinnitus tuleb tuua madalamale ja nihutada paremale. Kui see töö on tehtud saab raami liivapritsiga ära puhastada ja mustaks värvida. Varem olid raami nähtavad osad aerosoolkrundiga mustaks värvitud. Originaal tagakiige koos tagumise amordiga asendan uuega. Olemas on juba KTM-i tagakiige. Väga suur kaaluvõit, XT originaal terasest kiige koos kobaka amordi liigendi süsteemiga kaalub tunde järgi 1.5 kg rohkem kui alumiiniumist KTM-i kiige. KTM-i kiige on pikem seega paremad sõiduomadused ja veel väga suur pluss on amordi kinnitumine otse kiigele. Pehme XT amordi asemel tuleb reguleeritav gaasiamort. Amordi asetus ei ole enam keset tsikli kesktelge vaid paremale nihkes, jääb ruumi karburaatorile ja õhufiltrile. Originaal karburaatorid asendan kiirenduspumbaga karburaatoriga. Ära tahan kaotada elektristarteri, seda mitmel põhjusel. Esiteks jääb siis rohkem ruumi karburaatorile, sest XT600 tuli algselt tehasest ainult kickstart versiooniga ja hiljem lisandus elektri start, minuarust leiti sellele väga kitsas koht karburaatori all mis tegi karburaatori reguleerimise parajaks peavaluks. Seega eemaldades elektri starteri saan rohkem ruumi uuele karburaatorile ja kollektorile. Elektri starteri kaotamine tähendab ka seda, et võin ära jätta aku ja starteri relee, kaaluvõit on suur. Kuna minu mootoril on suurendatud surveaste siis on olnud mul probleeme käivitamisega, aku pidi olema super täis, et jõuaks mootorit ringi vedada. Kickstardi paigaldan koos dekompressiooni võlliga, peaks olema sama lihtne käima lüüa kui stock surveastmega. Tagumine hammasratta poldi avad puurisin läbi rummu, sellega kaotasin ära hamamsratta leevenduspuksid. Minuarust need leevenduspuksid kaotasid ära selle terava jõnksaka mida oli vahel rajal vaja saada. Jutuna lihtne küll aga ümber tegemist on palju. NB! kõik jupid mis üle jäävad on müüa.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.