Karjääri Kärnatamine 2010
Moderaator: Moded
Karjääri Kärnatamine 2010
Tere.
See aasta viime Kärnatamistel läbi mõningaid muudatusi,et oleks oluliselt põnevam .
Nimelt jätkame Rannu kärnatamisel atv-le ja Quadidele kahe stardi süsteemi,nagu viimane kord Leigol.
Kevadistel kärnatamistel sooviks teha 2x 1tund ,30min vaheajaga. Hiljem siis kahe söidu kokkuvöttes liidame punktid (I-13,II-10,III-8,7,6,5,4,3,2,1).
Möte on veel selline ,et tankida ei vöi selle 30 min vaheaja jooksul vaid ainult söidu ajal,aga oleneb muidugi mida üldsus arvab.
Suur oht on ka see aasta ,et 10 aprillile kavandatud kärnatamine lükkub edasi Kukemetsa asemele 02 maisse,kuna lund on jälle meeletult ja tahaks hirmus lahedat rada ehitada,mitte kogu raja ehitust lume lükkamisega sisustada,aga see selgub juba lähiajal.
Kui vöistlus lükkub 02 maisse siis vöibolla kalendri tiheduse töttu jätab Kukemetsa kevadise ürituse sootuks ära,kui uut kuupeäva ei leia. Kui nii peaks minema ,siis on plaan panna kogu energa Rannu raja ehitusse (tahaks teha möningaid Romaniaxi elemente sisse)ja soolode söit teha 3h .
Iseasi kas teha ka et 2x 1,5h ja kaks starti ,mida varem pole soolodel tehtud vöi järjest 3 tundi.-----Avaldage julgelt arvamusi........
seniks edu
Lärm
Re: Karjääri Kärnatamine 2010
Telli siis suurem kogus kiirabibrigaade ka rajale.
Tagumine pool sõitjaid Rannus ja kukemetsas on 2. tunni lõpuks hädavaevu tsikli otsas. Kui 3. tund ka teha, siis sõidavad need naiseks nimetamise hirmus silmad punnis lõpuni. Või siis kulgevad. JA kes vähegi kiiremini proovib lasta, hakkab puid lugema
Esikümne meestele loomulikult on 3h mõnus väljakutse.
Ja poolitamise mõte ei meeldi mulle kohe mitte. Külmetad seal pool tundi, tõmbad juustuse kiivri jälle pähe ja uuesti sama rada nühkima. Siis parem tee juba 5h sõit.
Re: Karjääri Kärnatamine 2010
Oleks pigem 3h järjest sõidu poolt.
30 min pausi ajal riiete vahetamine ja siis uuesti pasase ratta otsa hüppamine tundub kuidagi mõttetu, eriti kui veel tankida ei saa.
Pealegi 3h hea trenn romaniacsi tarvis
Kukemetsa ära jäämisest oleks küll kahju. Ise terve talve unistanud ja kevadet oodanud, et millal seal juba võistelda saaks.
Re: Karjääri Kärnatamine 2010
Mina kui tagumise otsa mees ei sooviks sellist lahterdamist. Selles ju rahvaspordi eesmärk ongi, et rahvas saaks sõita. Loomulikult ei lähe ma segama EMV või EKV sõite.
Oma poole aastasest kogemusest tean, et kui jõud otsas tõmban box-i või raja äärde. Kui rajal ukerdan loodan ikka sellele, et kiirematel meestel on oskust ka ohutult mööda sõita. Pimedas nurgas või hüppe all tuleb ikka mõistusega trajektoori hoida. Ei arva, et kuulsuse janu nii suur peaks olema riskides enda ja kaasvõistlejate elu ja tervisega.
Kui kolme tunni sõit siis Lärm on kindlasti läbi mõelnud ka raja pikendamise mis oluliselt vähendab möödasõite.
Igal juhul tahaks füüsist proovile panna.
PS. Kuna muul ajal ei ole võimalust ja aega trenni teha siis parim treening on võistlus.
Re: Karjääri Kärnatamine 2010
mella kirjutas:Telli siis suurem kogus kiirabibrigaade ka rajale.
Tagumine pool sõitjaid Rannus ja kukemetsas on 2. tunni lõpuks hädavaevu tsikli otsas. Kui 3. tund ka teha, siis sõidavad need naiseks nimetamise hirmus silmad punnis lõpuni. Või siis kulgevad. JA kes vähegi kiiremini proovib lasta, hakkab puid lugema
Esikümne meestele loomulikult on 3h mõnus väljakutse.Ja poolitamise mõte ei meeldi mulle kohe mitte. Külmetad seal pool tundi, tõmbad juustuse kiivri jälle pähe ja uuesti sama rada nühkima. Siis parem tee juba 5h sõit.
