Hälvik-autojuhid
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 1112
- Liitunud: 13 Jaan 2006, 11:54
- Tsikkel: BMW R1150R , K-650
- Asukoht: Harku
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Re: Hälvik-autojuhid
rainer300 kirjutas:imelikud on need sõiduauto juhid ,kes lähevad siis möödasõidule ,kui mootorratas tuleb vastu ,arvates ,et kitsam peab teed andma,
Ometi ootame ise, et suurem ennast teeserva tõmbaks- kui tsikliga eesolevast sõidukist mööda sõidame ja vastu tulevad autod?
Re: Hälvik-autojuhid
Liikluseekiri muide nõuabki asulavälisel teel tee parema ääre lähedal sõitmist.
-
Teema algataja
Re: Hälvik-autojuhid
Gnat kirjutas:Kusjuures täiesti hullumeelseid olukordi oskavad tekitada ka rekkamehed. Tee pannakse ühtäkki kinni
ja siis pole muud kui teepervele paaniliselt maha pidurdada.
Ainult poolakad saavad nii juhmid olla , ise olen küll enda arust paremale tõmmanud, kui vörr vastu tuleb
aga issanda loomaaed on suur
Re: Hälvik-autojuhid
Mina näiteks alati tõmban paremasse äärde kohe ära kui näen, et vastutulevast autost teeb üks veel mööda sõitu. See on nagu täiesti elementaarne. Aegajalt läheb kõik ilusti ka, ilusti mahume kolmekesi ära ja keegi ei pea otsaeest higi pühkima hakkama. Enamus korrad lihtsalt teised inimesed ei jaga matsu ära ja siis kas peenestavad veelgi, et jõuaks möödasõidu ära sooritatud või siis pidurdavad ja kuidagi viimasel hetkel suudavad endeid tagasi oma ritta vedada.
Hea näide on Läti liikluskultuur. See maanteedel rahva seas kehtiv nö. kolmerea süsteem on lihtsalt geniaalne. Isegi turistid kes sinna satuvad, suudavad sellise süsteemi kiiresti omastada ja kõik toimib kenasti. Imelik on lihtsalt, et Eestis selline asi ei toimi, Lätis toimib ja siis Leedus jälle ei toimi. Huvitav kuidas ta siis ei liigu Läti piiridest edasi kuidagimoodi.
-
Teema algataja
Re: Hälvik-autojuhid
Artemide kirjutas:Mina näiteks alati tõmban paremasse äärde kohe ära kui näen, et vastutulevast autost teeb üks veel mööda sõitu. See on nagu täiesti elementaarne. Aegajalt läheb kõik ilusti ka, ilusti mahume kolmekesi ära ja keegi ei pea otsaeest higi pühkima hakkama. Enamus korrad lihtsalt teised inimesed ei jaga matsu ära ja siis kas peenestavad veelgi, et jõuaks möödasõidu ära sooritatud või siis pidurdavad ja kuidagi viimasel hetkel suudavad endeid tagasi oma ritta vedada.
Hea näide on Läti liikluskultuur. See maanteedel rahva seas kehtiv nö. kolmerea süsteem on lihtsalt geniaalne. Isegi turistid kes sinna satuvad, suudavad sellise süsteemi kiiresti omastada ja kõik toimib kenasti. Imelik on lihtsalt, et Eestis selline asi ei toimi, Lätis toimib ja siis Leedus jälle ei toimi. Huvitav kuidas ta siis ei liigu Läti piiridest edasi kuidagimoodi.
Ma võin nüüd eksida aga kas seal mitte ei ole teed laiemad
Re: Hälvik-autojuhid
ükssilm kirjutas:Artemide kirjutas:Mina näiteks alati tõmban paremasse äärde kohe ära kui näen, et vastutulevast autost teeb üks veel mööda sõitu. See on nagu täiesti elementaarne. Aegajalt läheb kõik ilusti ka, ilusti mahume kolmekesi ära ja keegi ei pea otsaeest higi pühkima hakkama. Enamus korrad lihtsalt teised inimesed ei jaga matsu ära ja siis kas peenestavad veelgi, et jõuaks möödasõidu ära sooritatud või siis pidurdavad ja kuidagi viimasel hetkel suudavad endeid tagasi oma ritta vedada.
