ZZR1100 karburaatori küsimus

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
E
Postitusi: 22
Liitunud: 14 Mär 2007, 15:29
Tsikkel: Suzuki DR BIG 89'

ZZR1100 karburaatori küsimus

Lugemata postitus Postitas E »

Tere,

Ratas: ZZR1100 2001a
Karburaator: Keihin CVKD40
Kirjeldus: Karburaatori selles ahelas, kust liigub choke rakendamise tulemusena lisakütus, on mingi auk. Ilmselt on tegu valmistamise ajal puuritud lisaauguga. Pilt: http://mb1.live.hot.ee/rps/D/1650133.jpg?t=2
B - koht, kust võetakse lisakütust. A - müstiline auk.

Küsimus: kas see auk peab olema avatud või suletud? Loogika ütleb, et kui vaakumiga tõmmatakse lisakütust, siis ei ole ju võimalik seda tõmmata, kui ahelas on ava, kust vaakum õhku imeb. Samas teine loogika vaidleb vastu, et kui kõik ülejäänud sellised valmistamise ajal kanalite puurimiseks tehtud augud on vaskpunnidega suletud, siis miks need ei ole.

Rohkem juttu probleemist - http://www.zzrbikes.com/modules.php?nam ... ic&t=37785

Tänud ette!


ints97

Re: ZZR1100 karburaatori küsimus

Lugemata postitus Postitas ints97 »

Ei ole hetkel mahti süveneda sellesse müstilisse avasse, aga su viimane post teises foorumis pani kukalt sügama, et kõike võib ette tulla

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3227
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 222 korda

Re: ZZR1100 karburaatori küsimus

Lugemata postitus Postitas franz125 »

aga probleem kah kuskil on või-või otsid niisama tühje auke?

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju


Teema algataja
E
Postitusi: 22
Liitunud: 14 Mär 2007, 15:29
Tsikkel: Suzuki DR BIG 89'

Re: ZZR1100 karburaatori küsimus

Lugemata postitus Postitas E »

Probleem ilmneb nii, et kui külma mootoriga käivitada, siis alguses choke peale, käiad natuke, siis võtab ühe püti kaasa lonkama, lükkad choke maha, käiad edasi, tõmbad choke peale, käiad ikka edasi ja kui piisavalt kaua niimoodi mängida ja starterit tappa, siis lõpuks on võimalik gaasiga käima meelitada. Käima läheb ta tavaliselt just sellel hetkel, kui choke maha lükata. Kui ratas on juba veidi käinud, siis läheb plaksust käima.

Topkat pannes põmst saab ilma nii hirmsat vaeva nägemata ratta käima, seega ma kahlustaks, et viga on choke ahelas, sellepärast seal neid auke otsingi.

Säde on olemas, süütepooli takistused korras. Klapivahed .. nihkaga üle käidud, ei ole liiga suured ja ei ole ka liiga väiksed (täpset nihkat polnud), seega midagi meeletult valet seal olla ei saa.

Kompressioonid .. mõõteriist olemas, kuid mis hetkel tuleb näit fikseerida? Kas kõrgeim näit, kus ta ära käib (12 kandis vist oli) või see, kuhu seier lõpuks pidama jääb (8-9) kandis. Kas mõõta tuleb külma või sooja mootoriga? Mõõduriist on suht odav, seega kahtlen tema täpsuses.

Lisaks on kuri kahtlus, et 1 silinder tühituuril ei käi. Tühituuril ei ole käik just kõige ühtlasem ning kui piip maha tõmmata, siis käigus midagi ei muutu. Samas kui ükskõik millisel teisel piip maha võtta, siis muutub. Tegu siis II silindriga. Säde olemas, karpas ei täheldanud selle silindri puhul mingeid erisusi.

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6773
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 694 korda
Tänatud: 455 korda

Re: ZZR1100 karburaatori küsimus

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Vaata kõigepealt üle, kas eraldi iga karpa "choke" töötab ikka nii kui peab?
Enda masinal oli sama jama, lõpuks selgus, et 3 ja 4 skarpa tooreklapid oli kinni! Hoob tõmbas ennast lõpuni aga süsteem andis niipalju mängida, et 3 ja 4 olid ikkagi kinni.

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Teema algataja
E
Postitusi: 22
Liitunud: 14 Mär 2007, 15:29
Tsikkel: Suzuki DR BIG 89'

Re: ZZR1100 karburaatori küsimus

Lugemata postitus Postitas E »

slaider (mida tross sikutab) tõmbab kõikidest karpsidest selle julla välja ja lükkab tagasi, seda inspekteerisin juba. samuti tõmbab ta selle välja maksimaalses ulatuses (kui choke põhja tõmmata).

Iga karpa seda sulgurit, mis seal vaakumkanali ja lisakütte kanali avab, ma laiali ei võtnud kontrollimaks, kas ta on terve jne.

Probleem on olnud mul ratta ostmisest saadik (mitte üle öö tekkinud), seega ei saa välistada, et kuskil on midagi valesti kokku pandud või puudu.


Teema algataja
E
Postitusi: 22
Liitunud: 14 Mär 2007, 15:29
Tsikkel: Suzuki DR BIG 89'

Re: ZZR1100 karburaatori küsimus

Lugemata postitus Postitas E »

manualist täitsa huvitatud. kas see 16mb on pakitult või pakkimata?

Edit: blackul on sama karpa?


Teema algataja
E
Postitusi: 22
Liitunud: 14 Mär 2007, 15:29
Tsikkel: Suzuki DR BIG 89'

Re: ZZR1100 karburaatori küsimus

Lugemata postitus Postitas E »

Suured tänud, loodetavasti leian sealt abi.

Teine küsimus polnud oluline. Kuna sul on nime all kirjas, et sõidad blackuga ja omasid manuali, siis arvasin, et äkki blackul sama karpa. Tõenäoliselt siiski ei ole, kui mõtlema hakata.

Edit: krt, ma ise sõnagi vene keelt ei adu, lootsin, et leian mingi asjaliku pildi sealt manualist, kuid kahjuks mitte :)


Jussike
Postitusi: 264
Liitunud: 18 Nov 2007, 13:18
Tsikkel: Gixxer

Re: ZZR1100 karburaatori küsimus

Lugemata postitus Postitas Jussike »

Helista kui võimalik.

Terv.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”