Mella sulle võiks kiirabi auto kohe kohale kutsuda. Iga topicu all sa ainult vingud mis sulle ei meeldi ja mis kõik valesti on. Kus sa üldse seda võtad et enamus sõitjad peale kahte tundi tsikli peal hädavaevu seisavad, enda järgi võtad seda?
Ise olen sõitnud ka ühe 4h sõidu ja väga viis oli.
Re: Karjääri Kärnatamine 2010
Kui vöistlus lükkub 02 maisse siis vöibolla kalendri tiheduse töttu jätab Kukemetsa kevadise ürituse sootuks ära,kui uut kuupeäva ei leia.
Vaheta parem sõidud lihtsalt ära.
Eelmine aasta kui Rannu sõit ära jäi ,oli Kukemetsas pilt hoopis ilusam ja sõita sai vägagi hästi.Seal vähe teistmoodi pinnas ja rada rohkem metsapidi nikerdamine. Väike lumepudru teeks raja veelgi huvitavamaks ja samas saaks lisada paar mudapuurimis lõiku ka sisse.
Re: Karjääri Kärnatamine 2010
Kolme tunni poolt ainult, et korraga siis on raske ja huvitav väljakutse. Pole probleemi saab hakkama ja jälle midagi uut kogeda.
Re: Karjääri Kärnatamine 2010
Hetkel ei jäta veel midagi ära ega tee midagi juurde,ootame ja vaatame mis ilm teeb.
Kui töesti nii ,et Kukemetsas saaks teha ,aga Rannus ei saa,siis loomulikult vahetame ära ja teeme ,aga kui ikka täielik lume möll siis lihtsalt ei taha kärnatamise latti alla lasta ja kusagil lumehanges puurida,mida nagunii terve talve teha on saadud.
Samas saab Kukemetsas ka suvel teha kuna enamus rajast kulgeb metsas kus ei tolma.
Aga see kolme tunni möte -ilmselt kui tuleb siis järjest mitte kaks starti.Aga atv ja quad saab kindlasti seekord 2 starti sest neile on see olulisem kui esimene start nässu peaks minema siis mööda saada on atvga kindlasti raskem kui soologa ja neile see möte meeldis.
Mella jutu jätkuks arvan ,et kurat igal mehel on ju pea otsas ,et söidad nii nagu jöuad,kui ei jöua puhkad ja söidad edasi.
Kindlasti ei tee ma kolme tundi kui rada ei saa pikemaks. Hetkel on 5,3 km ja mina arvan et peaks olema vähemalt 7 mida ma ka tegelikult seal teha saaks.
Lähengi mönipäev Randu asja uurima ja mötteid mölgutama. Samas et taha ka et see juurde tehtav 2km tavaline kummi venitamine tuleks,vaid peab ikka pönev ja äge olema -et ikka " täie raha eest rada tuleks". Pigem olgu juba olemata ,kui kusagilt viilimiseks läheb.
Aga köigest lähemalt lähiajal
Muidugi see küsimus vöiks öhku jääda ,et kui saab rada juurde kas hakata 3 h peale mötlema vöi visata see möte peast.
Ei peaks tegema köiki kärnatamisi 3h vaid näiteks esimese Rannu.
Paljudes kohtades maailmas ei aktsepteerita üldse alla 3h kestvus vöistlust.
Minu möte on see,et juba mitmeid aastaid on höörutud vanu radu ja reegleid ,tase on köigil nii kärnatajatel kui openi meestel töusnud,et äkki oleks aeg kuhugi edasi liikuda ---näiteks paugutada üks kärnatamine 3tunnine. See oleks ikka tösine meeste proovile panek-----
Näiteks Le Touquet 1000 söitjast umbes 300 on openi mehed ,ülejäänud 700 on köik samasugused kärnatajad nagu meil söidavad. Köik peavad seal 3h vastu iseasi kui kiiresti liigutakse ,aga löpuni söidetakse. Mitte ei tahaks uskuda ,et meie kärnatajad kehvemad on????
Kestvus söit peaksi selline olema ,et löpus ikka veremaik suus oleks ,röhutan seda ,et ainult siis saab teha 3h kui rada on pikk ja ülihuvitav,muidu mina kindlasti seda teha ei sooviks kui peaks kusagil 3km peal kolm h hööruma.