Hea näide on Läti liikluskultuur. See maanteedel rahva seas kehtiv nö. kolmerea süsteem on lihtsalt geniaalne. Isegi turistid kes sinna satuvad, suudavad sellise süsteemi kiiresti omastada ja kõik toimib kenasti. Imelik on lihtsalt, et Eestis selline asi ei toimi, Lätis toimib ja siis Leedus jälle ei toimi. Huvitav kuidas ta siis ei liigu Läti piiridest edasi kuidagimoodi.Ma võin nüüd eksida aga kas seal mitte ei ole teed laiemad
Kui siis minimaalseltm, aga seal sõidavad ka ju kõik üle selle äärmise joone, ehk siis pmst teepeenral täiesti. Eestis oleks selleks siiski ruumi
Re: Hälvik-autojuhid
Läti ja Eesti teepeenrad ei kannata reeglina võrdlust. Lätis mahub praktiliselt terve auto asfalteeritud teepeenrale (teisele poole joont), millele on lisaks veel kruusa osa, aga Eestis mahub napilt ratas üle, kui sedagi. Eestis tähendaks selline üle joone sõitmine väga paljudele jalakäiajetele/jalgratturitele pmst surmaotsust. Eriti arvestades seda, et pikivahe hoidmine pole siinmail just eriti au sees.
-
- Postitusi: 475
- Liitunud: 12 Aug 2008, 19:33
- Tsikkel: Honda Transalp
- Asukoht: Tallinn
Re: Hälvik-autojuhid
Lätis hakkab politsei tsikklimehi peetima alates 30+. See ei ole muidugi absoluutne tõde, vaid kohalike ratturite sõna. Sai nendega eelmisel aastal Baltic Chain Run-il juttu aetud ja koos sõidetud.
-
- Postitusi: 43
- Liitunud: 29 Dets 2005, 19:05
Re: Hälvik-autojuhid
t*** see läti süsteem on minu arust arulage, ühed sõidavad selle joone peal ja teised mitte. Eriti haige on kui tee läheb jälle kitsaks.. eriti mõnus on just siis ees olevast autost mööda sõitu teha, kui ees olev autojuht otsustab jälle joonte vahele keerata, sellisel juhul võib asi hapuks minna lihtsalt.
-
- Postitusi: 906
- Liitunud: 21 Juun 2008, 15:42
- Tsikkel: FZS 1000
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 414 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Hälvik-autojuhid
siil_udus kirjutas:Läti ja Eesti teepeenrad ei kannata reeglina võrdlust. Lätis mahub praktiliselt terve auto asfalteeritud teepeenrale (teisele poole joont), millele on lisaks veel kruusa osa, aga Eestis mahub napilt ratas üle, kui sedagi. Eestis tähendaks selline üle joone sõitmine väga paljudele jalakäiajetele/jalgratturitele pmst surmaotsust. Eriti arvestades seda, et pikivahe hoidmine pole siinmail just eriti au sees.
See laiem teepeenar on spetsiaalselt tehtud, et kolm rida mahuks. Servas on ju pidevjoone asemel katkendlik.

-
- Postitusi: 906
- Liitunud: 21 Juun 2008, 15:42
- Tsikkel: FZS 1000
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 414 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Hälvik-autojuhid
--oakley-- kirjutas:t*** see läti süsteem on minu arust arulage, ühed sõidavad selle joone peal ja teised mitte. Eriti haige on kui tee läheb jälle kitsaks.. eriti mõnus on just siis ees olevast autost mööda sõitu teha, kui ees olev autojuht otsustab jälle joonte vahele keerata, sellisel juhul võib asi hapuks minna lihtsalt.
Süsteemile ei saa reeglina pihta eestlased, kui lõpuks asja ära taipavad on imestusest uimased, et nii lihtne ja geniaalne + väga sujuv liiklus.

