bensiini kulu
Moderaator: Moded
-
kuuuljusss
- Postitusi: 217
- Liitunud: 17 Mai 2004, 22:06
- Asukoht: Paide / Aprilia SR50 Racing
kusjuures .. tegelt võib ette kujutada et ma lasen kuskil autode vahel ja jalakäijate teel umbes nii et raffas karjub ja autod mingi tuututavad . võtame näiteks .. kui välja arvata laia, pärnu ja tallinna tänaval sõitmist siis ma sõidan suht reeglites kinni, selles mõttes et need seal on 100% sirged tänavad ja teiste autodega ma ei jända. . kui näiteks ats sõidab ringteel mööda ja paremalt poolt ja sõidab autodele taha nii et 2cm on sealt vahelt veel puudu et tagant sisse panna siis mina isiklikult arvan ja mõned teisedki et ats rikub rohkem mainet, selles mõttes et mul on olnud paar sellist okou momenti et nüüd keerasin midagi kokku peaaegu aga midagi sellist nagu ats .. sellist juba vihatakse .. ma ei ütle et ma nüüd ei sõida niimoodi et mõned mind vihkavad et ma olen nüüd kukununnuke või et ütlen et näää vot see poiss sõidab nii aga ma sõidan siiski võimalikult reeglites kinni.. annan ilusti teed ja lasen kiiremaid mööda ja ise eriti mööda ei sõida - niiöelda liiklusvoolus kinni. ma aint sõidan kiiresti kui ma kedagi sellega ei sega ! vot.
Paberitega hull.
-
kuuuljusss
- Postitusi: 217
- Liitunud: 17 Mai 2004, 22:06
- Asukoht: Paide / Aprilia SR50 Racing
-
xzburnoutzx
- Postitusi: 1256
- Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
- Asukoht: Tallinn/Dragster
- Kontakt:
-
Wildrider
kylm on kuri ja hirmutab , bena licalt ronib paagist välja kui omanik ei näe.SFX kirjutas:kui tohib küsida siis kuidas see loogiline on???ehk seletaksid lahti miks ta võtab rohkem:;)(A)margoz kirjutas:see on ju täiesti loogiline, et külmaga kütet rohkem kulub. mul läheb ka külmaga kõvasti rohkem kütet.
kuid jh kuidas see loogiline on?
-
motodude
:p
Äkki point selles, et külma ilmaga peab mootor rohkem "kütma", et liikuda ja normaalselt tööd teha.
-
xzburnoutzx
- Postitusi: 1256
- Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
- Asukoht: Tallinn/Dragster
- Kontakt:
-
aprilia sr 50
- Postitusi: 187
- Liitunud: 11 Sept 2004, 10:13
- Asukoht: Tartu/Suzuki Katana 70ccm
-
xzburnoutzx
- Postitusi: 1256
- Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
- Asukoht: Tallinn/Dragster
- Kontakt:
-
xzburnoutzx
- Postitusi: 1256
- Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
- Asukoht: Tallinn/Dragster
- Kontakt:
-
xzburnoutzx
- Postitusi: 1256
- Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
- Asukoht: Tallinn/Dragster
- Kontakt:
[quote="xzburnoutzx"]jah peaks olema küll vaata seal karbussi küljepeal peaks olema 2 kruvi mis midagi otseselt ei kinnita, pane roller k2ima ja proovi neid keerata - kui kuuled et p66rded l2hevad k6rgemale v6i madalamale on see see kruvi. Mida madalamad pöörded seda v2hem rüüpab
[/quote]
ei ole see nii seal on kaks kruvi üks on siibri liigutamisex ja teine on segu kruvi, kui sa keerad siibri kruvi paremale tõusevad mootori pöörded,siibri kruvi ei mõjuta bensiini kulu. kui tahad bensiini kulu vähendada siis tuleb panna väiksem tüüse.aga mitte väga väikest siis ple minekut
(PS:mõlemate kruvidega pöörded kas suurenevad või alanevad
)
ei ole see nii seal on kaks kruvi üks on siibri liigutamisex ja teine on segu kruvi, kui sa keerad siibri kruvi paremale tõusevad mootori pöörded,siibri kruvi ei mõjuta bensiini kulu. kui tahad bensiini kulu vähendada siis tuleb panna väiksem tüüse.aga mitte väga väikest siis ple minekut
(PS:mõlemate kruvidega pöörded kas suurenevad või alanevad
Mudakoll
-
andreas
-
xzburnoutzx
- Postitusi: 1256
- Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
- Asukoht: Tallinn/Dragster
- Kontakt:
-
xzburnoutzx
- Postitusi: 1256
- Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
- Asukoht: Tallinn/Dragster
- Kontakt:
[quote="Rollerboy"]jah, aga atsil on ainult üks kruvi mis on pöörete reguleerimiseks tühikäigul, segukruvi tal aga pole nii et ma arvan et tal tuleb siis düüse proovida vahetada, aga palju ültse mingid düüsikomplektid maksavad
[/quote]
kõige parem on ikka düüsed väiksema auguga otsida kuid saab ka nõela asendiga kütuse kulu vähendada,proovi järgi lase nõela allapoole sõida paar km siis võta küünal maha ja vaata mis värvi on kui on pruun siis asi korras,aga kui valge siis segu si*t ja kui sõita si**a seguga ,pead varsti mootorile juppe vaatama hakkama
kõige parem on ikka düüsed väiksema auguga otsida kuid saab ka nõela asendiga kütuse kulu vähendada,proovi järgi lase nõela allapoole sõida paar km siis võta küünal maha ja vaata mis värvi on kui on pruun siis asi korras,aga kui valge siis segu si*t ja kui sõita si**a seguga ,pead varsti mootorile juppe vaatama hakkama
Mudakoll
Täpselt nii, võimsus = kütusekulu! Kui aga üritad kütuse võtmist vähendada siis kaob ka võimsus ja kaob igasugune mõte ka nendel tuuninsummutitel jms mis te sinna toppinud olete. Jätke seega meelde, et võimsus tuleb koos kütusekuluga. Samas, ise teate kas tahate säästa paarsada krooni ja kulgeda 30kmh või sõita kiiremalt ja kaotada natukene raha. Rolleri juba jõudsite osta ju...mca15 kirjutas:lisaks veel:kui tõsta nõela ülesse poole siis hakkab just rohkem bensiini võtma,siis tuleb muidugi jõudu juurde
üdiselt kokkuvõteks võib nii öelda et algul võtab kõikkidel rolleritel kuskil nii 2-2,5l/100km.Nii võtate piirajad maha võtab umbes poole rohkem nii 4l.Mida rohkem te gaasi ja piduriga mängite seda rohkem ta pentsu võtab.Ja ehitate veel mingi tuningu peale(ala tuning sumbutid,koonusõhufiltrid,kergemad rullid ja tugevamad vedrud no mida iganes)võta veel mingi liitrikese rohkem.
Minuarust see peaks olema suht loogiline ja mitte sellejaoks kirjutada 3 me lehekülge juttu.
Alv
Minuarust see peaks olema suht loogiline ja mitte sellejaoks kirjutada 3 me lehekülge juttu.
Alv
Elu algab 50ccm
http://www.pilt.ee/photo/102150/1765425/
müün rollerit: http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?p=46871#46871
müün rollerit: http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?p=46871#46871