bensiini kulu

Kõik mis on seotud rolleritega

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

kuuuljusss
Postitusi: 217
Liitunud: 17 Mai 2004, 22:06
Asukoht: Paide / Aprilia SR50 Racing

Lugemata postitus Postitas kuuuljusss »

kusjuures .. tegelt võib ette kujutada et ma lasen kuskil autode vahel ja jalakäijate teel umbes nii et raffas karjub ja autod mingi tuututavad . võtame näiteks .. kui välja arvata laia, pärnu ja tallinna tänaval sõitmist siis ma sõidan suht reeglites kinni, selles mõttes et need seal on 100% sirged tänavad ja teiste autodega ma ei jända. . kui näiteks ats sõidab ringteel mööda ja paremalt poolt ja sõidab autodele taha nii et 2cm on sealt vahelt veel puudu et tagant sisse panna siis mina isiklikult arvan ja mõned teisedki et ats rikub rohkem mainet, selles mõttes et mul on olnud paar sellist okou momenti et nüüd keerasin midagi kokku peaaegu aga midagi sellist nagu ats .. sellist juba vihatakse .. ma ei ütle et ma nüüd ei sõida niimoodi et mõned mind vihkavad et ma olen nüüd kukununnuke või et ütlen et näää vot see poiss sõidab nii aga ma sõidan siiski võimalikult reeglites kinni.. annan ilusti teed ja lasen kiiremaid mööda ja ise eriti mööda ei sõida - niiöelda liiklusvoolus kinni. ma aint sõidan kiiresti kui ma kedagi sellega ei sega ! vot.
Paberitega hull.
Kasutaja avatar

Teema algataja
ats91
Postitusi: 524
Liitunud: 15 Okt 2004, 23:25

Lugemata postitus Postitas ats91 »

ei no joss sina sõidad siin kõige korralikmalt, ei tea miks sul kurvides külg ette kipub minema :shock:
Kasutaja avatar

kuuuljusss
Postitusi: 217
Liitunud: 17 Mai 2004, 22:06
Asukoht: Paide / Aprilia SR50 Racing

Lugemata postitus Postitas kuuuljusss »

see on teine asi ma ennem vaatan et ma kaasliiklejaid ei ohustaks aga põhiteema on ikka kütusekulu niiet ärgem mölisegem tühja juttu!
Paberitega hull.
Kasutaja avatar

xzburnoutzx
Postitusi: 1256
Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn/Dragster
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas xzburnoutzx »

olen märganud , et minu masin rüüpab rohkem külma ilmaga - on teil ka nii we :roll:

margoz
Postitusi: 133
Liitunud: 14 Sept 2004, 18:57

Lugemata postitus Postitas margoz »

see on ju täiesti loogiline, et külmaga kütet rohkem kulub. mul läheb ka külmaga kõvasti rohkem kütet.
Kasutaja avatar

SFX
Postitusi: 365
Liitunud: 21 Nov 2003, 23:34
Asukoht: Tartu/Yamaha Aerox

Lugemata postitus Postitas SFX »

margoz kirjutas:
see on ju täiesti loogiline, et külmaga kütet rohkem kulub. mul läheb ka külmaga kõvasti rohkem kütet.
kui tohib küsida siis kuidas see loogiline on???ehk seletaksid lahti miks ta võtab rohkem:;)(A)
30cccmine Yamaha Aerox

Wildrider

Lugemata postitus Postitas Wildrider »

SFX kirjutas:
margoz kirjutas:
see on ju täiesti loogiline, et külmaga kütet rohkem kulub. mul läheb ka külmaga kõvasti rohkem kütet.
kui tohib küsida siis kuidas see loogiline on???ehk seletaksid lahti miks ta võtab rohkem:;)(A)
kylm on kuri ja hirmutab , bena licalt ronib paagist välja kui omanik ei näe.

kuid jh kuidas see loogiline on? :lol:

margoz
Postitusi: 133
Liitunud: 14 Sept 2004, 18:57

Lugemata postitus Postitas margoz »

kas autotoores ei saa kuidagi sellega seotud olla, kui mitte võtan oma sõnad tagsi kohe. :oops:

motodude

:p

Lugemata postitus Postitas motodude »