-
- Postitusi: 674
- Liitunud: 08 Okt 2008, 22:41
- Tsikkel: Kawasaki 636
- Asukoht: Saaremaa - Tallinn - Saaremaa
- Tänatud: 1 kord
Re: Hälvik-autojuhid
siil_udus kirjutas:Läti ja Eesti teepeenrad ei kannata reeglina võrdlust. Lätis mahub praktiliselt terve auto asfalteeritud teepeenrale (teisele poole joont), millele on lisaks veel kruusa osa, aga Eestis mahub napilt ratas üle, kui sedagi. Eestis tähendaks selline üle joone sõitmine väga paljudele jalakäiajetele/jalgratturitele pmst surmaotsust. Eriti arvestades seda, et pikivahe hoidmine pole siinmail just eriti au sees.
Eestis enamasti polegi mingit joont tee ääres. Asfaldi lõpp on sümboolselt selleks jooneks ja enamasti on see krobeline ning auklik nagu eestimaa rannajoon. Nii et kui tahad peatuda, siis ikka täiesti muru peale enamasti. Kui just järjekordne tee kuivendus kraav vastu ei tule enne.
Suht imelik see teede ehitus kultuur eestis. Mul kodu kohas tehakse läbi metsa ilusat asfalt teed, palju S kurve, ideaalne rinka proovimiseks ( vastutulevat autot on oodata ainult tööpäevade alguses ning lõpus. Õhtuti näeb valgus vihku. Tee ääres ei ole ka enamasti puid ei põõsaid - pea, et uskumatu. Aga enne talve kaevati sinna hiiglaslikud kraavid tee äärtesse. Ja kui jää kattis me teid, istus mõnigi auto seal kraavis. Ma saan aru, et see tee kuivenduseks, kuid enamasti need kraavid jumalast tühjad ja teed ikka märjad.
Vb on asi ka minus
Re: Hälvik-autojuhid
Thesaarlane kirjutas:Eestis enamasti polegi mingit joont tee ääres. Asfaldi lõpp on sümboolselt selleks jooneks ja enamasti on see krobeline ning auklik nagu eestimaa rannajoon. Nii et kui tahad peatuda, siis ikka täiesti muru peale enamasti. Kui just järjekordne tee kuivendus kraav vastu ei tule enne.
Suht imelik see teede ehitus kultuur eestis. Mul kodu kohas tehakse läbi metsa ilusat asfalt teed, palju S kurve, ideaalne rinka proovimiseks ( vastutulevat autot on oodata ainult tööpäevade alguses ning lõpus. Õhtuti näeb valgus vihku. Tee ääres ei ole ka enamasti puid ei põõsaid - pea, et uskumatu. Aga enne talve kaevati sinna hiiglaslikud kraavid tee äärtesse. Ja kui jää kattis me teid, istus mõnigi auto seal kraavis. Ma saan aru, et see tee kuivenduseks, kuid enamasti need kraavid jumalast tühjad ja teed ikka märjad.
Vb on asi ka minus
kus need ilusad asfalt teed ja palju S kurve on?
-
- Postitusi: 674
- Liitunud: 08 Okt 2008, 22:41
- Tsikkel: Kawasaki 636
- Asukoht: Saaremaa - Tallinn - Saaremaa
- Tänatud: 1 kord
Re: Hälvik-autojuhid
Asfalt tuleb alles.
Jätsin vist ennist mulje, et on olemas
Aga see asub Orissaares külje all.
Täpsemalt õeldes Orinõmmest otsetee Saiklasse, kui see midagi ütleb sulle.
Minu andmete kohaselt peaks see asfalt sinna pandama see aasta, siis kui saab teetöödega alustada.
-
- Postitusi: 192
- Liitunud: 18 Dets 2007, 15:29
- Tsikkel: VFR800
- Asukoht: Uugametsa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Hälvik-autojuhid
Õnnestus minulgi hävik-autojuhtiga kokkupuute osaliseks saada. Nimelt tekitasin kellegis Fordi juhis nii suurt alaväärsuskompleksi fooris rohelist tuld ootavate autode ette sõites, et esimesena olnud auto juht otustas mulle koha kätte näitamiseks ületada minu selja tagant ristmiku punase tulega jätkates sõitu u. 40km/h. Nii, et kui peaksite kusagil kohtama Ford Galaxy't, mille numbrimärgil on numbrid 333, siis hoidke oma silmad lahti.
