Yamaha xt600 91a supermoto

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

t2g
Postitusi: 353
Liitunud: 13 Dets 2006, 20:35
Tsikkel: zx6r suure R-iga

Re: Yamaha xt600 91a supermoto

Lugemata postitus Postitas t2g »

sellest saab ikka korralikult käre pill :bsmile:


Teema algataja
janis
Postitusi: 729
Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
Tsikkel: Kawasaki GTR1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 6 korda

Re: Yamaha xt600 91a supermoto

Lugemata postitus Postitas janis »

Pilt

Pilt

Pilt

Kasutaja avatar

h0lger
Postitusi: 508
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:56
Tsikkel: roheline
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 108 korda
Tänatud: 30 korda

Re: Yamaha xt600 91a supermoto

Lugemata postitus Postitas h0lger »

:bsmile:

Mootorrattaga sõitmine on kallis, kuid see-eest ohtlik tegevus.
Kasutaja avatar

t2g
Postitusi: 353
Liitunud: 13 Dets 2006, 20:35
Tsikkel: zx6r suure R-iga

Re: Yamaha xt600 91a supermoto

Lugemata postitus Postitas t2g »

väga ilus ratas :)
mask tuleb ette vana ?
ja summuti?

Viimati muutis t2g, 15 Jaan 2010, 22:15, muudetud 2 korda kokku.
Kasutaja avatar

makuke
Postitusi: 1097
Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
Tsikkel: enduro ja asfalt
Asukoht: Anija vald
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Yamaha xt600 91a supermoto

Lugemata postitus Postitas makuke »

Kui nii ise endale nokitseda siis usun, et teeb hea tunde küll. Pole eriline SM fönn, kuid sellega sõidaks uhkelt ringi. Kunagi kui kannatab, siis oleks puht huvipärast teada saada, mis sääne projekt ka rahakotis teeb. Et kui osta taoline 90 aasta alguse SM ja see enda järgi kohandada sedamoodi...
Väga muljetavaldav.


Teema algataja
janis
Postitusi: 729
Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
Tsikkel: Kawasaki GTR1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 6 korda

Re: Yamaha xt600 91a supermoto

Lugemata postitus Postitas janis »

Ma tänan! Vana mask ei sobi siia enam, seepärast on ta mul müügis. Summuti olen jõudnud seest ribadeks lasta, tuleb uus hankida, arvatavasti midagi mis siia raamile juba loodud, ehk siis ktm 525-e oma. Ja kui kulutatud rahast rääkida: suhteliselt raske on seda teha sest see oleneb indiviidist, mul on teatud teenused odavad, on tutvusi näiteks värvimisvaldkonnas, mille ma olen saanud ikka väga odavalt, mootori osad ja veljed on pulbervärvitud ja nende eest maksin ma rohkem kui kogu tsikli värvimine maksma läks, ma sain pulbervärvi teenuse ka odavalt (kuskil 1100eek). Kui ma oleksin esimese asjana kohe selliseks ehitanud, siis ma arvan, et hind võiks olla kuskil 25000eek juures, seega on see ratas läinud mulle kokku maksma ligi 50000eek ja siia juurde ei ole lisatud mootori tegemist. Kõige suurem väljaminek mis korraga läks olid 17" veljed ja tänan Streetmotot abi ja hea hinna eest. Hind on küll selle ratta jaoks suur, aga selle juures on väga palju positiivset. Ma olen vahepeal saanud sõita, ma ei ole seda ehitamisele kulunud summat kõike korraga välja maksnud vaid järk järgult, olen saanud ehitamisrõõmu ja kogemusi ning mulle meeldib kui ratas on teistsugune, sellist teist tänaval vastu ei sõida. Hetke nimekirja lõpus on kokku lõõdud ümmargune puudu olev summa 9000eek millest enamus kulub mootorile.

Kasutaja avatar

MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Yamaha xt600 91a supermoto

Lugemata postitus Postitas MarekM »

:bsmile: väga ilus

フーリガン
Kasutaja avatar

makuke
Postitusi: 1097
Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
Tsikkel: enduro ja asfalt
Asukoht: Anija vald
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Yamaha xt600 91a supermoto

Lugemata postitus Postitas makuke »

Muidu hakkasid silma originaal pidurikettad, mis on välisdiameetrilt ümmargused. Kui soovid natuke särtsu lisada vähese vaevaga siis mitmed on bikedel ja SM rataste originaal kettad vastavalt aukudele modifitseerinud, ehk siis muutnud piduriketaste välisdiameetri sakiliseks. Siis ei pea uusi "kifti" disainiga ostma. Aga see maitse asi ja eks mingil määral ka piduri kvaliteedi. Trammi käest peaks nõu küsima ehk, kui suured sakid üldse teha saab, et klotside peale ei hakkaks?


atmospheric

Re: Yamaha xt600 91a supermoto

Lugemata postitus Postitas atmospheric »

Ei saa jätta mainimata, et ratas näeb väga seks välja.


