Hälvik-autojuhid
-
- Postitusi: 674
- Liitunud: 08 Okt 2008, 22:41
- Tsikkel: Kawasaki 636
- Asukoht: Saaremaa - Tallinn - Saaremaa
- Tänatud: 1 kord
Re: Hälvik-autojuhid
siil_udus kirjutas:Läti ja Eesti teepeenrad ei kannata reeglina võrdlust. Lätis mahub praktiliselt terve auto asfalteeritud teepeenrale (teisele poole joont), millele on lisaks veel kruusa osa, aga Eestis mahub napilt ratas üle, kui sedagi. Eestis tähendaks selline üle joone sõitmine väga paljudele jalakäiajetele/jalgratturitele pmst surmaotsust. Eriti arvestades seda, et pikivahe hoidmine pole siinmail just eriti au sees.
Eestis enamasti polegi mingit joont tee ääres. Asfaldi lõpp on sümboolselt selleks jooneks ja enamasti on see krobeline ning auklik nagu eestimaa rannajoon. Nii et kui tahad peatuda, siis ikka täiesti muru peale enamasti. Kui just järjekordne tee kuivendus kraav vastu ei tule enne.
Suht imelik see teede ehitus kultuur eestis. Mul kodu kohas tehakse läbi metsa ilusat asfalt teed, palju S kurve, ideaalne rinka proovimiseks ( vastutulevat autot on oodata ainult tööpäevade alguses ning lõpus. Õhtuti näeb valgus vihku. Tee ääres ei ole ka enamasti puid ei põõsaid - pea, et uskumatu. Aga enne talve kaevati sinna hiiglaslikud kraavid tee äärtesse. Ja kui jää kattis me teid, istus mõnigi auto seal kraavis. Ma saan aru, et see tee kuivenduseks, kuid enamasti need kraavid jumalast tühjad ja teed ikka märjad.
Vb on asi ka minus
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.