Tagaamort

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8460
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 342 korda
Tänatud: 439 korda
Kontakt:

Re: Tagaamort

Lugemata postitus Postitas mx77 »

kõrtsmikumolu kirjutas:
mx77 kirjutas:

Njah, kulibinid.

http://1.bp.blogspot.com/_Q599e2WxI3Q/S ... sorber.JPG
Ehk Te Hr. Kõiketeadja uuriksite seda joonist ja ütleksite, kuhu kaob gaas kui ma õli vahetan?
Tuletan meelde, et ma ei rääkinud sõnagi sellest, nagu poleks gaasi vaja aeg-ajalt kontrollida/lisada aga välja ta sealt ei tule, kui õli pool lahti võtta. Ja veel kord, ma ei oska seda kõigi amortide kohta väita. Ja nõustun ka soovitusega spetsi poolde pöörduda.
Ja kui on isklikult mulle ütlemist, siis ilmselt peame kätt suruma.

Ega ei maksa pahandada ega isiklikult võtta, aga lihtsalt kui hakata nõu andma, siis peaks kindlel olema, et nõuanne on asjalik.
See gaas loomulikult ei kao kusagile, sest ta on eraldatud õlist. Aga kui sa amordil teed õlipoole ilma gaasi välja laskmata lahti, siis liigub WP amordil gaasimahutis olev kolb (japsidel on seal see bladderi nimeline kummilutu) gaasisurve mõjul oma piirasendisse ja jääb sinna. Kui sa nüüd õli lihtsalt sisse valad, siis ega see gaasisurve on piisvalt suur (ca 12-15 bar) ja sa seda niisama enam tagasi eelpingestatud asendisse tagasi ei saa. Seega teed sa oma gaasiamordist lihtsalt tavalise amordi.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”