Teema algataja
janis
Postitusi: 729
Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
Tsikkel: Kawasaki GTR1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 6 korda

Re: Yamaha xt600 91a supermoto

Lugemata postitus Postitas janis »

makuke kirjutas:

Muidu hakkasid silma originaal pidurikettad, mis on välisdiameetrilt ümmargused. Kui soovid natuke särtsu lisada vähese vaevaga siis mitmed on bikedel ja SM rataste originaal kettad vastavalt aukudele modifitseerinud, ehk siis muutnud piduriketaste välisdiameetri sakiliseks. Siis ei pea uusi "kifti" disainiga ostma. Aga see maitse asi ja eks mingil määral ka piduri kvaliteedi. Trammi käest peaks nõu küsima ehk, kui suured sakid üldse teha saab, et klotside peale ei hakkaks?

Esimene piduriketas ei ole originaal, see on 300mm ujuv ketas, originaal on 267mm ja seda pole sakilist vaja, tagapiduriketta ma juba tellisin sakilise :wink:


Nuclear
Postitusi: 225
Liitunud: 14 Juun 2007, 13:04
Asukoht: Tallinn

Re: Yamaha xt600 91a supermoto

Lugemata postitus Postitas Nuclear »

Vääga seks ratas! :bsmile:

Silmad kardavad, käed teevad.

zx12r

Re: Yamaha xt600 91a supermoto

Lugemata postitus Postitas zx12r »

Mõni ütleb, et ümber ehitamine on mõttetu ja kõik sellised projektid on ajaraiskamine, võiks kohe supermoto osta... no see 600 Yamaha on küll väga hästi sul ehitatud!

Kevadel teedel näeme!


martinsl
Postitusi: 39
Liitunud: 28 Juul 2009, 22:08
Tsikkel: on
Asukoht: Tallinn

Re: Yamaha xt600 91a supermoto

Lugemata postitus Postitas martinsl »

väga kena sm :bsmile:

Kasutaja avatar

andrezoo9
Postitusi: 581
Liitunud: 20 Sept 2007, 19:40
Tsikkel: S1000RR

Re: Yamaha xt600 91a supermoto

Lugemata postitus Postitas andrezoo9 »

väga zikk ratas 10punki!!!


Supermoto stunts
Postitusi: 127
Liitunud: 11 Aug 2009, 18:18
Asukoht: Tallinn

Re: Yamaha xt600 91a supermoto

Lugemata postitus Postitas Supermoto stunts »

Väga ilus (w)


Teema algataja
janis
Postitusi: 729
Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
Tsikkel: Kawasaki GTR1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 6 korda

Re: Yamaha xt600 91a supermoto

Lugemata postitus Postitas janis »

Tänan!

Vahepeal pidin alla andma ja leppima asjaoluga, et seda paaki ei anna remontida, vähemalt mitte niisuures ulatuses, polüetüleen on väga ebamugav komposiit selles suhtes. Kuid siis tuli võtta kasutusele plaan B : ehk siis teha ise paak.
Alustasin siis solid edge-s esmase idee paika panemisega

Pilt

Edasi tegin pinnalaotuse

Pilt

Ja sealt edasi paar papp maketti. Kui kord pleki kätte jõudis siis läks kõik ikka nii nagu tavaliselt ehk siis plaani väliselt, kasutasin pinnalaotusest vaid paagi pealmist osa ja sisemise keevitasin ja lõikasin eraldi saavutades sellega suurema mahutavuse, kuskil loodetavasti 8L. Kasutasin siis 0,8mm külmvalss teraslehte.

nüüd siis niikaugel et Paak MIGMAG-iga kokku punktitud ja näeb välja robustne.
Pilt

Muidugi tsikli peal jäi ta päris huvitav ja vana paagi plastikud sai ka ilusti külge aretatud

Pilt

Pilt

Tuleb veel teha kraani jaoks tugevam koht, täna üritan korgi koha valmis treida ja neljapäev siis keevitus laboris TIG-iga bensiini pidama.
ja siis pahtel ja värv, matt must


Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8799
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 134 korda
Tänatud: 334 korda
Kontakt:

Re: Yamaha xt600 91a supermoto

Lugemata postitus Postitas Piipz »

:shock: kle räägi nüüd, kas paak on litraazhilt sama?
mul on paak 15L ja 26L paagi eest küsitakse Triljonmiljard eeki (loe: 1000 euri)
Ma ei oska ei solidedge'i ega ka keevitada mitte aga sa teed ise sellist teemat?