Aga elame ja näeme mis see ilm meil teeb
Lihtne küsimus suurele ringile löpetuseks,et kui saaks lahedat rada juurde ,kas teha endiselt kaks vöis siis kolm tundi
Mina oleks isiklikult 3h poolt,aga arvestame üldsusega.
Lärm
Re: Karjääri Kärnatamine 2010
Mina tulen igal juhul sõitma, prooviks siiski 3h sõitu.
Re: Karjääri Kärnatamine 2010
Kolme tunni ideed ei ole küll mõtet maha matta. Samas kui rada juurde teha ei saa siis ei ole tõesti kolmel tunnil mõtet. Eesti mõistes ja minu kärnataja pilgu läbi on Karjääri kärnatamise sarja puhul tegemist kvaliteet sõitudega kus ei saa mingil juhul latti alla lasta.
Väga positiivne on see, et Lärm mõtleb ka sellisele asjale nagu raja pikkus aja suhe. Kui teha siis teha hästi ja seda ta juba oskab.
Kukemetsas on vist pikemat rada parem teha ruumi rohkem samas Rannu jälle lähemal ja mugavam ehitada. Aga muutused peavad olema sest tänu sellele muutub ka üldine pilt lõbusamaks. Igale maitsele midagi. Arvan, et mingi aja pärast kujuneb KK sarjast midagi ekstreem enduro laatset kus kindlasti ka välismaa kärnatajaid näha saab.
Kärnatajate vastpidavuses ei ole mõtet kahelda. Kui ei jõua saab puhata. Kui natukenegi trenni teha siis ei ole kaks tundi mingi probleem. Oma isiklikest kogemustest võin öelda, et alates suvel toiunud Pariisi sõidust olen kõik järgnevad sõidud kaks tundi lõpuni teinud kui ratas ei ole ära koolenud ja mingeid suremise märke ei ole tähendanud. Samas kui ei ole sõidu lõpus väsinud siis ei ole piisavalt peale keeratud.
Nii, et härrased tagaotsamehed ärge laske moraali alla kui keegi kuskil midagi ütleb. Kes on sõitnud aasta kes kaks. Tahtmist ja vastupidavust mingid tulemused hakkavad viie aasta pealt tulema kui kunagi enne sõitnud ei ole seniks tuleb lihtsal sõita, sõita. See on minu isiklik arvamus. Eks kõigil omad eesmärgid ja sihid aga pea püsti ja tuld.
Re: Karjääri Kärnatamine 2010
lärm kirjutas:Lihtne küsimus suurele ringile löpetuseks,et kui saaks lahedat rada juurde ,kas teha endiselt kaks vöis siis kolm tundi
![]()
![]()
Mina oleks isiklikult 3h poolt,aga arvestame üldsusega.
Lärm
3 tundi oleks ikka huvitavam.
Siis peab juba natuke jõuvarusid planeerima, et lõpuni tempot hoida.
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Karjääri Kärnatamine 2010
Muuseas, Tonjuhi postist jäi kummitama üks mõte. Ja see on välisvõistlejad.
Omal ajal oli Saku Offroad sommide seas väga populaarne, nad vist moodustasid üle poole osalejatest. Kas praegused korraldajad ei ole huvitatud soome sportlaste osalemisest. Vaevalt, et see korralduspool nüüd sakule alla jääb (väga).
Re: Karjääri Kärnatamine 2010
Saku oli sellepärast sommidele meelispaik ,et asus Tallinnale nii lähedal,aga kas nad ka keskeestisse viitsivad tulla ??????
Re: Karjääri Kärnatamine 2010
Samas vaadata Paikuse enduurot ja kestvust on eelnevatel aastatel olnud palju soome võistlejaid. need mõned kilomeetrid mis paikusest rannu kaugemal on ei tohiks olla probleem. Arvan et piisava reklaamiga oleks kindlalt sõitjaid. Soome keele oskajad saavad ju sommide foorumitesse ka teemasid üles toppida või eksin?
Re: Karjääri Kärnatamine 2010
peagi üleval regamine. Siin siis juhend
MOTOREX„Karjääri Kärnatamine“
2010 „Karjääri Kunni“ tiitlile
6-rahvaspordi etapp
Võistlusjuhend.
- Aeg, koht, määrang, masinaklassid.
Võistluse aeg 10.aprill (võib edasi lükkuda 02 maisse,ilmastiku tõttu)
Võistluse koht: Tartumaa, Rannu vald, Ervu küla ,Kaarsimäe e.Tulimäe karjäär
Võistluse määrang: Rahvasport.