-
Teema algataja
Re: Hälvik-autojuhid
Olen täheldanud veidrat käitumist, et kui möödun mõnest rimakast linnas 55-60km/h siis nii mõnigi suitseva transiti mees ärkab kohe ellu ja on vaja viimast hakata oma bussist välja pressima, et minust mingi 65-ga mööda sõita. Endal umbes selline nägu peas et hähää tegin tsiklimehele ära.
Sama on tihti fooritaga kui olen esimene, mingid saanid kukuvad tuuritama, et vot nüüd paneme joonele.
Samas enamus tainaid ei saa aru et mul ei ole mingi ulme beik vaid rahulik matkaenduro.
Proovin mitte lasta ennast segada, aga lihtsalt häirib selline käitumine.
-
- Postitusi: 526
- Liitunud: 03 Apr 2007, 09:24
- Tsikkel: jah
- Asukoht: siin ja seal
- Tänanud: 45 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Re: Hälvik-autojuhid
Millest mõtleb autojuht kui ta ronib sinu sõiduritta sulle kõrvale? ja seda sõidu ajal suures lasnamäe kanalis kuhu saaks ka väikelennikit maandada?
Tervitaks seda Dauni beezi opeli panniga kah..
(minu paiknemine teel oli täitsa ok)
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Hälvik-autojuhid
Bad Boy X kirjutas:Millest mõtleb autojuht kui ta ronib sinu sõiduritta sulle kõrvale? ja seda sõidu ajal suures lasnamäe kanalis kuhu saaks ka väikelennikit maandada?
Tervitaks seda Dauni beezi opeli panniga kah..
(minu paiknemine teel oli täitsa ok)
Tahtis teada, mis tunne on külgkorvis sõita!?
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Re: Hälvik-autojuhid
mux2hot kirjutas:Õnnestus minulgi hävik-autojuhtiga kokkupuute osaliseks saada. Nimelt tekitasin kellegis Fordi juhis nii suurt alaväärsuskompleksi fooris rohelist tuld ootavate autode ette sõites, et esimesena olnud auto juht otustas mulle koha kätte näitamiseks ületada minu selja tagant ristmiku punase tulega jätkates sõitu u. 40km/h. Nii, et kui peaksite kusagil kohtama Ford Galaxy't, mille numbrimärgil on numbrid 333, siis hoidke oma silmad lahti.
mitte ei saa aru?? kes sa panid siis punasega üle ristmiku??
Eile igatahes kui samuti autode vahelt ette sõitsin pani esimene auto punasega juba minema, tahtis vist ka võidu teha, aga kuna ma nii seadusekuulelik siis pidin veel ca 5 sek ootama enne kui kollane süttis :D
igatahes jõudu neile
Re: Hälvik-autojuhid
Miks on alati nii, et kui keegi teeb midagi väga valesti ja siis annad ohutuse ja vea teadvustamie mõttes sörtsu signaali, siis saavad hoopis NEMAD vihaseks, kes eksisid?
Näiteid võiksin vist lõputult tooma hakata, aga noh midagi eelmisest nädalast näiteks. Sõidan autoga, ees on ristuv tee, paremakäereegel. Hakkan paremale keerama, vasakult tuleb korraliku kiirusega auto, pidurdan järskult ja annan väikse sörtsu signaali. 2 meest istusid sees, jäid seisma ja vaatasid et nagu mida V... minul viga veel hakkas. Lasin tal siis edasi sõita ja keerasin paremale ära. Siis jäi lihtsalt vihast? keset teed seisma. Seisab ja seisab, mööda ei pääseks, annan siis jälle signaali, et sõitku nüüd edasi issand jumal, aga oi oi, hoopis tuleb kõrvalistuja välja, kõnnib vaikselt ja väga kurjalt minu poole. Lukustasin igaksjuhuks uksed:D ja lasin akna alla. Oi kuidas see tüüp kukkus mölisema lihtsalt: et ma polevat vist ealeski autokoolis käinud ja kust ma üldse load sain ja mis mul viga on, mida ma närvitsen, peast segi olen või, nahhui sa mulle ette keerad. Ma küsisin, et kas paremakäereeglist olete midagi kuulnud? Vaatas tühja näoga otsa ja mölises edasi, et p**s* mida ma närvitsen - ise olin täiesti rahulik, et öelnudki põhimõtteliselt ühtegi sõna, naeratasin ilusti ja kuulasin tema vihavalamise ära lihtsalt ja asi korras.