Muidugi selle 1000 euri sees on teine bensupump ka, et alt kütet üles lükata, kuna originaalpump peab samasse kohta jääma.


Teema algataja
janis
Postitusi: 729
Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
Tsikkel: Kawasaki GTR1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 6 korda

Re: Yamaha xt600 91a supermoto

Lugemata postitus Postitas janis »

Litraasilt on umbes 8 liitrit, saab ka suuremat aga mul ei ole vaja. Eks kui bensiini sisse kannatab juba valada siis saan täpselt öelda. 8L võrdub Tallinn-Tartu, ühe jutiga mul rohkem polegi vaja. Siiani teen ise, harjutan kätt, keevitust oskan täpselt niipalju kui ise suristanud olen ja natuke ka kooli praktikast, mis veel pooleli. Neljapäev võtan esimest korda elus kätte tig keevituse ja üritan kokku keevitada, kui hakkama ei saa siis on natuke osavamaid ka kõrval abis. Endale on kõige lihtsam teha, tulemusega pead vaid ise rahule jääma, disain on lihtne ja võimalikult nurgeline, et lihtsam ehitada, samas nurgeline sobib ülejäänud rattaga hästi. Ja pole midagi mida pahtliga ilusaks ei saaks :D mõistlikuse piires muidugi. Vajadusel kannatab veel ka tinaga pahteldust teha.


pyta
Postitusi: 1103
Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
Tsikkel: Beta 300rr, Fz1n
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 26 korda

Re: Yamaha xt600 91a supermoto

Lugemata postitus Postitas pyta »

no kui esimest korda tig-i kätte võtad ja 0.8mm keevitama hakkad,siis ainult edu ja kannatust :) võta parem kohe mingi targem kõrvale!
muidu väga ilus ratas sul,endalegi soetasin reedel 90a. xt600

RF600R ´96 (09-10) XT600 ´90 (10- 15) ZX9R ´98 (10-11) Thunderace '98 (12-12), GSX-R 750 '04 (13-15), TT600RE '05 (15-16), RSV1000R '08 (16-18), Beta 300rr '14 (16-...), Fz1n '09 (18-...)

RakuA

Re: Yamaha xt600 91a supermoto

Lugemata postitus Postitas RakuA »

hea vaadata kohe, et keegi viitsib ka midagi teistsugust teha. Igatahes väga ilus on ja müts maha su ees!

Kasutaja avatar

andrezoo9
Postitusi: 581
Liitunud: 20 Sept 2007, 19:40
Tsikkel: S1000RR

Re: Yamaha xt600 91a supermoto

Lugemata postitus Postitas andrezoo9 »

Vist nägin seda masinat täna peterburi teel tagurattal panemas!!!(silm võib petta muidugi)Olid sina v???


Teema algataja
janis
Postitusi: 729
Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
Tsikkel: Kawasaki GTR1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 6 korda

Re: Yamaha xt600 91a supermoto

Lugemata postitus Postitas janis »

Pole valmis veel, varsti loodan sõitma saada, nii et mina ei olnud.

Kasutaja avatar

andrezoo9
Postitusi: 581
Liitunud: 20 Sept 2007, 19:40
Tsikkel: S1000RR

Re: Yamaha xt600 91a supermoto

Lugemata postitus Postitas andrezoo9 »

Ok!!!Aga edu siis ehitamisega!!!

Kasutaja avatar

ht99
Postitusi: 681
Liitunud: 26 Apr 2007, 10:51
Asukoht: Tartu

Re: Yamaha xt600 91a supermoto

Lugemata postitus Postitas ht99 »

Kas see ratas oli Reedel (21.05) Kuusalu kandis? Alexela tanklas siis täpsemalt?
Mingi taolist nagu nägin.


