Ostuabi: Aprilia Pegaso 650 cube
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Re: Ostuabi: Aprilia Pegaso 650 cube
tundub et läheb aprilia käiku:D niiet järgmine teema mis ma teen on et keegi mu kuhugi metsavahele kaasa sõitma võtaks:D
aitähh kõigile soovituste eest
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8872
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 141 korda
- Tänatud: 380 korda
- Kontakt:
Re: Ostuabi: Aprilia Pegaso 650 cube
muidu on olemas spetsiaalsed vibra vähendavad lenksud ka:
http://motokaup.ee/product_info.php?cPa ... ts_id=1685
Sodin võibolla nüüd natuke teemat aga kui kellelgi on nendega kogemust, siis võiks jagada.
Teine asi, mis vibra vähendab, on kasutada ikkagi kummipatjadega jalaraudu (kui nad juba pole kummist) ning tagumiku kaitseks pikematel matkadel ( 400km päevas) Airhawki.
Re: Ostuabi: Aprilia Pegaso 650 cube
MartP kirjutas:Aga mingeid teisi tsikkleid ei ole vaadanud? Näiteks suzukit või hondat?
Ei noh, MartP made my day. Nii lollakat kommentaari ei suuda ma isegi purjus peaga välja mõelda.
lisavarustuseks GSR600
-
Teema algataja
Re: Ostuabi: Aprilia Pegaso 650 cube
Ise bike pealt aprilia 2007 peale istudes oli küll alguses väga hea ning minek tundus sigahea, aga pärast natukest sõitmist hakkas vibra ikka tõsiselt tüütama, jalatallad värisesid ning käed surisesid pikematel sõitudel. Ja siis see mega kiirendus tundus tühine kui panin enda masinaga , vana fzr'iga joonele, siis ei saand aprilia isegi seda 10m võitu mis on kõige tähtsam ju
edit: Pean mainima et vibra hakkab häirima kiirustel 120+. See aasta sõites lubatud piirides ei täheldanud ühtegi halba märki, peale mootori jõuetuse kahekesi sõites.
Re: Ostuabi: Aprilia Pegaso 650 cube
Arvestades, et esimese ratta vahetad niikuinii mõne aja pärast välja, on selle raha eest 2001 aasta Pegaso väga hea. Sel peaks ka vist juba pritsungiga Rotax olema. Endal oli esimeseks rattaks peale pikemat pausi 2001 aasta F 650 GS, mis on põhimõtteliselt Pegaso kloon. Tuunisin sadula oma pikkuse (191 cm) järgi ja 2 aastat oli lõbu laialt. Alla 200 km andis ka maanteel järjest kulgeda (matkadel hakkasid baigivennad ennem peatust tahtma). Seejuures ei mäleta mingit hirmsat vibrat. Linna augud ja äärekivid polnud mingi probleem, kruusal sõita puhas nauding. Ka metsas sai käidud.
Sõidad paar aastat ja kui oled hästi hoidnud, müüd pea sama hinnaga kellelegi edasi.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.