Võistlusklassid:
Kood: Vali kõik
Soolo Open: (litsentsiga)
Soolo Kärnatajad : (rahvaspordi kaardiga sõitjad)
Soolo Veteran (40 + eluaastat)
Soolo Pitbike (söiduaeg 3tundi,koos soolodega)
Atv Open 1000cm3: ( litsentsiga)
Atv Open 750cm3 : (litsentsiga)
Atv Kärnatajad (rahvaspordi kaardiga sõitjad)
Atv Veteran ( ilma naelteta)
Quad
Quad 100cm3-
Quad 200cm3-
Quad MINI -
Soolo üldvöitjale autasuks : 3000eeki.
Atv üldvõitjale autasuks : 1500 eeki.
Quad üldvõitjale autasuks : 1500 eeki .
Võistluse korraldus
Direktor Riho Kollist 5014885 (LÄRM)
Peakohtunik Raavo Merimaa 56661391
Peaajamõõtja Raavo Merimaa
Peasekretär Margus Värton 5162501
Start-finis vanem Tajo Andersoo 51977006
Med.personali ülem Kristi Rillo 5204706
Korraldaja Riho Kollist
Rajameister Riho KollistAjakava
Võistlejate registreerimine Soolo 08.30 - 10.00
Võistlejate koosolek stardiväljakul , soolo 10.30
Soolo start (KESTVUS 3 TUNDI) 11.00- 14.00
Quad 100,200cm3 (Start nr 1) 14.10- 14.25
Quad 100,200cm3 (Start nr2) 17.05- 17.20
Atv,Quad (Start nr 1) -kestus 60min 14.30- 15.30
Atv,Quad (Start nr 2) -kestus 60min 16.00 –17.00
ATV Quad ,quad100, 200cm3 Registreerimine 10.30 – 13.00
Quad MINI START 17.30- 17.40
Quad mini registreerimine 16.30-16.45
Autasustamine 17.45
Start: seisva mootoriga,tankimine seisva mootoriga ainult boxi alas. Open klasside söitjatel eelis startida esireast .
Treeningud: rada on eelnevalt treeninguteks suletud.
- Võistlustingimused: Atv-l stopp lüliti kohustulik, Tankimismatt oleks viisakas
5.RADA.
Rada on plaanis soolodele umbes 7km pikk teha, teistele natuke vähem . Kindlasti saab korraldaja lubada,et raja ehituses on“latt väga kõrgele aetud“ ja on soov teha sellest vöitlusrajast nr 1 rada Eestis.
6.Registreerimine ( 450 EEK) . Laste quad 200 EEK. Maksmine kohapeal.
Kes pole oma nime varem registreerinud neile lisandub 50eeki.
Palume oma nimi kindlasti ära märkida eelregistreerimises (ülivajalik).
Soovitav eelnev rajaga tutvumine (jala).
- Autasustamine
Autasustatakse masinaklasside kuut paremat ja quad mini klassi kõiki söitjaid.
NB.Võistlus läheb 2010 aasta rahvaspordi sarja arvestusse
- Korraldaja jätab endale õiguse muuta ajakava . palume värske informatsiooni saamiseks külastada www.biker.ee ,www.atv-pri.ee vöi riho.kollist@mail.ee (5014885)
Jälgige palun värsket infot : www.msport.ee .
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Karjääri Kärnatamine 2010
lärm kirjutas:Saku oli sellepärast sommidele meelispaik ,et asus Tallinnale nii lähedal,aga kas nad ka keskeestisse viitsivad tulla ??????
Proovida ju ikka võib. Tasub arvestada ka sellega, et soomes algab hooaeg oluliselt hiljem ja paljud kasutaksid seda aega ära.
Igatahes kui huvi on siis ma võin juhendi ära tõlkida ja soome foorumisse üles riputada.
Aga andke teada, sest eks see korraldajatele pisut vaeva juurde toob.
Re: Karjääri Kärnatamine 2010
oleks tore küll soomlastele märku anda.
Lätikeelne juhend mul juba on
tänud ette
Re: Karjääri Kärnatamine 2010
Lärm sa puhu algatuseks parem oma joyride lehele korralikult elu sisse. Usu see teeb imet. Üritused, ajalugu, pildid, mis teoksil jne. Sinna juurde väiksed lipukesed nagu FIN, RUS, LIT ja LAT. Noh nii nagu asi käib. Siis väljamaa härrad teavad ka millega tegu, saavad juhendeid ja muud huvitavat lugeda ning imestada. Samas ka kohalikel huvitav tegemisi jälgida. Info liikuma.
Jaga maailmale ka mis sa siin korda oled saatnud küll nad siis tulevad.
