Osaluspiiranguteta motokross Kundas 10.04 2010
-
Teema algataja
Re: Osaluspiiranguteta motokross Kundas 10.04 2010
Pira kirjutas:Tere!
Igati positiivne päev motokrossi arenguks ja treeninguks.
Korraldajatele ainult kiidusõnad ja jaksu edasistes tegemistes.![]()
Tahtsin küsida et kuhu 50cc kadunud on ?? mõtlen neid kes maardus olid....neid oli paras ports seal ...
Üks aga ikkagi on .........harrastajas tuleks ikkagi startida töötava mootoriga nii nagu krossile kohane .. kuid hoolimata sellest sõitis meie buss Läänemaa suunas kahe kulkugaEDU!!
Kundas toimunud motokrossi näol oli tegemist esimese sellelaadsega Eestis. Otsus anda Amatööride stardid väljasuretatud mootoritega sündis võistlejate koosolekul järgmistel põhjustel:
Ei Kunda Motoklubi poolsel korraldustoimkonnal ega ka Eesti Hobikrossiklubil ei olnud tegelikult ABSOLUUTSELT aimu, milline võib olla amatööride klassis osalevate motosportlaste tase, mõningasi eelteadmisi oli teistes klassides startinud sportlaste kohta.
Kuna sellel etapil puudus erinevatel põhjustel elektrooniline ajavõtt, siis oli sõitjaid oskuste kaupa väga keeruline kvalifikatsioonigruppidesse jaotada, peale esimest etappi on see nüüd suhteliselt lihtne.
Amatööride klassi registreerus eelnevalt 40 võistlejat, kuna osad jäid veidi hiljaks, siis esimesse gruppi asetati 20 esimesena saabujat. Registreerimise lõpus oli selles klassis 32 osalejat, nii jäi teise gruppi 12. Väga raske oli seetõttu peale kvalifikatsiooni sõitjaid kaheks grupiks jagada (umbes 40 osalejaga oleks seda kindlasti tehtud), seetõttu otsustati korraldada start 32 võistlejaga. Arvestades suurt võistlejate hulka, nende vähest võistluskogemust, võetigi vastu otsus stardiks seisva mootoriga. Selline asi oli tingitud AINULT OHUTUSE eesmärgil. Väga kurb kui mõne sõitja hooaeg oleks alanud ja katkenud juba kukkumisega stardikurvis, seda ehk mõni teatud kolmetähelise organisatsiooni pooldaja ootaski. Edaspidi toimuvad kõik stardid nagu motokrossile kohane.
Praeguseks hetkeks on juba selgunud, et alates Põlgaste krossist on kasutusel ka elektrooniline ajavõtt.
Soots kirjutas:Kas edaspidi saab ka igaüks valida ise endale klassi või kui tuleb ajavõtt siis jagatakse trenni aegade järgi klassidesse?
Muidu ilm oli hea ja korraldus tasemel. Väga meeldis see, et sõitude vahel polnud pikki vahesi. Kõik sujus hästi.
Eesti Hobikrossiklubi poolt 2010 hooajaks kehtestatud reeglite järgi osalevad klassis Amatöör need, kes varem EMF-i EMV ja EKV võistlustel pole käinud.
Hobi Open klassis sõidavad sportlased, kellel selline kogemus olemas, kuid pole viimasel 5 aastal jõudnud EMV võistlustel punktikohale.
MX Open klass on neile, kellel EMV punktikoht olemas.
Veteranide klassis on arvestuseks võistleja vanus, ülejäänud klassid sõiduvahendi tehnilistest andmetest lähtuvalt.
Hommikuste kvalifikatsioonide järel jagatakse stardikohad puu taga, suurema osalejatega klassis ka gruppidesse.
Klasside vahel liikumise üle võib sündida otsus hiljem, kõik sõltub ilmselt ikkagi osalejate arvust ja sellest kui populaarseks üritus saab.
Tugevamasse klassi vabatahtliku ülemineku kohta vaevalt kellelgi vastuväiteid on.
Kui ka teistesse klassidesse jätkub lõpuks üle 30 võistleja, jagatakse ka seal need kindlasti kahte gruppi.
PS
Viimase küsimuse esitaja hr Soots oli kindlasti Kunda krossil täpselt omas klassis, ilmselt said ise ka sellest aru...
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.