-
Teema algataja
Re: Hälvik-autojuhid
Kolmapäeval sai rahulikult siis nõmme turu poole sõidetud mäest üles stabiilses kurvis, vasakus sõidureas. Äkki hakkab mingi golf selja taga signaalitama ja siis otsustab, et läheb ikka üle topelt pideva joone läbi vastassuuna minust mööda, olgugi, et parem sõidurida oli täiesti tühi..
Re: Hälvik-autojuhid
e-thug kirjutas:Kolmapäeval sai rahulikult siis nõmme turu poole sõidetud mäest üles stabiilses kurvis, vasakus sõidureas. Äkki hakkab mingi golf selja taga signaalitama ja siis otsustab, et läheb ikka üle topelt pideva joone läbi vastassuuna minust mööda, olgugi, et parem sõidurida oli täiesti tühi..
Mootorrattad on ju aeglased ohtlikud halvad sõidukid, mis peavad paremas tee ääres sõitma. Vähemalt nii arvas mu vanaisa kui nägi et tema ees teises reas on mootorratas, kukkus sõimama et mida kuradit see ta ees teeb
-
Teema algataja
Re: Hälvik-autojuhid
No kui sõita enam-vähem tipptunni ajal ja tulemas on vasakpööre, mida teatavasti tehakse vasakus sõidureas siis ei jää muud üle kui sõita ka vastavas reas. Aeglaselt kulgemine on ka omamoodi suhteline mõiste kuna õppijana siiski peab liikuma seadusele vastavalt mitte 'kirjutamata' seaduste järgi.
-
Teema algataja
Re: Hälvik-autojuhid
Tegu oli õppesõiduga, noh.. mis öelda oskan, kui ego ei luba õppija taga sõita siis pole midagi teha.
-
- Postitusi: 373
- Liitunud: 16 Mai 2006, 17:08
- Asukoht: Tallinn/Merivälja
- Kontakt:
Re: Hälvik-autojuhid
Eemm kus su õpetaja oli?
Kas ta ei peaks òma autoga su taga olema ?
Re: Hälvik-autojuhid
Alwayslate..TL1000R-i puhul peaks sul nimi olema ilmselt hoopis alwaysearly:D
Ok aga teemasse kah, mul on 7 aasta jooksul olnud autojuhtidega suht vähe negatiivset..korra mingid lõunamaadest pidurid arvasid, et hullult tore on tsikkel vastu äärekivi suruda ja sellejuures kambakesi irvitada kuldhammaste välkudes. Teine laks oli sääne, et väike-ameerikast keeras miskine tibunas lihtsalt tuimalt teepeale ette ja ma pidin korraliku stoppie tegema, tibunas ehmatas kah ära, kui mul jäi ca 10 cm autost puudu. Paar laksu on tegelt veel olnud, aga enamasti oleks selle ise turvalisema sõiduga saanud kontrollida. Niiet enda kogemuselt ütlen, et paljuski on see ka ikka enda sõidustiilis kinni.
lisavarustuseks GSR600
-
- Postitusi: 373
- Liitunud: 16 Mai 2006, 17:08
- Asukoht: Tallinn/Merivälja
- Kontakt:
Re: Hälvik-autojuhid
See "Alwayslate" e. selle eestikeelne tõlgendus alatihilineja on pärit sellest ajast kui mul veel minsk oli,või isegi enne seda.
Oma tänast "napikat" ma veel ei viitsi kirja panema hakata.Enne on vaja närvid konjakiga maha rahustada Sedapuhku küll autoga.
Re: Hälvik-autojuhid
Invaliid V10 TDI Touaregiga ei mahtunud yhe inva koha peale ära. Invaliidi kohad vist ikka liiga väikesed.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.