Äkki point selles, et külma ilmaga peab mootor rohkem "kütma", et liikuda ja normaalselt tööd teha.
Kasutaja avatar

xzburnoutzx
Postitusi: 1256
Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn/Dragster
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas xzburnoutzx »

asi ilmselt see - et suvel läheb mootor kiiremini soojaks ja siis on ta töötingimus parem(seega rüüpab vähem) - külmaga aga ta ei soojenegi piisavale tempile ja ei saavuta vajalikku tempi normaalseks sõiduks(seega rüüpab rohkem) :arrow:

motodude

:p

Lugemata postitus Postitas motodude »

Just seda ma m6tlesingi.
Kasutaja avatar

aprilia sr 50
Postitusi: 187
Liitunud: 11 Sept 2004, 10:13
Asukoht: Tartu/Suzuki Katana 70ccm

Lugemata postitus Postitas aprilia sr 50 »

mul võtab kuskil 4/l sajale :D võiks vähem võtta :P
Kjataana
Kasutaja avatar

xzburnoutzx
Postitusi: 1256
Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn/Dragster
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas xzburnoutzx »

mul hakkas ka külmaga mingi 4l võtma :cry:

margoz
Postitusi: 133
Liitunud: 14 Sept 2004, 18:57

Lugemata postitus Postitas margoz »

mina enda rolleriga veel sooja ilmaga sõitnud ei ole kuna ostsin ta külmade ilmadega. ja võtab ka kuskil 4 l
Kasutaja avatar

xzburnoutzx
Postitusi: 1256
Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn/Dragster
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas xzburnoutzx »

minu rolleril on ikka vahe tunda enne v6ttis 2.5 nüüd aga 4 :cry:
Kasutaja avatar

Teema algataja
ats91
Postitusi: 524
Liitunud: 15 Okt 2004, 23:25

Lugemata postitus Postitas ats91 »

mul võtab koguaeg 4l :(
Kasutaja avatar

Teema algataja
ats91
Postitusi: 524
Liitunud: 15 Okt 2004, 23:25

Lugemata postitus Postitas ats91 »

kuidas kütusekulu vähendada :?:
kui karbussil pole segu kruvi kust küttesegu reguleerida, kas siis saab kuidagi karbussi nõela liigutamisega kütusekulu vähendada või kuidas ültse vähendada, aga kas igal karbussil peaks muidu segukruvi olema :?: :shock:

mad aerox

Lugemata postitus Postitas mad aerox »

minuarust peaks mingi asi tüüsiga olema kui suur see on või midagi sellist?
Kasutaja avatar

xzburnoutzx
Postitusi: 1256
Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn/Dragster
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas xzburnoutzx »

jah peaks olema küll vaata seal karbussi küljepeal peaks olema 2 kruvi mis midagi otseselt ei kinnita, pane roller k2ima ja proovi neid keerata - kui kuuled et p66rded l2hevad k6rgemale v6i madalamale on see see kruvi. Mida madalamad pöörded seda v2hem rüüpab :wink:
Kasutaja avatar

mca15
Postitusi: 870
Liitunud: 30 Aug 2004, 10:51
Tsikkel: Suzuki RM-250
Asukoht: võru

Lugemata postitus Postitas mca15 »

[quote="xzburnoutzx"]jah peaks olema küll vaata seal karbussi küljepeal peaks olema 2 kruvi mis midagi otseselt ei kinnita, pane roller k2ima ja proovi neid keerata - kui kuuled et p66rded l2hevad k6rgemale v6i madalamale on see see kruvi. Mida madalamad pöörded seda v2hem rüüpab :wink:[/quote]


ei ole see nii seal on kaks kruvi üks on siibri liigutamisex ja teine on segu kruvi, kui sa keerad siibri kruvi paremale tõusevad mootori pöörded,siibri kruvi ei mõjuta bensiini kulu. kui tahad bensiini kulu vähendada siis tuleb panna väiksem tüüse.aga mitte väga väikest siis ple minekut
(PS:mõlemate kruvidega pöörded kas suurenevad või alanevad :D )
Mudakoll
Kasutaja avatar

Rollerboy
Postitusi: 283
Liitunud: 12 Nov 2003, 14:57
Tsikkel: Unistus Gixser 1000ne