Re: Karjääri Kärnatamine 2010
Pole eriti ise mingi it mees ,et kodukat teha,aga kui kellegil huvi seda teha ,siis andku julgelt märku-küll kaubale saab.
ESIMESE 3 Tunnise KÄRNATAMISE JUHEND JA REGAMINE ÜLEVAL.
http://www.msport.ee/index.php?page=132
ootame rohket osavõttu
Lärm
Re: Karjääri Kärnatamine 2010
Mul on selline küsimus nagu , kas sõitma saab ka tulla (if kindlustusega, motospordi märkega ?)?
Re: Karjääri Kärnatamine 2010
b6rds kirjutas:Mul on selline küsimus nagu , kas sõitma saab ka tulla (if kindlustusega, motospordi märkega ?)?
Pead tegema kas rahvasportlase kaardi (emf kodulalt saad rohkem infi) või ostma ühekordse võistluspääsme, mis maksab 200.-.
Pelgalt elukindlustusega enam sõitma ei saa.
Re: Karjääri Kärnatamine 2010
Üks hea ,üks halb uudis
Hea uudis on see ,et karjäär palju muutunud jälle ,mis annab juurde uusi huvitavaid raja löike
Halb uudis see,et hetke seisuga küll ikka palju lund on maas ,aga lubab siin sooja ilma,et väike lootus ikka on et üritus on 10 aprill.
isegi kui pole ,siis 02 mai on 100% ,poolpidust tegema ei hakka ,ikka täie raha eest...
annan märku 5 aprill ,et mis saab
Lärm
Re: Karjääri Kärnatamine 2010
üks tore asi millest ammu unistanud olen on see ,et eile sain kaubale traktori omanikuga ,et saan ise rooli taga olla traktoril , kogu raja ehituse käigus,mis teeb elu poole lihtsamaks ja huvitavamaks
seniks edu ja ärge üle tõmmake
Lärm
Re: Karjääri Kärnatamine 2010
lärm kirjutas:üks tore asi millest ammu unistanud olen on see ,et eile sain kaubale traktori omanikuga ,et saan ise rooli taga olla traktoril , kogu raja ehituse käigus,mis teeb elu poole lihtsamaks ja huvitavamaks
seniks edu ja ärge üle tõmmake
Lärm
juhhuuu!!!! vaata et üle võlli ei keera trakatsit
Re: Karjääri Kärnatamine 2010
NB. 10aprilliks kavandatud Rannu Karjääri Kärnatamine 2010 on edasi lükatud 02 maisse Kukemetsa ürituse asemele,seoses halbade ilmastiku oludega ja plaaniga teha ülihuvitav rada,mida aga praegune lume sula ei võimalda...
02mai on kindel kuupäev ja edasi lükkamist ei toimu.
Kukemetsa üritusele leiame uue kuupäeva millest teavitan peagi.
Lärm
Re: Karjääri Kärnatamine 2010
Kas aprillinali või tõsijutt?
KTM 50sx otsib uut krossipoissi!
-
- Postitusi: 475
- Liitunud: 12 Aug 2008, 19:33
- Tsikkel: Honda Transalp
- Asukoht: Tallinn
Re: Karjääri Kärnatamine 2010
Pole naljamees,et tõsi
Aga trenni saab teha küll seal,väravast sisse söites on kogu parem külg väga heas seisus,kuna päike paistab sinna peale ja seal saab täiega anda,et tehke trenni,aga ärge töötavaid masinaid segage,pärast kella 5 soovitavalt...
02 mai tuleb selle eest parim mis tulla annab -----ärge heitke meelt.
Re: Karjääri Kärnatamine 2010
Tere
TEADAANNE: Sel pühapäeval 11aprillil alates kella 12 .00 on köik huvilised oodatud Randu Tulimäe karjääri, et teha korralik trenni ja proovi päev 02 mail toimuvaks karjääri kärnatamiseks.
Täna sai veetud ka juba materjali karjääri ,et saab vaikselt juba mötteid mölgutada ,et mida,kuhu ja kuipalju teha. Oodatud kohapeal ka köik ideed----öelge julgelt välja kui mingi hea plaan on.
Veel teadmiseks et pühapäeval on kohapeal olemas ka ajavõtt täies konditsioonis ja iga mees kes kohal saab külge ka transponderi. Teeme seal mingi ringi ja mitmeid starte ja väikseid vöistlusi .
Nimelt toimub pühap.ajavõtu koolitus kolmandale ehk varumehele.
Veel testime maaaluse kaabli töötamist.
Ühesõnaga tuleb korralik motopäev-----oodatud on köik
Lärm
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.