Yamaha yz 125
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Re: Yamaha yz 125
aggressor kirjutas:Järgmine küünal läbi. Järelikult ma vaevlen kütte hädas.
Karpa settingud olid paigas siis sul?
Re: Yamaha yz 125
Mida teil need karpa setingud siin loevad, kui tõristad ja auku lahti ei hoia, senikaua vahetad mis tahes seades omal küünlaid samatihti kui praegu...
ott@parnumoto.ee
Mootorratta kaubad, kuluosad, mootorrattad, atv-d 5665 9044
Mäevarustus Tootjalt K2 (LAUAD/SUUSAD/SIDEMED/SAAPAD)
Jalgrattad ja jalgratta varustus /Müük/ Hooldus/ Remont
THULE Sõiduauto haagised
Sõiduauto akud
Re: Yamaha yz 125
Hunnev kirjutas:Mida teil need karpa setingud siin loevad, kui tõristad ja auku lahti ei hoia, senikaua vahetad mis tahes seades omal küünlaid samatihti kui praegu...
Vaidleks vastu, sest reaalsed näited on elust olemas ja mitte üks ega kaks, vaid rohkem! Keegi meist ei ole sündinud kogemustega krossisõitjaks ja igaühel tuleb see töristamise aeg läbida. Mõnel valulisemalt, teisel mitte. Aga üldiselt mulle need moditud värgid ei istu - pole töökindlad. Sellest olen küll aru saanud.
-
Teema algataja
Re: Yamaha yz 125
Ma karpa setinguid ei ole torkinud ja ei kavatsegi ise. Kuna pärast keeran nii paigast, et jube. Need setingud ei saa paigast minna 1h sõiduga. Viga on arvatavasti rohkes õlis ja veel halvast kvaliteedist. Eks ma lasen oma kütte paagist välja ja segan korralikult. Kui see ka ei aita siis viin sita parandusse. Hakkab juba vaikselt koppa viskama
-
Teema algataja
Re: Yamaha yz 125
Siin peab tõesti juba mingi muu kamm olema.Ma ajasin just huvi pärast vana KX85-e puudekuurist välja.See oli seisnud seal sügisest peale,kõikvõimalike külmadega terve talve.Isegi sügisene bensiingi veel sees.Panin käima,kõik toimis normaalselt.Siis keerasin huvi pärast kõik karpa settingud nii paigast ära,kui võimalik.Panin sisse kõige suurema peadüüsi,tõstsin segusiibri nõela nii üles,kui lasi tõsta.Panin uuesti käima ja töristasin siin vaikselt majadevahel,nagu rolleriga.Madalate pööretega ja kõrge käiguga korraks nagu tegi sihukest häält,nagu täis tõmbaks.Siis lahutasin siduri ära,andsin paar korda gaasi ja jälle tegi normaalset häält.Küünal küll nii lihtsalt läbi ei läinud.Praegu ei saagi ju kuskil korralikult sõita,sest igal pool pori ja vesi.Siin tundub küll viga olema sul seal mingis süütesüsteemis,kui viga nii äkki tekkis.
Re: Yamaha yz 125
Mul kunagi oli ka sama probleem. Küünal küünla järel läbi. Vahetasin karpas düüse ja tegin kõik võimalikke asju.
Pärast aga tuli välja hoopis selline asi et väntvõlli laager oli omadega läbi ja see omakorda oli mingi süütevärgi ära kulutanud ja sellest tingituna need küünlad läbi läksidki.
Re: Yamaha yz 125
Ma ei oska oma rattal vastust otsida mujalt kui karpast, seal on kõik paigast ära praegu või no moditud. Ülejäänu kõik uus mootoris, aga jah süütemängust ma suurt ei tea..
Re: Yamaha yz 125
Väikese miinuskraadi ja niiskusega lähevad need küünlad nagu plõksti. Eriti kui rahulikult soojaks pilli ei lase ja alati ei pruugi isegi see aidata. Mõistliku temp. juures st. suvel kestavad küünlad igasugust sõidustiili. Niiskus, külm ning äkiline temp. vahetus mis mootorikäivitamisega kaasneb, pluss vanema tsikli niigi kehvad elektriühendused ongi tulemuseks see küünlajama.
Arvan, et võta pukr WD, ja lase kõik elektriühendused üle ning järgmine kord trenniminnes lase tsikkel tühikäigul-madala pöördega ilma tuuritamata soojaks tiksuda.