Lugemata postitus Postitas Rollerboy »

jah, aga atsil on ainult üks kruvi mis on pöörete reguleerimiseks tühikäigul, segukruvi tal aga pole nii et ma arvan et tal tuleb siis düüse proovida vahetada, aga palju ültse mingid düüsikomplektid maksavad :?:

andreas

Lugemata postitus Postitas andreas »

nõlega saab ka kui sa tõstad nõela üles aga viimasele astmele pole mõtet kuna siis hakkab rikuma mootorit .see kui tõstad üles nõela peaks ka jõudu juurde anndma :wink:

srboy

Lugemata postitus Postitas srboy »

Mul võtab 2,0~2,5 :shock: 8) :lol: :!:
Kasutaja avatar

xzburnoutzx
Postitusi: 1256
Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn/Dragster
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas xzburnoutzx »

srboy kirjutas:
Mul võtab 2,0~2,5 :shock: 8) :lol: :!:
ma ei usu et sul praeguste kylmadega nii v2he v6tab

kalew
Postitusi: 120
Liitunud: 18 Aug 2004, 16:42

Lugemata postitus Postitas kalew »

xzburnoutzx kirjutas:
srboy kirjutas:
Mul võtab 2,0~2,5 :shock: 8) :lol: :!:
ma ei usu et sul praeguste kylmadega nii v2he v6tab
ditech v6tab v2he bensu praegu v6tab see 2.5 l/100
Kasutaja avatar

xzburnoutzx
Postitusi: 1256
Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn/Dragster
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas xzburnoutzx »

nyyd siis n2ha kui hea tglt otse sissepritse on :wink:
Kasutaja avatar

mca15
Postitusi: 870
Liitunud: 30 Aug 2004, 10:51
Tsikkel: Suzuki RM-250
Asukoht: võru

Lugemata postitus Postitas mca15 »

[quote="Rollerboy"]jah, aga atsil on ainult üks kruvi mis on pöörete reguleerimiseks tühikäigul, segukruvi tal aga pole nii et ma arvan et tal tuleb siis düüse proovida vahetada, aga palju ültse mingid düüsikomplektid maksavad :?:[/quote]


kõige parem on ikka düüsed väiksema auguga otsida kuid saab ka nõela asendiga kütuse kulu vähendada,proovi järgi lase nõela allapoole sõida paar km siis võta küünal maha ja vaata mis värvi on kui on pruun siis asi korras,aga kui valge siis segu si*t ja kui sõita si**a seguga ,pead varsti mootorile juppe vaatama hakkama :idea:
Mudakoll
Kasutaja avatar

mca15
Postitusi: 870
Liitunud: 30 Aug 2004, 10:51
Tsikkel: Suzuki RM-250
Asukoht: võru

Lugemata postitus Postitas mca15 »

lisaks veel:kui tõsta nõela ülesse poole siis hakkab just rohkem bensiini võtma,siis tuleb muidugi jõudu juurde
Mudakoll

TnX
Postitusi: 134
Liitunud: 14 Juun 2004, 01:45
Asukoht: saue

Lugemata postitus Postitas TnX »

mca15 kirjutas:
lisaks veel:kui tõsta nõela ülesse poole siis hakkab just rohkem bensiini võtma,siis tuleb muidugi jõudu juurde
Täpselt nii, võimsus = kütusekulu! Kui aga üritad kütuse võtmist vähendada siis kaob ka võimsus ja kaob igasugune mõte ka nendel tuuninsummutitel jms mis te sinna toppinud olete. Jätke seega meelde, et võimsus tuleb koos kütusekuluga. Samas, ise teate kas tahate säästa paarsada krooni ja kulgeda 30kmh või sõita kiiremalt ja kaotada natukene raha. Rolleri juba jõudsite osta ju...
Kasutaja avatar

Alv15
Postitusi: 374
Liitunud: 05 Aug 2003, 00:28
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Alv15 »

üdiselt kokkuvõteks võib nii öelda et algul võtab kõikkidel rolleritel kuskil nii 2-2,5l/100km.Nii võtate piirajad maha võtab umbes poole rohkem nii 4l.Mida rohkem te gaasi ja piduriga mängite seda rohkem ta pentsu võtab.Ja ehitate veel mingi tuningu peale(ala tuning sumbutid,koonusõhufiltrid,kergemad rullid ja tugevamad vedrud no mida iganes)võta veel mingi liitrikese rohkem.

Minuarust see peaks olema suht loogiline ja mitte sellejaoks kirjutada 3 me lehekülge juttu.


Alv :roll:
Suletud

Mine “Rollerid”