Teema algataja
janis
Postitusi: 729
Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
Tsikkel: Kawasaki GTR1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 6 korda

Re: Yamaha xt600 91a supermoto

Lugemata postitus Postitas janis »

Olin küll

Kasutaja avatar

Kox
Postitusi: 553
Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
Tsikkel: 701 Enduro & Intruder 1800
Asukoht: Tartu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Yamaha xt600 91a supermoto

Lugemata postitus Postitas Kox »

Vinge aparaadi oled ikka kokku klopsinud!
Respekt :bsmile:

Omatud: Yamaha R6 99/Yamaha R6 02/Suzuki GsxR 600 04/Kawasaki Zx6R 03/Kawasaki Zx10R 04/Yamaha R1 04/Buell Xb9R Firebolt 02/Yamaha R6 07/KTM 950 SM 07/Kawasaki Zx10R 09/Buell Xb9S Lightning 04/KTM Super Duke 05/Aprilia Shiver 08/Yamaha R6 07/3x Yamaha FZ1N 07&08/Aprilia Tuono 07/Aprilia Tuono V4R 11/KTM 1290 Superduke R 14/KTM 1190 Adventure 14/BMW R 1250 GS Adventure 19/Husq 701Enduro 20 & Suzu VZR 1800 08

Teema algataja
janis
Postitusi: 729
Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
Tsikkel: Kawasaki GTR1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 6 korda

Re: Yamaha xt600 91a supermoto

Lugemata postitus Postitas janis »

Uuendaks natuke teemat piltidega:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 2022
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 104 korda
Tänatud: 96 korda
Kontakt:

Re: Yamaha xt600 91a supermoto

Lugemata postitus Postitas bitter »

Tubli töö ... aga miks esiratta juures need vollad-trossid nii laialt lehvivad?


reimps

Re: Yamaha xt600 91a supermoto

Lugemata postitus Postitas reimps »

Kui oled vähe laisem nagu mina ja ei viitsi pidevalt velgesid pesta, siis edu nende lumivalgena hoidmisel :bsmile:

Mina läksin kergema vastupanu teed ja nüüd on absoluutselt kõik värvitavad osad mustad..


Teema algataja
janis
Postitusi: 729
Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
Tsikkel: Kawasaki GTR1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 6 korda

Re: Yamaha xt600 91a supermoto

Lugemata postitus Postitas janis »

Värskendaks teemat. Algas supermoto ehitus vol2. Seekord otsustasin asja põhjalikult kätte võtta ja varuda rohkem aega ning teha korralikult. Aega varusin esialgu septembrini. Loodetavasti saan ma kõik vajaminevad jupid piisavalt kiiresti. Plaanis on raam korralikult üle teha, ehk siis kõikide üleliigsete kinnituste ära lõikamine ja lihvimine. Sabaraami kinnitused tuleb ümber teha nii et lõpptulemusena jääks kaubanduslik välimus. Tagaamordi kinnitus tuleb tuua madalamale ja nihutada paremale. Kui see töö on tehtud saab raami liivapritsiga ära puhastada ja mustaks värvida. Varem olid raami nähtavad osad aerosoolkrundiga mustaks värvitud. Originaal tagakiige koos tagumise amordiga asendan uuega. Olemas on juba KTM-i tagakiige. Väga suur kaaluvõit, XT originaal terasest kiige koos kobaka amordi liigendi süsteemiga kaalub tunde järgi 1.5 kg rohkem kui alumiiniumist KTM-i kiige. KTM-i kiige on pikem seega paremad sõiduomadused ja veel väga suur pluss on amordi kinnitumine otse kiigele. Pehme XT amordi asemel tuleb reguleeritav gaasiamort. Amordi asetus ei ole enam keset tsikli kesktelge vaid paremale nihkes, jääb ruumi karburaatorile ja õhufiltrile. Originaal karburaatorid asendan kiirenduspumbaga karburaatoriga. Ära tahan kaotada elektristarteri, seda mitmel põhjusel. Esiteks jääb siis rohkem ruumi karburaatorile, sest XT600 tuli algselt tehasest ainult kickstart versiooniga ja hiljem lisandus elektri start, minuarust leiti sellele väga kitsas koht karburaatori all mis tegi karburaatori reguleerimise parajaks peavaluks. Seega eemaldades elektri starteri saan rohkem ruumi uuele karburaatorile ja kollektorile. Elektri starteri kaotamine tähendab ka seda, et võin ära jätta aku ja starteri relee, kaaluvõit on suur. Kuna minu mootoril on suurendatud surveaste siis on olnud mul probleeme käivitamisega, aku pidi olema super täis, et jõuaks mootorit ringi vedada. Kickstardi paigaldan koos dekompressiooni võlliga, peaks olema sama lihtne käima lüüa kui stock surveastmega. Tagumine hammasratta poldi avad puurisin läbi rummu, sellega kaotasin ära hamamsratta leevenduspuksid. Minuarust need leevenduspuksid kaotasid ära selle terava jõnksaka mida oli vahel rajal vaja saada. Jutuna lihtne küll aga ümber tegemist on palju. NB! kõik jupid mis üle jäävad on müüa.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”