Re: Yamaha yz 125
MX4FUN kirjutas:Filtrisuuk on põhimõtteliselt nagu naiste nailonsukk oleks veel omakorda filtrisvammile peale tõmmatud.Kui sõita liivarajal,siis aeg-ajalt lihtsalt filtrsukk maha tõmmata ja puhtaks kloppida liivast.Filtrisvamm jääb selle all puhtaks.Mõni on sõitnud suvel terve nädala filtrit pesemata,ainult sukka puhtaks kloppides.Twinair-il täiesti olemas selline spets sukk.
Ise olen kasutanud selleks meditsiini võrkmütse,- suurema sodi püüab enne svammi kinni.
KTM 125sx -> Yamaha Yz250f
Re: Yamaha yz 125
racerx kirjutas:Arvan, et võta pukr WD, ja lase kõik elektriühendused üle ning järgmine kord trenniminnes lase tsikkel tühikäigul-madala pöördega ilma tuuritamata soojaks tiksuda.
Madalatel pööretel kahjuks tiksumine ei õnnestu - tõmbab täis ja küünal läbi. Mulle on selgitatud, et ega madalatel tiksuda lastes kahetaktilist soojaks ei saa või no vähemalt ei olevat nii õige mootori soojendamine. Pigem selline kerge gaas peal ja siis aegajalt jälle lõõr puhtaks keerata, siis otsast peale. A no mul on küünalt peksnud ka nii läbi, et kiirendan täie hooga, nii et purujutt taga, siis enne kurvi või pöördekohta gaas maha, pidur ja kui uuesti peale keeran, siis on jälle küünal kutu. Selles mõttes on jah kopp ikka korralikult ees..
-
Teema algataja
Re: Yamaha yz 125
No see on tõesti imelik,kui kurvi sisenedes töötab ja sealt väljakiirendades küünla läbi lööb.Muidugi võib olla ,et karpas on küttesegu rikas just segusiibri avamise alguses.Selleks muidugi aitab see,kui lased segusiibri nõela allapoole...aga vaevalt see niipalju mõjutab,et lausa küünla läbi lööb.Teine mõte oli ,et ikka on süütesüsteemi viga.Uurisin natuke YZ süütemängi...no see on selline lollikindel.Igatahes parem,kui see digitaalne CDI,mis on näiteks RM85-l.Digitaalne küll kipub sellist jama tegema ,et madalatel pööretel lihtsalt sädet pole.Süütesüsteemis võib ju olla ka mitu häda- Küünlapiip on vigane,piibujuhe võib olla vigane,süütepoolist võib kuskilt üle lüüa.
Kolmas mõte oleks see ,et kui sisened kurvi,lahutad siduri ära ja lased mootori pöörded väga alla.Yz-l on ühe rõngaga kolb ja tavaliselt see ei hakkagi korralikult tööle alla 3000 RPM. Alla selle see rõngas laseb lihtsalt läbi.Eriti veel siis ,kui pole just kõige uuem silinder ja kolb.See,et sa ei jõua ratast ringi ajada esimese käiguga pole veel mingi näitaja kolvi,kolvirõnga ja silindri tihedusest.
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
- Tsikkel: Suzuki RM250K8
- Kontakt:
Re: Yamaha yz 125
mida niiskem ilm seda rohkem saab mootor kütet kätte ja kui karpa setingud on ikka korralikult paigast ära siis tapab ka küünla.Selge on see,et väga paljud ei soojenda ratast õieti ära ja sõitma minnes lastakse ka kuni poole gaasiga ja varsti ongi küünal kutu võ summuti ääreni bensu täis .Aga kui võtta kasutatud 2taktine ratas siis reeglina on enamik neist "tarkade"poolt ära "tuunitud" ja selleks tulekski alustada lihtsamast ehk vaadata küünlad,karpad üle ja vajadusel paika sättida.Ning kui siis ei käi hakata muid asju lammutama või välja vahetama
Ja ei tee paha asja näidata kellelegi kes midagi jagab ka, jäävad suurem ajuk**p ja mõtetud kulutused ära. Edu tuunimisel igatahes
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
-
Teema algataja
Re: Yamaha yz 125
nii, sain korda. Väga loll viga oli. Suretus juhtmed on vigastada saanud ja see oli koguaeg peal.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.